TOP SELLER
Pozele au caracter orientativ
CALCULEAZA TARIF
de la 609€
/pers/sejur
Hurghada - Vezi harta

Pachet Charter Hurghada - Gravity Sahl Hasheesh (Ex Ocean Breeze Sahl Hasheesh), cu plecare din Iasi Sahl Hasheesh

Foarte bine 8,4din 11 comentarii
de la 609€
/pers/sejur
Alege orasul de plecaree
Alege data de plecare
  • 659€ vin.
    05 apr.
  • 659€ vin.
    12 apr.
  • 789€ vin.
    19 apr.
  • 609€ mar.
    23 apr.
  • ? vin.
    26 apr.
  • 959€ mar.
    30 apr.
  • 959€ vin.
    03 mai
  • 669€ mar.
    07 mai
  • 669€ vin.
    10 mai
  • 639€ vin.
    17 mai
  • 669€ vin.
    24 mai
  • 639€ vin.
    31 mai
  • 619€ vin.
    07 iun.
  • 649€ vin.
    14 iun.
  • 759€ vin.
    21 iun.
  • 809€ vin.
    28 iun.
  • 739€ vin.
    05 iul.
  • 739€ vin.
    12 iul.
  • 709€ vin.
    19 iul.
  • 709€ vin.
    26 iul.
  • 709€ vin.
    02 aug.
  • 709€ vin.
    09 aug.
  • 709€ vin.
    16 aug.
  • 709€ vin.
    23 aug.
  • 739€ vin.
    30 aug.
  • 709€ vin.
    06 sept.
  • 689€ vin.
    13 sept.
  • 689€ vin.
    20 sept.
  • 679€ vin.
    27 sept.
  • 659€ vin.
    04 oct.
  • 659€ vin.
    11 oct.
  • 659€ vin.
    18 oct.
  • 779€ vin.
    25 oct.
  • Disponibil
  • Ultimele locuri
  • Ultimul loc
  • Epuizat
  • ?   Verfica tarif

Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Hurghada - Gravity Sahl Hasheesh (Ex Ocean Breeze Sahl Hasheesh), cu plecare din Iasi, Hurghada

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Transport cu avionul
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • Taxe de aeroport
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Asistenta turistica in limba romana
  • Cazare 5/7/14/21 nopti
Servicii neincluse:
  • Asigurare de calatorie medicala si storno

Pachet Charter Hurghada - Gravity Sahl Hasheesh (Ex Ocean Breeze Sahl Hasheesh), cu plecare din Iasi Sahl Hasheesh

Facilitati:
  • Internet
  • Fitness
  • SPA
  • Teren de Sport
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii
Gravity Sahl Hasheesh
Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 11 comentarii
8,4
Gravity Sahl Hasheesh
  • Cazare
    8.4
  • Mâncare
    7.6
  • Locaţie
    8.4
  • Raport calitate-preţ
    8.2
  • Personal hotel
    8.7
Romania
19 Octombrie 2023
8,8 Fabulos

Locatia , liniste . Un loc bun pentru relaxare .

Grup de prieteni
Romania
6 Septembrie 2023
7,2Bine
Gravity Sahl Hasheesh

Plaja era mai tot timpul liberă, locația - zonă flux-reflux al mării - fenomen pe care nu îl vezi în multe locuri, coralii din zonele de baie, piscinele curate și multe - nu era aglomerație, amenajarea și întreținerea spațiului verde

Mobilier învechit și chiar degradat în baie, mucegai la rosturile din baie. Meniul slab diversificat, subdimensionat spațiul de luat masa pentru capacitatea de cazare. Majoritatea clienților sunt egipteni cu familii numeroase și copii mici și astfel, la mese era un haos total, zgomot creat de farfuriile debarasate, copiii care urlă, țipă, fug printre mese. Personalul nu reușea să debaraseze mese și astfel, trebuia se te așezi la mese pe care erau încă farfuriile folosite, dacă voiai să stai la masă, dacă nu - mâncai în picioare :). Partea de preparate din carne era servită de către personal, pe porție, nu era la libera alegere. Fructe - doar pepene verde, curmale proaspete, și din când în când - pere. În serviciul all-inclusiv era prevăzută înghețată la liber în intervalul 15-18, dar nu a fost niciodată deschisă toneta de înghețată în intervalul respectiv, doar după 18 când trebuia plătit - 2 euro/glob :) Personal amabil, dar peste tot cutii pentru tips. Lângă hotel sunt doar câteva magazine pentru suveniruri fără prețuri afișate și foarte mari, și marfă de slabă calitate și nu prea aveai ce să alegi, față de altele de acest fel din aeroport sau Hurghada (oraș). Pentru astfel de cumpărături, trebuie mers în oraș sau alte locații.

Familie cu copii
Romania
8 August 2023
8,4Foarte bine
Gravity Sahl Hasheesh

Curatenia

Plaja. Reflux continuu. Faptul ca trebuia sa mergi foarte departe pe ponton pentru a putea face baie in mare.

Familie cu copii
Romania
6 Iunie 2023
10Exceptional
Gravity Sahl Hasheesh

Totul a fost perfect

Cuplu
Romania
7 Mai 2023
8Foarte bine
Gravity Sahl Hasheesh

Hotelul, piscinele, grădinile arata foarte bine. Echipa de animație.

Personalul așteaptă tips pentru orice le soliciți. Am cerut un fier de călcat, pentru Care am dat si tips, dar nu ni l au trimis niciodată.

Grup de prieteni
Romania
4 Mai 2023
9,6Exceptional
Gravity Sahl Hasheesh

Personalul foarte amabil

-

Cuplu
Romania
19 Aprilie 2023
7,2Bine
Gravity Sahl Hasheesh

Piscinele, aqua park ul, serviciile de curatenie, bucatarii foarte amabili care te intrebau daca te pot ajuta cu farfuria

Au incercat sa ne dea 2 camere net inferioare(minuscule, doar cu geam) in schimbul celor pe care le am platit, respectiv 2 camere superioare cu vedere la gradina, balcon, canapea extra. 2 dintre copii au facut enterocolita acuta(voma, diaree), desi in 2021 la Steigenberger nu am patit nici unul nimic, banuim ca a fost de la mancare, sosuri dubioase. Sezlonguri foarte putine comparativ cu numarul de oaspeti, nu gaseai nici unul liber la ora 9. Ospatarii la masa uitau se te mai serveasca dupa ce intrebau ce doresti, iti luai singur intr un final. Distanta mare fata de oras si puncte de interes. Cu siguranta nu este un hotel la care m as intoarce

Familie cu copii
Romania
26 Aprilie 2022
9,2Superb
Gravity Sahl Hasheesh

Arhitectura, ambianta, serviciile, masa.

curățenia a fost un punct slab (specific, am găsit praf pe jos și anumite spații neatinse), piscinele neincalzite.

Grup de prieteni
Romania
28 Martie 2022
8,4Foarte bine
Gravity Sahl Hasheesh

Locaţia - Sahl Hasheesh, reciful de corali, pontonul, camerele.

Meniul zilnic fără variaţie, puţine preparate din peşte sau fructe de mare!

Cuplu
Romania
6 Decembrie 2021
7,6Bine
Gravity Sahl Hasheesh

Ambient, arhitectura, personal

Apa era mai degraba calaie Divertisment slab Bautura alcoolica de slaba calitate (nu aveam asteptari de branduri de import, insa alcoolul local a fost sub asteptari) Nu cred ca personalul ar fi fost la fel de amabil daca nu lasam spaga

Grup de prieteni
Conditii de rezervare la Pachet Charter Hurghada - Gravity Sahl Hasheesh (Ex Ocean Breeze Sahl Hasheesh), cu plecare din Iasi Sahl Hasheesh

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 21-11-2023 10:55:26

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

 

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022 

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906 

 Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE:  https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM   vor plati taxa de viză începând cu  1 Mai 2021.  Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport)  și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-RomaniaOBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

 Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
  • ·        Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
  •          Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.

 Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)

• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).                   

Nota! Fus orar Egipt  = Ora Romaniei  in perioada 29.10.2023 –30.03.2024 si 28.04.2024 - 01.11.2024. Fus orar Egipt  = Ora Romaniei – 1 h  in perioada 31.03.2024 –27.04.2024. 
          

 

 

 
Hoteluri similare
Alte statiuni din Hurghada