CALCULEAZA TARIF
de la 859€
/pers/sejur
Djerba - Vezi harta

Djerba Plaza Thalasso & Spa Midoun

de la 859€
/pers/sejur
Alege data de plecare
  • 859€ mar.
    11 iun.
  • 859€ mar.
    18 iun.
  • 879€ mar.
    25 iun.
  • 959€ mar.
    02 iul.
  • 959€ mar.
    09 iul.
  • 959€ mar.
    16 iul.
  • 959€ mar.
    23 iul.
  • 959€ mar.
    30 iul.
  • 959€ mar.
    06 aug.
  • 959€ mar.
    13 aug.
  • 989€ mar.
    20 aug.
  • 889€ mar.
    27 aug.
  • 889€ mar.
    03 sept.
  • 859€ mar.
    10 sept.
  • Disponibil
  • Ultimele locuri
  • Ultimul loc
  • Epuizat
  • ?   Verfica tarif

Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Djerba - Djerba Plaza Thalasso & Spa, cu plecare din Bucuresti, Djerba

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Transport cu avionul
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • Taxe de aeroport
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Asistenta turistica in limba romana
  • Cazare 7 nopti
Servicii neincluse:
  • Asigurare de calatorie medicala si storno

Djerba Plaza Thalasso & Spa Midoun

Amplasare

Acest hotel se află pe insula Djerba, chiar pe plajă, într-o zonă liniștită.

Dotări

Hotelul cu aer condiționat cu un lift dispune de 299 de camere. Personalul prietenos de la recepție vă răspunde cu plăcere la orice întrebare. Serviciile disponibile includ o cameră de bagaje, un schimb valutar și un bancomat. În spațiile comune este disponibil WiFi (gratuit). La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. Locul de cazare dispune de facilități pentru persoanele în scaun cu rotile. Pe lângă un supermarket și un magazin de suveniruri, aici se mai găsesc și alte magazine. Unitatea de cazare are o grădină frumoasă și un loc de joacă. Printre celelalte facilități ale hotelului se numără un spațiu cu televizor și o sală de jocuri. Cei ce călătoresc cu autoturismul propriu îl pot parca gratuit în parcarea locului de cazare. Printre alte servicii se găsesc un serviciu de îngrijire a bebelușilor, servicii de bonă, room-service, un serviciu de spălătorie, un coafor și o spălătorie de tip self-service. Călătorii activi care ar dori să descopere zona pe bicicletă vor aprecia serviciul de închiriere de biciclete (contra cost).

Locul de cazare

Aparatul de aer condiționat și sistemul de încălzire creează o atmosferă plăcută în camere. În majoritatea spațiilor de cazare clienții beneficiază de vedere spre mare de pe balcon sau de pe terasă. Camerele dispun de un pat dublu și de o canapea. Sunt disponibile dormitoare separate. De asemenea, pot fi puse la dispoziție pătuțuri pentru bebeluși și paturi suplimentare. De asemenea, sunt disponibile un seif, un minibar și un birou. Telefonul, televizorul și WiFi-ul (gratuit) oferă un concediu confortabil. În baia dotată cu duș și cadă, clienților le stau la dispoziție un uscător de păr și halate de baie. De asemenea, stau la dispoziție camere adaptate pentru scaun cu rotile cu baie fără bariere. Unitatea de cazare oferă camere de familie și camere de nefumători.

Sport/divertisment

Pe lângă piscinele interioare și exterioare există un spațiu de scăldat amenajat pentru copii. Băuturile răcoritoare de la barul piscinei/snack-bar și relaxarea agreabilă în cada cu hidromasaj le vor crea cea mai bună dispoziție iubitorilor de apă. Sunt disponibile o terasă însorită, șezlonguri și umbrele. Hotelul oferă un program foarte cuprinzător de sporturi în aer liber, cu tenis, boccia, volei de plajă, partide de golf și călărie, iar contra cost ciclism/ciclism montan. Și iubitorii sporturilor acvatice se vor simți minunat datorită unor activități precum windsurfing, kitesurfing, canoe, iahting, catamaran, caiac, scufundări subacvatice și aqua-fitness. Schi nautic, plimbări cu scuterul acvatic, hidrobicicletă și plimbări cu banana sunt organizate de ofertanți terți. La locul de cazare cu o sală de fitness, tenis de masă, biliard, un joc de darts, gimnastică și aerobic, clienții pot alege dintr-o serie cuprinzătoare de activități sportive în interior. Unitatea de cazare propune diverse terapii în zona de relaxare, printre care un spa, o saună, un hamam, un salon de înfrumusețare, terapii prin masaj, o cură, talasoterapie, terapii anti-îmbătrânire și un solariu, și, contra unei taxe suplimentare - o baie de aburi și hidroterapie. În timpul liber, un program de recreere, un miniclub, o minidiscotecă, o discotecă și un club de noapte oferă distracție pe măsură. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mâncare

Locurile unde se poate lua masa cuprind 3 restaurante, o sală de mese, o cafenea și un bar. Băuturile răcoritoare de la barul de pe plajă creează momente minunate. Hotelul oferă pentru masă demipensiune și regim all inclusive. Printre avantajele unui sejur all inclusive se numără diverse oferte, ca de exemplu o selecție de băuturi alcoolice și nealcoolice. Un mic dejun, un prânz și o cină stau la dispoziție pentru toate poftele. De asemenea, locul de cazare pune la dispoziție gustări. O atracție deosebită este gătitul în fața musafirilor.

Carduri de credit

În unitatea de cazare sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa și MasterCard.

Întrebări frecvente despre Djerba Plaza Thalasso & Spa

Conditii de rezervare la Djerba Plaza Thalasso & Spa Midoun

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Tunisia
Ultima actualizare: 17-08-2023 13:12:22

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

 

Atenționare COVID-19

  1. Ca urmare a îmbunătățirii indicatorilor aferenți Covid-19 și ținând cont de situația stabilă a epidemiei la scară națională și internațională, Ministerul Sănătății tunisian a decis scutirea tuturor pasagerilor de la obligația prezentării unui test PCR sau antigenic sau, după caz, a certificatului de vaccinare.

    Este obligatorie purtarea măștii de către orice persoană care prezintă simptome de infecție.

 

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 

Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Tunisia  in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Tunisia!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3752

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;

 

Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Poate fi perceputa taxa de statiune, intre 4-5 dinari/pers/noapte

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).  

 

Numere telefon de urgenta agentie: 0770.196.310 / 0770.416.921/ 0758.800.744

 

Hoteluri similare
Alte statiuni din Djerba