Loading
  • România
    19 Iunie 2019
    9,2
    Superb
    • Cuplu
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Privelistea si amplasarea hotelului

    Camerele

    Recomanda acest pachet

  • România
    19 Iunie 2019
    9,6
    Exceptional
    • Cuplu
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Panorama de la ultimul etaj precum si centrul spa si magazinele outlet cu preturi foarte bune.

    Nu am comentarii negative legate de acest hotel.

    Recomanda acest pachet

    8
    Recenzie despre agentul Karpaten
    No comments.
  • România
    10 Octombrie 2018
    8
    Foarte bine
    • Singur
    • Camera Single
    • A stat 7 nopți

    Recomanda acest pachet

  • România
    10 Octombrie 2018
    9,2
    Superb
    • Cuplu
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Recomanda acest pachet

  • România
    27 Septembrie 2018
    9,6
    Exceptional
    • Grup de prieteni
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Recomanda acest pachet

  • România
    1 August 2018
    9,2
    Superb
    • Cuplu
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Climatizarea in camera foarte buna.

    Geamurile camerei nu sunt de buna calitate , auzindu-se foarte tare muzica de la piscina , calitatea mobilierului nu foarte buna și nu mi s-a părut un hotel de 4 stele.

    Recomanda acest pachet

  • România
    18 Iulie 2018
    7,6
    Bine
    • Cuplu
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Privelistea care o ofera, asta daca primesti o camera cu vedere la mare. . .(noi nu am primit din prima camera cu vedere la mare, a trebuit a doua zi, sa ma duc la receptia hotelului, sa intreb daca se poate, sa primim si noi o camera cu vedere la mare, ca pana la urma asta este tot farmecul hotelului cu atatea etaje...). Se pare ca nu am avut parte de un receptioner "simpatic", si nu am inteles de ce nu se dau camerele cu vedere la mare, daca tot erau goale si a doua zi, am primit-o imediat ce am vorbit cu seful receptiei, foarte amabil din fericire, si ne-a ajutat.

    Ingamfarea receptionerului care l-am prins in prima noapte, cand ne-am cazat, deloc amabil, si dupa cum am povestit mai sus, a demonstrat asta si prin camera pe care am primit-o...desi erau o gramada de camere goale si pe partea cu privelistea la mare...

    Recomanda acest pachet

  • România
    5 Iulie 2018
    10
    Exceptional
    • Familie cu copii
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Recomanda acest pachet

  • România
    4 Iulie 2018
    10
    Exceptional
    • Familie cu copii
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Totul e bine gandit si organizat iar clientul e prioritar.

    Nu am nimic de reprosat.

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    _Nu la fel de multumiti am fost de ghida .Care pe langa faptul ca in excursii a uitat uneori ca dansa e la dispozitia noastra si nu in Valensia ne_a mintit ca Oceanograful este inchis.Deloc profesionala atitudine !!!
  • România
    4 Iulie 2018
    10
    Exceptional
    • Familie cu copii
    • Camera Dubla
    • A stat 7 nopți

    Recomanda acest pachet

    8
    Recenzie despre agentul Karpaten
    Deși am călătorit în familie, împreună cu un copil de 9 ani, locurile din avion au fost distribuite pe mai multe rânduri.Se impunea ca cel puțin unul dintre părinți să aibă locul în avion langa copil. In rest, totul a fost foarte bine, cu excepția calității serviciilor prestate de ghidul Maria Ion.Astfel, deși aceasta s-a erijat in persoana ce asigura rezolvarea problemelor ce le-ar putea întâmpina turiștii , in fapt, lucrurile au stat cu totul invers.Exemplific câteva situații: la plecarea în excursie la Valencia, după ce autocarul a plecat de la hotelul Gran Bali, am oprit la un alt hotel din Benidorm pt.preluarea altor turiști, ceea ce a întârziat plecarea spre Valencia cu o ora, deși preluarea efectivă a celorlalți turiști ar fi trebuit să dureze 5 min.Acest fapt a provocat nemulțumirea celorlalți turiști din autocar, care au început să vocifereze, însă doamna ghid a înțeles să rezolve ac.problema nu prin explicații și eventual prin cererea de scuze, ci dimpotrivă prin ridicarea tonului și printr-o atitudine ce sugera că persoanele nemulțumite se pot întoarce la hotel.In continuare, referindu-se la obiectivele ce puteau fi vizitate in Valencia, dna ghid ne-a spus că Oceanograful este închis, noi aflând cu stupoare că de fapt este deschis.Atragandu-i atenția asupra acestui aspect, ghidul ne-a replicat că știa acest lucru, însă oricum nu aveam timp să îl vizitam.......In aeroportul din Valencia , am incercat să obținem de la Checkin locuri în avion langa copil, însă nu s-au putut acest lucru.Am cerut sprijinul Dnei ghid in acest sens, însă aceasta s-ar adresat Dnei de la Checkin spunanu-i că nu este cu noi, ci cu alți membri ai grupului, care de altfel se aflau în aceeași situație cu a noastră, însă ei au reușit, după noi, să obțină locuri în avion pe același rând.Si exemplele pot continua....