Loading
  • România
    11 Mai 2022
    6,8
    Placut
    • Cuplu

    Amabilitatea personalului.

    Curatenia din camere, atat pe croaziera, cat si in hotel (gravity) a fost mult sub asteptari. In cea de pe croaziera era foarte multe de par, foarte mult praf, neaspirat de muuulte luni. Camera hotelului se vedea ca este noua, probabil hotelul doar ce fusese construit, motiv pentru care era ffff mult moloz si praf de la constructie in camera. In cea de-a doua camera pe care am avut-o la acelasi hotel, erau urme de gem si ketchup pe jos.

  • România
    28 Aprilie 2022
    6,8
    Placut
    • Grup de prieteni

    Varietatea activitatilor, este locul ideal pt familii cu copii

    Personalul nepoliticos, intarzierea checkinului, camera unde lipsea apa calda si televizor...au fost diverse probleme

    Recomanda acest pachet

  • România
    16 Februarie 2022
    9,6
    Exceptional
    • Grup de prieteni

    amplasarea

    micul dejun la pachet

  • România
    16 Februarie 2022
    8,8
    Fabulos
    • Singur

    Resortul.Amarina excelent Vasul de croazieră nesatisfăcător

    Amarina resort ...TOTUL

    Recomanda acest pachet

  • România
    3 Noiembrie 2021
    9,2
    Superb
    • Singur

    Amplasamentul, posibilitățile de distracție

    Nu este cazul

    Recomanda acest pachet

  • România
    3 Noiembrie 2021
    7,2
    Bine
    • Cuplu

    Spatiile de cazare

    Masa + bauturile

  • România
    3 Noiembrie 2021
    7,2
    Bine
    • Cuplu

    Hotelul, cazarea pe vasul de croaziera, mancarea in ambele locatii au fost bune dar organizarea turului si optimizarea din punctul de vedere al turistilor a fost foarte slaba. Deasemeni comunicarea cu agentii romani de turism (din Romania si din Hurgada) a fost foarte slaba si lipsita de profesionalism. Acest circuit a fost conceput de persoane care nu l-au facut efectiv ci l-au creat din fata calculatorului si l-au facut sa devina insuportabil pentru o vacanta. Locatia hotelului Amarina - foarte departe de Hurgada (60km)si foarte departe de Cairo . Nu am fost informati ca hotelul a fost schimbat(am aflat de schimbare la iesirea din aeroportul din Hurgada) motiv pentru care am completat cu informatii false formularele oficiale la intrarea in Egipt. In prima zi am petrecut 4h in receptia hotelului sa primim cheile camerelor pentru ca a doua zi la 6 am sa plecam catre Luxor -nu am inteles pentru ce checkin si checkout pentru mai putin de 15 ore. - o zi pierduta. Croaziera a fost placuta desi vasul era departe de a fi unul de 5*. Ghidul local profesinist si cu dorinta de a impartasi informatii precum si doritor sa ne faca sederea si experienta cat mai placute. Calatoria Aswan-Hurgada a fost lunga (7h) si ar fi putut fi inlocuita cu o calatorie cu trenul sau cu avionul direct la Cairo- sigur ca, cu alte costuri (frumos ar fi fost sa avem de ales). Am mai petrecut cateva ore in hotelul Amarina dupa care la ora 2am am plecat catre Cairo. (desi am fost informati ca ora de plecare va fi 1am - am stat in receptie asteptand sa vina cineva si fara posibilitatea sa aflam vreo informatie, nu am avut vreun numar de contact de la cineva, nimeni la receptie nu stia nimic) Este inacceptabil sa inghesui 14 turisti plus un agent de paza(care tusea), un ghid si 2 soferi intr-un microbuz de 16 locuri in conditii de pandemie. Calatoria la Cairo a fost de 24 ore in conditii greu de suportat(fara loc de picioare, fara posibilitatea sa pui un rucsac undeva, umar la umar si cu bagajul in brate) Profesional ar fi fost sa primim aceste informatii despre conditiile de calatorie si durata calatoriei inainte de a achizitiona excursia optionala in asa fel incat sa putem lua decizia cea mai corecta din punctul nostru de vedere. Ghidul local s-a straduit sa ne faca excursia cat mai placuta desi atunci cand nu esti in zona de confort nu ai cum sa te simti bine. Este o mare diferenta intre a organiza sejururi si tururi. Sugestii pentru organizatorii tururrilor viitoare - sa se puna in pielea turistilor si beneficiarilor de servicii inainte de a lansa spre vanzare orice fel de pachet turistic.

    Hotelul, cazarea pe vasul de croaziera, mancarea in ambele locatii au fost bune dar organizarea turului si optimizarea din punctul de vedere al turistilor a fost foarte slaba. Deasemeni comunicarea cu agentii romani de turism (din Romania si din Hurgada) a fost foarte slaba si lipsita de profesionalism. Acest circuit a fost conceput de persoane care nu l-au facut efectiv ci l-au creat din fata calculatorului si l-au facut sa devina insuportabil pentru o vacanta. Locatia hotelului Amarina - foarte departe de Hurgada (60km)si foarte departe de Cairo . Nu am fost informati ca hotelul a fost schimbat(am aflat de schimbare la iesirea din aeroportul din Hurgada) motiv pentru care am completat cu informatii false formularele oficiale la intrarea in Egipt. In prima zi am petrecut 4h in receptia hotelului sa primim cheile camerelor pentru ca a doua zi la 6 am sa plecam catre Luxor -nu am inteles pentru ce checkin si checkout pentru mai putin de 15 ore. - o zi pierduta. Croaziera a fost placuta desi vasul era departe de a fi unul de 5*. Ghidul local profesinist si cu dorinta de a impartasi informatii precum si doritor sa ne faca sederea si experienta cat mai placute. Calatoria Aswan-Hurgada a fost lunga (7h) si ar fi putut fi inlocuita cu o calatorie cu trenul sau cu avionul direct la Cairo- sigur ca, cu alte costuri (frumos ar fi fost sa avem de ales). Am mai petrecut cateva ore in hotelul Amarina dupa care la ora 2am am plecat catre Cairo. (desi am fost informati ca ora de plecare va fi 1am - am stat in receptie asteptand sa vina cineva si fara posibilitatea sa aflam vreo informatie, nu am avut vreun numar de contact de la cineva, nimeni la receptie nu stia nimic) Este inacceptabil sa inghesui 14 turisti plus un agent de paza(care tusea), un ghid si 2 soferi intr-un microbuz de 16 locuri in conditii de pandemie. Calatoria la Cairo a fost de 24 ore in conditii greu de suportat(fara loc de picioare, fara posibilitatea sa pui un rucsac undeva, umar la umar si cu bagajul in brate) Profesional ar fi fost sa primim aceste informatii despre conditiile de calatorie si durata calatoriei inainte de a achizitiona excursia optionala in asa fel incat sa putem lua decizia cea mai corecta din punctul nostru de vedere. Ghidul local s-a straduit sa ne faca excursia cat mai placuta desi atunci cand nu esti in zona de confort nu ai cum sa te simti bine. Este o mare diferenta intre a organiza sejururi si tururi. Sugestii pentru organizatorii tururrilor viitoare - sa se puna in pielea turistilor si beneficiarilor de servicii inainte de a lansa spre vanzare orice fel de pachet turistic.

  • România
    3 Noiembrie 2021
    8,4
    Foarte bine
    • Cuplu

    Ambientul

    Lipsa de comunicare între recepționeri și ghizi

    Recomanda acest pachet

  • România
    22 Septembrie 2021
    6,8
    Placut
    • Grup de prieteni

    curatenia

    Fluiera vantul prin usile de la camere!,mobilier cam degradat,presiune slaba a apei la chiuveta de la baie.

  • România
    22 Septembrie 2021
    6,4
    Placut
    • Familie cu copii

    Igiena

    Mincarea nu a fost diverdificata