Loading
  • România
    3 Decembrie 2019
    10
    Exceptional
    • Grup de prieteni
    • Camera Dubla
    • A stat 5 nopți

    Curatenia, seriozitatea personalului de curatenie.

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    Dna Alina este un om deosebit cu o inalta calificare, o doamna calma, politicoasa foarte pregatita in istoria locurilor, istoria religioasa, geografie, cunoscatoare a traditiilor din Israel. O recomand cu toata seriozitatea. Nota 10.
  • România
    30 Noiembrie 2019
    7,2
    Bine
    • Grup de prieteni
    • Camera Dubla
    • A stat 5 nopți

    La care din cele 4 hoteluri in care am fost cazati va referiti? Pentru viitoarele circuite poate reusiti sa va limitati la maxim 2 hoteluri si fara modificarea acestora peste noapte.

  • România
    28 Noiembrie 2019
    8,8
    Fabulos
    • Singur
    • Camera Dubla
    • A stat 5 nopți

    Un hotel normal pentru cele 4 stele ale lor

    In camera in care am stat totul a fost ok, nu pot spune ca nu mi-a placut ceva

  • România
    25 Noiembrie 2019
    8
    Foarte bine
    • Singur
    • Camera Single
    • A stat 5 nopți

    Curat, camere mari

    Zgomot exterior, tâmplărie geam precară.

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    Merita din plin!
  • România
    25 Noiembrie 2019
    8
    Foarte bine
    • Singur
    • Camera Single
    • A stat 5 nopți

    Curat, camere mari

    Zgomot exterior, tâmplărie geam precară.

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    Merita din plin!
  • România
    18 Noiembrie 2019
    9,2
    Superb
    • Cuplu
    • Camera Dubla
    • A stat 5 nopți

    Un hotel elegant, servicii de calitate, curatenie zilnica. Mancare diversificata si suficienta.

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    Personal, consider ca preluarea grupului din aeroportul de la Tel Aviv a fost dezorganizata. Au existat probleme legate de italnirea cu ghida si replierea grupului. Propun ca grupul sa se reuneasca de la plecarea din Otopeni pt a evita incidentele la destinatie. Obiective f.multe pt timpul alocat pe destinatii. Pt Ierusalim este prea putin 1 zi pt a vedea obiectivele din program. Din pacate, pt Marea Moarta a fost lasata la finalul zilei si timpul alocat a fost de cca 1, 30 ore, la asfintitul soarelui.
  • România
    17 Noiembrie 2019
    7,6
    Bine
    • Grup de prieteni
    • Camera Single
    • A stat 5 nopți

    nu s a stat la un singur hotel am stat in locatii diferite

    Recomanda acest pachet

    8
    Recenzie despre agentul Karpaten
    agentul de turism a fost ok ghidul a lasat de dorit
  • România
    14 Noiembrie 2019
    8,8
    Fabulos
    • Singur
    • Camera Single
    • A stat 5 nopți

    Camerele si curatenia,

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    Foarte amabil si promt.
  • România
    13 Noiembrie 2019
    9,2
    Superb
    • Cuplu
    • Camera Dubla
    • A stat 5 nopți

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    Am mai fost anul trecut cu Karpaten pe acelasi circuit de 5 nopti/6 zile, ghidul nostru a fost dna Alina Giurgiu( Tomer) . Anul acesta am revenit impreuna cu fiica mea cu dorința de a repeta o experienta minunata alaturi de un ghid de exceptie, asa s-a intamplat. Felicitari Karpaten pentru oamenii profesioniști cu care lucrati, omul sfințește locul! Multumim, vom reveni, tot cu același ghid :) .
  • România
    13 Noiembrie 2019
    8,4
    Foarte bine
    • Grup de prieteni
    • Camera Dubla
    • A stat 5 nopți

    Raportul calitate pret a fost absolut corect. Calitatea serviciilor oferite a fost la nivelul clasificarii hotelului: asternuturi si prosoape curate, schimbate zilnic; mancare de calitate si suficienta, fara a avea pretentii de diversitate; personal amabil; camerele suficient de mari.

    Nu au existat minusuri evidente.

    Recomanda acest pachet

    10
    Recenzie despre agentul Karpaten
    In ceea ce priveste agentul de turism care s-a ocupat de rezervarea pachetului turistic pentru Israel, nu exista reprosuri. In schimb nu se poate spune acelasi lucru despre calitatea serviciilor oferite de ghidul excursiei, respectiv domnisoara Alexandra. Pentru dansa nu exista o scala de clasificare. Pornind de la faptul ca era complet nepregatita in ceea ce priveste informatiile desre Israel, care reprezinta o destinatie cu mare incarcatura emotionala si spirituala, era incompetenta in acordarea asistentei turistice: -nu a reusit sa adune banii de la toti turistii pentru bacisurile pentru soferii si ghizii locali, desi era prevedere contractuala, motivand ca nu cunoaste aceasta prevedere. Pornind de la aceasta, atmosfera intregului sejur a fost alterata de discutiile iscate intre cei care au platit si cei care nu au platit; -a vorbit in limba romana in autocar in termeni neeleganti despre locuitorii din Palestina, comparativ cu cei din Israel -a prezentat destinatia Marea Moarta ca un loc care pe dansa personal nu a impresionat-o, dar mergem acolo ca asa este in program si o sa vedem noi daca ne va placea -in conditiile in care o turista din grup si-a fracturat mana in excursia de la raul Iordan, domnisoara Alexandra a gasit de cuviinta sa plece in oras la intoarcerea la hotel, fara a fi preocupata de a-i acorda asistenta necesara doamnei -si totul a culminat cu faptul ca la intoarcerea in tara am fost debarcati din autocar la un cu totul alt terminal in aeroport decat cel valabil in cazul nostru pentru Romania, fapt generator de alte accidente, deoarece a trebuit sa coboram tot grupul, format in mare parte de persoane in varsta si cu probleme de sanatate, pana la statia de autobuz local. Pe scarile rulante o doamna cu probleme de coloana s-a dezechilibrat si s-a rostogolit pe scara. Noroc de un localnic care a sarit sa o ajute. Apoi deplasarea s-a facut cu autobuze diferite, deoarece nu a incaput intregul grup in unul singur. Am incercat sa fiu succinta si in acelasi timp eleganta cu prezentarea domnisoarei Alexandra. Pentru binele turistilor care fac mari eforturi pentru a vizita aceasta desinatie deosebita si pentru binele agentiei dumneavoastra, va rog sa analizati problemele semnalate si sa luati masurile ce se impun. La intrebarea 8 va voi raspunde aici ca nu stiu, deocamdata ma mai gandesc, desi aveti in oferta programe interesante.