CALCULEAZA TARIF
Hurghada - Vezi harta

Baron Palace Sahl Hasheesh Sahl Hasheesh

Foarte bine 9,2din 8 comentarii
Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Baron Palace Sahl Hasheesh, Hurghada

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:

Baron Palace Sahl Hasheesh Sahl Hasheesh

Amplasare

Acest hotel la plajă, ideal pentru turiști de la plajă și familii, se află la Sahl Hasheesh, la cca 100 de m de plaja cu nisip. Cel mai apropiat aeroport este Hurghada (HRG) și se află la aproximativ 17 km.

Dotări

Într-o clădire principală cu 4 etaje și o clădire auxiliară, clienții vor găsi 645 de camere. Personalul ce vorbește mai multe limbi de la recepția din zona de primire vă ajută la check-in/check-out. Printre facilitățile resortului se numără o cameră de bagaje, un seif, un schimb valutar și un bancomat. În spațiile comune este disponibil WiFi. La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. Locul de cazare dispune de o serie de comodități pentru persoanele în scaun cu rotile. Complexul dispune de facilități pentru persoanele în scaun cu rotile și de un lift. Clienții pot hoinări sau face cumpărături la un supermarket și în alte magazine. Resortul are o grădină frumoasă și un loc de joacă. Printre celelalte facilități ale locului de cazare se numără un spațiu cu televizor, o sală de jocuri și o bibliotecă. O parcare este disponibilă în funcție de necesitate pentru cei ce călătoresc cu mașina personală. Printre serviciile oferite se numără un serviciu de pază nonstop, un serviciu de îngrijire a bebelușilor la cerere și contra cost, un serviciu de închiriat mașini, asistență medicală, un serviciu de transfer, room service 24h contra cost, un serviciu de spălătorie, un coafor, o spălătorie de tip self-service, serviciile unui valet și un autobuz propriu pentru navetă. Un centru de închirieri de biciclete oferă echipamentul necesar pentru a descoperi zona. Ziarul cotidian este gratuit pentru clienți.

Locul de cazare

În camere există un aparat de aer condiționat și un sistem de încălzire. Un balcon sau o terasă se găsește în majoritatea camerelor. Clienții pot dormi confortabil pe un pat dublu. În caz de necesitate pot fi solicitate paturi pentru copii. În plus sunt disponibile un seif și un birou și, contra unui supliment de preț, un minibar. Mai sunt disponibile și un frigider, un minifrigider și un aparat pentru cafea/ceai. Clienții au parte de mai mult confort și datorită setului de călcat. În plus, există un telefon, canale prin satelit, un radio, o consolă video, un ceas deșteptător și WiFi (gratuit). Clienții pot să apeleze la serviciul de pregătire a camerei pentru somn. Un sortiment de perne promite o stare de bine confortabilă. Băile sunt dotate cu un duș, o cadă și un bideu. Un uscător de păr și halate de baie sunt disponibile pentru folosința zilnică. De asemenea, stau la dispoziție camere adaptate pentru scaun cu rotile cu baie fără bariere. Resortul oferă 33 de camere de familie, camere de nefumători și camere pentru fumători.

Sport/divertisment

Complexul de piscine cu 8 piscine exterioare și 2 bazine cu apă de mică adâncime pentru copii se potrivește perfect pentru odihnă activă și antrenament acvatic regulat. Senzații tari pe toboganul de apă, băuturi răcoritoare la barul piscinei și relaxare agreabilă a mușchilor în cada cu hidromasaj (gratuit) – piscina oferă ceva potrivit pentru orice dispoziție și energie. Clienții își pot savura concediul pe terasa însorită cu șezlonguri și umbrele. Locul de cazare oferă un program foarte cuprinzător de sporturi în aer liber, cu tenis, volei de plajă, volei, partide de golf, pescuit și călărie, iar contra cost ciclism/ciclism montan. Este disponibilă o serie variată de sporturi, printre care sporturi acvatice ca schi nautic, windsurfing, plimbări cu banana, canoe, iahting, catamaran, caiac, snorkelling și aerobic în apă, iar contra cost hidrobicicletă, scufundări subacvatice și parasailing. Resortul le oferă iubitorilor de sport și multe activități în interior, și anume o sală de fitness, tenis de masă, biliard, un joc de darts, yoga, gimnastică și aerobic. Locul de cazare propune diverse terapii în zona de relaxare, printre care un spa, o saună și o baie de aburi, și, contra unei taxe suplimentare - un hamam, un salon de înfrumusețare și terapii prin masaj. Alte oferte de petrecere a timpului liber includ un miniclub, o minidiscotecă, muzică live, o discotecă și un club de noapte. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mâncare

Locurile unde se poate lua masa cuprind o cafenea, un bar și un lobby bar. Clienții vor găsi bucate delicioase în cele 2 restaurante de nefumători cu aer condiționat. Băuturile răcoritoare de la barul de pe plajă creează momente minunate. Resortul oferă pentru masă pachete de servicii cu mic dejun inclus, demipensiune și regim all inclusive. Un mic dejun continental de la bufet (și pentru cei ce se trezesc devreme și pentru cei ce dorm mai mult) garantează o zi bună de diminineață. Prânzul (ca bufet și meniu) și cina variată (bufet, à la carte și meniu) se pliază pe toate dorințele. În ofertă sunt și feluri de mâncare adaptate nevoilor speciale: feluri de mâncare dietetice, mese fără gluten, feluri de mâncare vegetariene și mâncare halal. De asemenea, locul de cazare pune la dispoziție gustări.

Carduri de credit

În complex sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa, Diners Club și MasterCard.

Facilitati:
  • Internet
  • Parcare
  • Fitness
  • SPA
  • Teren de Sport
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii
  • Teren de golf

Întrebări frecvente despre Baron Palace Sahl Hasheesh

Baron Palace Sahl Hasheesh
Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 8 comentarii
9,2
Baron Palace Sahl Hasheesh
  • Cazare
    10
  • Locaţie
    10
  • Mâncare
    9.5
  • Personal hotel
    9
  • Raport calitate-preţ
    8.8
Romania
27 Aprilie 2023
10 Exceptional

Curatenia , zonele de piscina diversificate , amabilitatea personalului .

Cuplu
Romania
27 Aprilie 2022
7,2Bine
Baron Palace Sahl Hasheesh

Locația, spațiile largi , restaurantele tematice

Atât hotelul cât firma Dvs folosesc termeni de rezervare diferite . Agentul mi-a prezentat camera și serviciile la superlativ realitatea ca erau standard . Diferența de 800 e Numai postați 8 zile 7 nopți . Am sosit la ora 23:40 … zi pierdută și am plecat la 07:40 alta zi pierdută … deci 6 zile 7 nopți și 2 zile pe drum… cu Tarom alta teapa . O apa plata pt 3, 1/2 de zbor și întârziere de o ora Deci hotel bun , servicii de agenție mizerabile

Cuplu
Romania
19 Ianuarie 2022
10Exceptional
Baron Palace Sahl Hasheesh

Curatenia excelenta Piscine incalzite Vegetatie luxurianta in conditii de desert Disponibilitatea si zambetul angajatilor Focusarea permanenta pe client

Preturile nejustificat de mari pentru tot ceea ce NU era in pachetul de vacanta! De ex.: o sticla de vin care in mod normal costa max 30 euro, era peste 300 euro

Grup de prieteni
Romania
13 Ianuarie 2022
9,6Exceptional
Baron Palace Sahl Hasheesh

Curatenia

Pretul prea mare la serviciile si produsele neincluse

Grup de prieteni
Romania
18 Mai 2021
9,6Exceptional
Baron Palace Sahl Hasheesh

Hotelul este foarte elegant, prietenos, spatii largi, curate, personalul atent si amabil, multe piscine frumoase, vegetatie multa si atent ingrijita, cu flori peste tot, plaja aproape, multe restaurante cu specific diferit.

- sucul de portocale de la micul dejun - toalete foarte departe de plaja

Cuplu
Romania
18 Mai 2021
10Exceptional
Baron Palace Sahl Hasheesh

Curatenia, amabilitatea personalului, serviciile oferite

Nu am nemultumiri

Cuplu
Romania
11 Mai 2021
7,6Bine
Baron Palace Sahl Hasheesh

Arhitectura

Mancarea

Cuplu
Romania
21 Aprilie 2021
9,6Exceptional
Baron Palace Sahl Hasheesh

Amabilitatea si profesionalismul angajatilor. Hotelul este intradevar de 5* din toate punctele de vedere.

-

Cuplu
Conditii de rezervare la Baron Palace Sahl Hasheesh Sahl Hasheesh

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 21-11-2023 10:55:26

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

 

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022 

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906 

 Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE:  https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM   vor plati taxa de viză începând cu  1 Mai 2021.  Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport)  și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-RomaniaOBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

 Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
  • ·        Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
  •          Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.

 Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)

• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).                   

Nota! Fus orar Egipt  = Ora Romaniei  in perioada 29.10.2023 –30.03.2024 si 28.04.2024 - 01.11.2024. Fus orar Egipt  = Ora Romaniei – 1 h  in perioada 31.03.2024 –27.04.2024. 
          

 

 

 
Hoteluri similare
Alte statiuni din Hurghada