TOP SELLER
Pozele au caracter orientativ
CALCULEAZA TARIF
de la 559€
/pers/sejur
Regiunea Hammamet - Vezi harta

Pachet Charter Tunisia - Royal Thalassa Monastir, cu plecare din Suceava Monastir

Foarte bine 8,1din 14 comentarii
de la 559€
/pers/sejur
Alege orasul de plecaree
Alege data de plecare
  • 669€ lun.
    10 iun.
  • 689€ lun.
    17 iun.
  • ? lun.
    24 iun.
  • 699€ lun.
    01 iul.
  • 719€ lun.
    08 iul.
  • 729€ lun.
    15 iul.
  • 759€ lun.
    22 iul.
  • 759€ lun.
    29 iul.
  • 759€ lun.
    05 aug.
  • 729€ lun.
    12 aug.
  • 729€ lun.
    19 aug.
  • 669€ lun.
    26 aug.
  • 649€ lun.
    02 sept.
  • 619€ lun.
    09 sept.
  • 559€ lun.
    16 sept.
  • Disponibil
  • Ultimele locuri
  • Ultimul loc
  • Epuizat
  • ?   Verfica tarif

Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Tunisia - Royal Thalassa Monastir, cu plecare din Suceava, Regiunea Hammamet

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Transport cu avionul
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • Taxe de aeroport
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Asistenta turistica
  • Cazare 7 nopti
Servicii neincluse:
  • Asigurare de calatorie medicala si storno

Pachet Charter Tunisia - Royal Thalassa Monastir, cu plecare din Suceava Monastir

Facilitati:
  • Internet
  • Parcare
  • SPA
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii
Royal Thalassa Monastir
Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 14 comentarii
8,1
Royal Thalassa Monastir
  • Cazare
    7.7
  • Mâncare
    8.3
  • Locaţie
    7.7
  • Raport calitate-preţ
    8.1
  • Personal hotel
    8.3
Romania
6 Noiembrie 2023
9,2 Superb

Ospitalitatea și serviciile zilnice

La nivelul lor da este de 5 ☆

Cuplu
Romania
31 Octombrie 2023
8,4Foarte bine
Royal Thalassa Monastir

Curatenia,amabilitatea , meniul , plaja,

Nu am critici

Familie cu copii
Romania
16 Octombrie 2023
8,8Fabulos
Royal Thalassa Monastir

all-inclusive, zona,plaja aproape.

Monastir Royal Thalassa 5* -garntie ptr prosoape plaja (singurul de 5* stele) -lipsa apei la toaletele,dusurile plaja. -prosoapele din camera se luau la 10:00 si reveneau cu noi la 16-16:30. -apa de baut 2l gratuit se aducea tot asa tarziu. din discutiile cu ceilanti turisti care au fost cazati la 5* apa o gaseai la baruri si oricand cereai te serveau. - la noi trebuiai sa mergi la receptie sa te rogi de ei. - nu aveau activitate de servici (instl.sanitar),sambata duminica. - la Benalmadena hotel Alay sa rezolvat duminica intr-o ora.

Cuplu
Romania
10 Octombrie 2023
6,4Placut
Royal Thalassa Monastir

plans/nisipul

Totul

Grup de prieteni
Romania
10 Octombrie 2023
7,2Bine
Royal Thalassa Monastir

Plaja este foarte aproape, întrare lina în apa, ideala pt copii, nisip fin, alb. Piscina curata, cu apa cu adâncime de la 0,7 m la 2,65 m. Camera curata, spațioasă, bine întreținută. Mancare diversificata, cu multe tipuri de carne, garnituri, salate, prăjituri, fructe. Feluri specifice, dar și internaționale. Personal amabil, curățenie în resort, plaja pazita.

Atentie la masa, am vazut chelner gustând din paharul de apa pe care apoi l-a servit la masa! Calitate slaba a băuturilor, alcoolice și non-alcoolice, apa cu gust de cafea. Vesela nu foarte curata. Schimb valutar doar din euro în dinar, nu și invers, fara chitanta, la în curs stabilit de recepționer, diferit de cel afișat. Agentul de turism stabilește preturi preferențiale pentru excursiile opționale ( ne a facturat un preț mai mare fata de cel stabilit). Tot personalul hotelului așteaptă bacșiș, mai ales barmanii.

Familie cu copii
Romania
6 Octombrie 2023
9,6Exceptional
Royal Thalassa Monastir

Amabilitatea

Curățenia in canera

Grup de prieteni
Romania
28 Septembrie 2023
7,2Bine
Royal Thalassa Monastir

Poziționarea aproape de mare , piscina.

Personalul , uni dintre ei foarte ursuzi . Mâncarea cam aceeași in fiecare zi.

Cuplu
Romania
19 Septembrie 2023
6,4Placut
Royal Thalassa Monastir

Incearca si ei sa fie bine, conform cu cum este Tunisia, hotelul si serviciile sunt bune, insa am inteles de la multi turisti ca este mult sub celelalte hoteluri din zona (Iberostar, etc...)

Prea multa improvizatie, bautura de foarte proasta calitate, la un anumit moment al zilei schimbau Coca Cola cu o bautura locala - Buga. Optiunile de bautura (de la soft drinks pana la bauturile alcoolice au fost foarte slabe) Multe servicii care nu au fost incluse - sala...10 euro pe zi, spa-ul foarte scump, narghileaua 12 euro... O parte din personal (receptie, 1-2 barmani...) erau putin cam grabiti si neciopliti :)

Cuplu
Romania
15 August 2023
8Foarte bine
Royal Thalassa Monastir

Plaja și marea

Unele servicii pot fi imbunatatite

Singur
Romania
14 Iulie 2023
7,2Bine
Royal Thalassa Monastir

Locatia aproape de aeroport si la 2 minute de plaja

Personalul nu a fost foarte amabil, unii dintre angajati nu prea stiau engleza, la restaurant lipseau etichetele cu denumirea mancarii. ne-au cazat intr-o suite si am stat cu bagajele facute 2 zile ca sa ne mute in camera standard pentru care am platit. In suite nu am primit nici macar o sticla cu apa in camera , desi am ajuns la 18 la hotel. In concluzie nu arata a hotel de 5 stele iar la servicii mai au de invatat.

Cuplu
Conditii de rezervare la Pachet Charter Tunisia - Royal Thalassa Monastir, cu plecare din Suceava Monastir

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Tunisia
Ultima actualizare: 17-08-2023 13:12:22

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

 

Atenționare COVID-19

  1. Ca urmare a îmbunătățirii indicatorilor aferenți Covid-19 și ținând cont de situația stabilă a epidemiei la scară națională și internațională, Ministerul Sănătății tunisian a decis scutirea tuturor pasagerilor de la obligația prezentării unui test PCR sau antigenic sau, după caz, a certificatului de vaccinare.

    Este obligatorie purtarea măștii de către orice persoană care prezintă simptome de infecție.

 

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 

Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Tunisia  in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Tunisia!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3752

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;

 

Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Poate fi perceputa taxa de statiune, intre 4-5 dinari/pers/noapte

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).  

 

Numere telefon de urgenta agentie: 0770.196.310 / 0770.416.921/ 0758.800.744

 

Hoteluri similare
Alte statiuni din Regiunea Hammamet