Early Booking 10% până la: 30.04.2024

Reducere Early Booking de 10 % calculată din tariful de bază al hotelului în data de 30.04.2024 , pentru un sejur de 7 nopţi. Reducerea nu se aplică la tariful zborului sau a altor servicii și este posibil să nu se aplice pentru toate datele de cazare.

Pozele au caracter orientativ
CALCULEAZA TARIF
Hurghada - Vezi harta

Golden Beach Resort Hurghada City

Foarte bine 8,4din 21 comentarii
Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Golden Beach Resort, Hurghada

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:

Golden Beach Resort Hurghada City

Amplasare

Acest resort oferă condiții ideale atat pentru oameni de afaceri cat și pentru familii și se află langă o stradă principală, la aproximativ 20 de km de centrul Hurghadei.

Dotări

Resortul a fost modernizat de curand- in anul 2022. Personalul prietenos vă stă la dispoziție la recepția din zona de primire pentru orice fel de ajutor. Printre facilitățile resortului se numără o cameră de bagaje, un seif și un bancomat. In zonele comune, clienții au la dispoziție acces Wi-Fi (contra cost). Complexul oferă o serie de comodități pentru persoanele in scaun cu rotile. Cinefilii pot viziona filme la cinematograf. Clienții pot hoinări sau face cumpărături la un magazin de suveniruri și in alte magazine. O grădină oferă mai mult spațiu pentru relaxare și odihnă in aer liber. Printre celelalte facilități ale locului de cazare se numără un spațiu cu televizor și o sală de jocuri. Cei ce călătoresc cu autoturismul propriu il pot parca gratuit in parcarea resortului. Printre alte servicii se găsesc un serviciu de pază nonstop, asistență medicală, un serviciu de transfer, room service contra cost, un serviciu de apel de trezire, un serviciu de spălătorie, un coafor și serviciile unui valet. In spațiul pentru afaceri stau la dispoziție un proiector și un flipchart/markere. Serviciul de conferințe oferă sprijin pentru tot ce privește organizarea de evenimente.

Locul de cazare

Aparatul de aer condiționat și sistemul de incălzire creează o atmosferă plăcută in camere. Majoritatea spațiilor de cazare au vedere spre mare. Pot fi solicitate paturi suplimentare sau paturi pentru copii după caz. Un seif oferă cea mai bună protecție pentru bunurile de preț ale clienților. Mai sunt disponibile și un minifrigider și un aparat pentru cafea/ceai. In plus, există un telefon, canale prin satelit și WiFi (contra cost). In baia dotată cu duș și cadă, clienților le stau la dispoziție un uscător de păr și o oglindă de machiaj. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit in băi. De asemenea, stau la dispoziție 4 camere adaptate pentru scaun rulant. Pentru familiile cu copii stau la dispoziție 25 de camere de familie.

Sport/divertisment

Complexul de piscine cu 10 piscine exterioare și 2 bazine cu apă de mică adancime pentru copii se potrivește perfect pentru odihnă activă și antrenament acvatic regulat. In zona de scăldat există și o cadă cu hidromasaj (contra cost), un tobogan de apă și un bar. Șezlongurile ademenitoare și umbrelele ce oferă adăpost așteaptă pe terasă. Locul de cazare oferă un program de sport in aer liber cu tenis, boccia, volei de plajă, volei și minigolf și contra cost călărie. Datorită unor sporturi ca aerobic in apă, și, contra cost, windsurfing, kitesurfing, catamaran, snorkelling, scufundări subacvatice și parasailing, iubitorii sporturilor acvatice se vor simți in mediul lor. Resortul oferă mai multe posibilități de a practica activități sportive in interior, ca de exemplu o sală de fitness, un joc de darts, yoga și aerobic, iar contra cost biliard. Locul de cazare propune diverse oferte in zona de relaxare, printre care un salon de infrumusețare, precum și, contra unor taxe suplimentare: un spa, o saună, un hamam, o beauty-farm și terapii prin masaj. Alte oferte de petrecere a timpului liber includ un miniclub, o minidiscotecă, muzică live și un club de noapte. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mancare

Există diverse locuri unde se poate lua masa: un bar și un lobby bar. 7 restaurante cu aer condiționat, tip bufet și à la carte (pentru nefumători) propun oferta gastronomică. Băuturile răcoritoare de la barul de pe plajă creează momente minunate. Se oferă spre rezervare All-Inclusive-Special. La cerere pot fi pregătite feluri de mancare dietetice, mese fără gluten, feluri de mancare vegetariene, meniuri pentru copii și mancare vegană. O atracție deosebită este gătitul in fața musafirilor.

Carduri de credit

Sunt acceptate următoarele carduri de credit: Visa și MasterCard.

 

Nota! 

Vă rugăm să rețineți că, in perioada 05.01.24 - 15.03.24, Golden Beach Resort va renova două din cele 5 piscine (piscinele Luxor 1 și 2).

Este posibil să apară zgomot, prin urmare zona din jurul acestor piscine va fi inchisă. Vă rugăm să rețineți harta hotelului atașată, care indică cu galben zona de renovare și clădirile camerelor care vor fi inchise.

Celelalte 2 piscine și parcul acvatic vor rămane disponibile pentru oaspeți.

Facilitati:
  • Internet
  • Parcare
  • Fitness
  • SPA
  • Teren de Sport
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii
  • Teren de golf

Întrebări frecvente despre Golden Beach Resort

Golden Beach Resort
Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 21 comentarii
8,4
Golden Beach Resort
  • Personal hotel
    9.4
  • Locaţie
    8.7
  • Raport calitate-preţ
    8.7
  • Cazare
    8.6
  • Mâncare
    8.3
Romania
2 Mai 2023
10 Exceptional

Totul

Timpul de așteptare petrecut in receptia hotelului din momentul sosirii pana la acordarea camerelor.

Grup de prieteni
Romania
2 Mai 2023
7,2Bine
Golden Beach Resort

Faptul ca a fost langa plaja si hotelul per ansamblu

Nu mi a placut bauturile

Cuplu
Romania
2 Mai 2023
8,8Fabulos
Golden Beach Resort

amenajarea

meniu nediversificat

Grup de prieteni
Romania
1 Mai 2023
9,2Superb
Golden Beach Resort

Verdeata,amabilitatea personalului,siguranta

Curatenia in camera ,mobilierul cam vechi.Noi am avut surpriza ca asternuturile sa nu fie schimbate in momentul cazarii.Am chemat si le a schimbat.Dar,intrebarea a fost:Sunteti prima oara in Egipt?

Grup de prieteni
Romania
26 Aprilie 2023
7,2Bine
Golden Beach Resort

Plaja,

Condițiile de cazare, camerele trebuiesc renovate, curățenia în spatiile de mancare, întreținerea spatilor de piscina, șezlonguri vechi, zone cu gresie sparta, mocheta dezlipita, prosoape de plaja vechi

Familie cu copii
Romania
26 Aprilie 2023
8,4Foarte bine
Golden Beach Resort

Amplasarea hotelului, locația, piscinele, mancarea, ....absolut tot. Nu am crezut că mă voi simți extraordinar de bine ...a fost excelent. Nu am nici un reproș la adresa resortului.

Nu am motive.

Cuplu
Romania
18 Aprilie 2023
8Foarte bine
Golden Beach Resort

Piscina.

Familie cu copii
Romania
20 Aprilie 2022
8Foarte bine
Golden Beach Resort

Grădinile, piscinele și camera noastră.

Nu este diversificata mâncarea.

Familie cu copii
Romania
6 Aprilie 2022
8Foarte bine
Golden Beach Resort

Mancarea, curtea interioara si amabilitatea personalului.

Camerele nu aratau ca cele ale unui hotel de 4 stele, mancarea la restaurantele a la carte si faptul ca wifi este contra cost

Familie cu copii
Romania
16 Martie 2022
7,2Bine
Golden Beach Resort

Zona de recreere

Camerele cam mare curentul usile si gemurile nu se inchideau etans

Cuplu
Conditii de rezervare la Golden Beach Resort Hurghada City

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 21-11-2023 10:55:26

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

 

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022 

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906 

 Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE:  https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM   vor plati taxa de viză începând cu  1 Mai 2021.  Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport)  și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-RomaniaOBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

 Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
  • ·        Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
  •          Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.

 Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)

• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).                   

Nota! Fus orar Egipt  = Ora Romaniei  in perioada 29.10.2023 –30.03.2024 si 28.04.2024 - 01.11.2024. Fus orar Egipt  = Ora Romaniei – 1 h  in perioada 31.03.2024 –27.04.2024. 
          

 

 

 
Hoteluri similare
Alte statiuni din Hurghada