Fereniki Holiday Resort and Spa Georgioupoli
Tarife/persoana/pachet X nopti Fereniki Holiday Resort and Spa, Creta - Chania
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Fereniki Holiday Resort and Spa Georgioupoli
Amplasare
Acest resort, ideal pentru turiști de la plajă, se află la Georgioupolis, la cca 150 de m de plaja cu nisip.
Dotări
În această unitate cu o recepție clienții vor găsi 180 de camere. Diverse servicii și facilități sunt incluse în ofertă – un seif, un schimb valutar, un spațiu cu televizor, o bibliotecă și servicii de bonă. În spațiile comune, conexiunea Wi-Fi le oferă clienților acces la internet. Există de asemenea și magazine. Resortul are o grădină frumoasă și un loc de joacă. Cei ce călătoresc cu autoturismul propriu îl pot parca în parcarea complexului de vacanță.
Locul de cazare
În camere există un aparat de aer condiționat. În majoritatea spațiilor de cazare clienții beneficiază de vedere spre mare de pe balcon sau de pe terasă. Camerele au un pat dublu. De asemenea, pot fi puse la dispoziție pătuțuri pentru bebeluși și paturi suplimentare. Un seif oferă cea mai bună protecție pentru bunurile de preț ale clienților. Chicineta este echipată cu un frigider. Un telefon, un televizor cu canale prin satelit/cablu TV, un radio și WiFi (contra cost) creează confort optim. În baia dotată cu un duș și o cadă există un uscător de păr. Locul de cazare oferă camere de nefumători.
Sport/divertisment
Zona de piscine cu bazine interioare și exterioare este locul perfect de odihnă după un concediu activ. Pentru copii există un bazin cu apă de mică adâncime 3 Planschbecken. Băuturile răcoritoare de la barul piscinei/snack-bar și relaxarea agreabilă în cada cu hidromasaj le vor crea cea mai bună dispoziție iubitorilor de apă. Sunt disponibile o terasă însorită, șezlonguri și umbrele. În ce privește activitățile de petrecere a timpului liber, resortul mai oferă, pe lângă un spa și o saună, și terapii prin masaj contra cost. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259
Mâncare
Există diverse locuri unde se poate lua masa: un restaurant pentru nefumători, o sală de mese, o cafenea și un bar. Complexul oferă pentru masă pachete de servicii cu mic dejun inclus, demipensiune și regim all inclusive. Un mic dejun, un prânz și o cină stau la dispoziție pentru toate poftele. De asemenea, locul de cazare pune la dispoziție gustări. Resortul oferă un sortiment de băuturi alcoolice și nealcoolice.
Întrebări frecvente despre Fereniki Holiday Resort and Spa
-
Cate stele are hotelul Fereniki Holiday Resort and Spa ?Hotelul Fereniki Holiday Resort and Spa are 3 stele.
-
Ce metode de plata sunt acceptate pentru a achita Fereniki Holiday Resort and Spa ?-Transfer bancar
-Card online
-Cash/card în agențiile Karpaten
-Rate online Credex
-Cash/card în orice magazin Altex & Media Galaxy
-
Mâncare8.7
-
Raport calitate-preţ7.3
-
Personal hotel7.3
-
Cazare6.0
-
Locaţie6.0
Amplasarea.
Conceptul arhitectonic (balcon ,... pe casa scărilor), mobilier foarte vechi (inclusiv cel sanitar, aerul condiționat), televizor nefuncțional (extrem de vechi).
Hotelul aproape de plaja, camera foarte spațioasă, s-au schimbat prosoapele și s-a făcut curățenie zilnic .
Unele lucruri sunt indicat a fi schimbate, de exemplu usa nu se închidea usor.
Curatenia in camera.
In sala de baie era in permanenta apa pe jos; totul curgea : chiuveta, vasul de toaleta; sifonul de pardoseala. Desi am semnalat la receptie din prima zi, nimic nu s-a facut pana la plecare.
Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.
Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.
CONDITII DE CALATORIE
Începând cu data de 27 martie 2023:
- a fost eliminată obligativitatea purtării măștii de protecție în toate categoriile de mijloace de transport în comun;
- rămân obligatorii purtarea măștii (tip FFP-2, N95 sau mască dublă – textilă/chirurgicală) și efectuarea testelor rapid sau PCR în unitățile medicale de orice tip (spitale, policlinici, centre de recoltare, laboratoare etc.), centrele de asistență pentru persoane vârstnice și persoane cu dizabilități, precum și în celelalte structuri cu specific similar;
- Persoanele care se prezintă la o unitate medicală publică sau privată pentru o consultație simplă nu sunt supuse obligativității prezentării rezultatului unui test COVID-19;
- În cazul în care se solicită o examinare invazivă, persoana în cauză trebuie să prezinte în mod obligatoriu rezultatul unui test PCR sau rapid;
- Persoanele internate sau care urmează să fie internate într-o instituție medicală publică sau privată sunt supuse obligativității prezentării unor rezultate ale testelor PCR sau rapide, după cum urmează:
- în cazul programărilor prealabile se va prezenta dovada efectuării unui test PCR cu maxim 48 de ore înainte;
- în cazurile de urgență, pacienții vor fi supuși unui test PCR sau rapid din prima zi de internare;
- Persoanele care se prezintă pentru tratamente cu durata de o zi (ex: chimioterapie, radioterapie, dializă etc.) trebuie să prezinte rezultatul unui test PCR (nu mai vechi de 72 de ore), respectiv rapid (nu mai vechi de 48 de ore).
În ceea ce privește accesul vizitatorilor/însoțitorilor sunt valabile următoarele reglementări:
- Este permis accesul unui singur vizitator/persoană însoțitoare/pacient, acesta trebuind să prezinte rezultatul unui test PCR (valabil 72 de ore) sau rapid (valabil 48 de ore). Cu titlu de excepție pentru pacienții minori, este permis accesul a doi vizitatori/persoane însoțitoare. Testul de laborator (PCR sau test rapid) se repetă la fiecare trei 3 zile;
- a fost eliminată cerința prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru toate categoriile de angajați.
A fost eliminată obligativitatea prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru angajații nevaccinați.
Recomandări:
- respectarea cu strictețe a normelor privind purtarea măștii de protecție în spațiile în care aceasta este obligatorie (FFP-2, KN-95 sau 2 măști chirurgicale suprapuse) respectarea distanței între persoane;
- respectarea cu strictețe a măsurilor comunicate de autoritățile elene, inclusiv în cazul unei eventuale diagnosticări cu COVID-19 pe perioada vacanței;
- respectarea cu strictețe a normelor de prevenire a incendiilor și de evitare a tuturor activităților care pot genera potențiale surse de incendiu (ex: aruncarea de țigări, utilizarea grătarelor în aer liber, activități lucrative care generează scântei, etc);
- în cazul în care au nevoie de asistență consulară, cetățenii români pot apela la Ambasada României la Atena sau la Consulatul General al României la Salonic, inclusiv prin apelarea numărului de urgență, dacă situația în care se află are caracter de urgență.
Informatie aditionala: incepand cu 2017 in Grecia se percepe o taxa de statiune in functie de clasificarea hotelului:
Taxa de statiune in Grecia - aceasta nu este in pachetul de calatorie si nici in rezervaile individuale
Apartamente şi hoteluri 1* / 2*, taxa 0.50 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 3*, taxa 1.50 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 4*, taxa 3 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 5*, taxa 4 EUR / camera / noapte
Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.
Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.
Nota:
Daca ati incheiat asigurare medicala calatorie (recomandata), nu uitati sa le luati cu Dvs in bagajul de mana.
Vacanta placuta!