CALCULEAZA TARIF
de la 989€
/pers/sejur
Santorini - Vezi harta

Antinea Suites and Spa Kamari

de la 989€
/pers/sejur
Alege data de plecare
  • 1199€ vin.
    21 iun.
  • 1099€ vin.
    28 iun.
  • 1119€ vin.
    05 iul.
  • 1239€ vin.
    12 iul.
  • 1239€ vin.
    19 iul.
  • 1239€ vin.
    26 iul.
  • 1239€ vin.
    02 aug.
  • 1239€ vin.
    09 aug.
  • 1239€ vin.
    16 aug.
  • 1239€ vin.
    23 aug.
  • 1089€ vin.
    30 aug.
  • 1099€ vin.
    06 sept.
  • 1099€ vin.
    13 sept.
  • 989€ vin.
    20 sept.
  • Disponibil
  • Ultimele locuri
  • Ultimul loc
  • Epuizat
  • ?   Verfica tarif

Tarife/persoana/pachet X nopti Sejur Santorini - Antinea Suites and Spa, cu plecare din Bucuresti, Santorini

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Transport cu avionul
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • Taxe de aeroport
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Asistenta turistica
  • Cazare 7 nopti
Servicii neincluse:
  • Asigurare de calatorie medicala si storno

Antinea Suites and Spa Kamari

Amplasare

Hotelul la plajă, ideal pentru turiști de la plajă și familii, se află în centrul localității Kamari, la cca 5 minute de plajă (nisip, pietriș/pietre). Aeroportul Thira (JTR) este la aproximativ 4 km.

Dotări

Clienții au la dispoziție 6 Suite Junior, 21 de suite și 19 camere duble într-o clădire principală cu 2 etaje și 6 clădiri auxiliare. Personalul ce vorbește mai multe limbi de la recepția din zona de primire vă ajută la check-in/check-out. Facilitățile cuprind următoarele servicii: o cameră de bagaje, un seif și un schimb valutar. În spațiile comune, conexiunea Wi-Fi le oferă clienților acces la internet. La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. O grădină oferă mai mult spațiu pentru relaxare și odihnă în aer liber. Printre celelalte facilități ale hotelului se numără un spațiu cu televizor și o bibliotecă. Cei ce călătoresc cu autoturismul propriu îl pot parca în parcarea unității de cazare. Printre alte servicii se găsesc un serviciu de îngrijire a bebelușilor, un serviciu de transfer, room-service, un serviciu de spălătorie, un coafor și o spălătorie de tip self-service. Cei ce doresc să lucreze pot apela la serviciile de secretariat.

Locul de cazare

În camere există o sufragerie și o baie; aparatul de aer condiționat creează o atmosferă plăcută. În majoritatea spațiilor de cazare clienții beneficiază de vedere spre mare de pe balcon sau de pe terasă. Camerele au un pat dublu sau o canapea. Sunt disponibile dormitoare separate. De asemenea, sunt disponibile un seif și un minibar. Mai sunt disponibile și un frigider, un minifrigider și un aparat pentru cafea/ceai. În plus, există un telefon cu apelare directă, un televizor cu canale prin satelit/cablu TV, un radio, un DVD player și WiFi (contra cost). În cameră se găsesc și papuci de casă. Băile sunt dotate cu un duș, o cadă și o cadă cu hidromasaj. Un uscător de păr, o oglindă de machiaj și halate de baie stau la dispoziție pentru folosința zilnică. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit în băi.

Sport/divertisment

Piscina exterioară oferă băi plăcute și răcoritoare. O cadă cu hidromasaj (contra cost) îmbie la relaxare, iar barul piscinei/snack-barul oferă forțe noi între reprize. Clienții își pot savura concediul pe terasa însorită cu șezlonguri și umbrele. Diverse oferte garantează distracție, ca de exemplu un spa, o saună, o baie de aburi, un hamam, un salon de înfrumusețare, terapii prin masaj și terapii anti-îmbătrânire. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mâncare

Locurile unde se poate lua masa cuprind o sală de mese, o sală pentru micul dejun și un bar. Clienții sunt răsfățați din punct de vedere culinar în restaurantul pentru nefumători cu aer condiționat și scaune înalte pentru copii. Locul de cazare oferă o serie largă de posibilități de a lua masa. Pot fi rezervate pachete de servicii cu mic dejun inclus și demipensiune. Un bufet bogat la micul dejun, prânz și un bufet variat de seară sunt delicioase și pregătite foarte diversificat. La cerere pot fi pregătite feluri de mâncare dietetice, mese fără gluten și feluri de mâncare vegetariene. De asemenea, hotelul pune la dispoziție gustări.

Carduri de credit

Sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa și MasterCard.

Întrebări frecvente despre Antinea Suites and Spa

Conditii de rezervare la Antinea Suites and Spa Kamari

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Grecia
Ultima actualizare: 20-12-2023 13:04:13

CONDITII DE CALATORIE

Începând cu data de 27 martie 2023:

  • a fost eliminată obligativitatea purtării măștii de protecție în toate categoriile de mijloace de transport în comun;
  • rămân obligatorii purtarea măștii (tip FFP-2, N95 sau mască dublă – textilă/chirurgicală) și efectuarea testelor rapid sau PCR în unitățile medicale de orice tip (spitale, policlinici, centre de recoltare, laboratoare etc.), centrele de asistență pentru persoane vârstnice și persoane cu dizabilități, precum și în celelalte structuri cu specific similar;
  • Persoanele care se prezintă la o unitate medicală publică sau privată pentru o consultație simplă nu sunt supuse obligativității prezentării rezultatului unui test COVID-19;
  • În cazul în care se solicită o examinare invazivă, persoana în cauză trebuie să prezinte în mod obligatoriu rezultatul unui test PCR sau rapid;
  • Persoanele internate sau care urmează să fie internate într-o instituție medicală publică sau privată sunt supuse obligativității prezentării unor rezultate ale testelor PCR sau rapide, după cum urmează:
    • în cazul programărilor prealabile se va prezenta dovada efectuării unui test PCR cu maxim 48 de ore înainte;
    • în cazurile de urgență, pacienții vor fi supuși unui test PCR sau rapid din prima zi de internare;
  • Persoanele care se prezintă pentru tratamente cu durata de o zi (ex: chimioterapie, radioterapie, dializă etc.) trebuie să prezinte rezultatul unui test PCR (nu mai vechi de 72 de ore), respectiv rapid (nu mai vechi de 48 de ore).

În ceea ce privește accesul vizitatorilor/însoțitorilor sunt valabile următoarele reglementări:

  • Este permis accesul unui singur vizitator/persoană însoțitoare/pacient, acesta trebuind să prezinte rezultatul unui test PCR (valabil 72 de ore) sau rapid (valabil 48 de ore). Cu titlu de excepție pentru pacienții minori, este permis accesul a doi vizitatori/persoane însoțitoare. Testul de laborator (PCR sau test rapid) se repetă la fiecare trei 3 zile;
  • a fost eliminată cerința prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru toate categoriile de angajați.

A fost eliminată obligativitatea prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru angajații nevaccinați.

Recomandări:

  • respectarea cu strictețe a normelor privind purtarea măștii de protecție în spațiile în care aceasta este obligatorie (FFP-2, KN-95 sau 2 măști chirurgicale suprapuse) respectarea distanței între persoane;
  • respectarea cu strictețe a măsurilor comunicate de autoritățile elene, inclusiv în cazul unei eventuale diagnosticări cu COVID-19 pe perioada vacanței;
  • respectarea cu strictețe a normelor de prevenire a incendiilor și de evitare a tuturor activităților care pot genera potențiale surse de incendiu (ex: aruncarea de țigări, utilizarea grătarelor în aer liber, activități lucrative care generează scântei, etc);
  • în cazul în care au nevoie de asistență consulară, cetățenii români pot apela la Ambasada României la Atena sau la Consulatul General al României la Salonic, inclusiv prin apelarea numărului de urgență, dacă situația în care se află are caracter de urgență.

 Informatie aditionala: incepand cu 2024 in Grecia se percepe o TAXA DE REZILIENTA LA CRIZA CLIMATICA in functie de clasificarea hotelului:

TAXA DE REZILIENTA LA CRIZA CLIMATICA - aceasta nu este in pachetul de calatorie si nici in rezervaile individuale, ea se va achita la check in.

Apartamente şi hoteluri 1* / 2*, taxa 1.50 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 3*, taxa 3 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 4*, taxa 7 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 5*, taxa 10 EUR / camera / noapte

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

  

Nota:

Daca ati incheiat asigurare medicala calatorie (recomandata), nu uitati sa le luati cu Dvs in bagajul de mana.

Vacanta placuta!

Hoteluri similare
Alte statiuni din Santorini