Conditii generale de rezervare a pachetelor sau serviciilor oferite de agentia KARPATEN TURISM

  • Toate solicitarile dumneavoastra venite prin intermediul site-ului www.karpaten.ro, pe adresa de e-mail rezervari@karpaten.ro, prin intermediul retelelor de socializare de tipul Facebook, sau prin intermediul altor site-uri/platforme de rezervare, sunt considerate intentia dumneavoastra de a primi o oferta / efectua o rezervare la agentia Karpaten Turism;
  • Rezervarile efectuate de dumneavoastra, in mod direct, pe site-ul www.karpaten.ro, reprezinta intentia dumneavoastra de a achizitiona un pachet de la agentia Karpaten Turism; fiecare rezervare va fi preluata de un consilier de turism pentru verificarea si confirmarea disponibilitatii, urmand sa va contacteze pentru reconfirmarea rezervarii. Odata acceptata rezervarea, se va trece la transmiterea Contractului de comercializare a serviciilor turistice, intrand in vigoare termenii si conditiile continute de acesta, dumneavoastra avand obligatia sa-l semnati si sa-l remiteti catre consilierul care vi l-a transmis;
  • In cazul in care nu exista disponibilitate pentru hotelul/pachetul/perioada solicitata de dumneavoastra, consultantii nostri va vor oferi variante alternative care sa indeplineasca cerintele dumneavoastra; daca niciuna dintre variantele propuse nu indeplineste cerintele dumneavoastra, iar consilierii nostri nu vor putea sa gaseasca o alternativa pe care sa o acceptati, solicitarea va fi considerata inchisa, iar in cazul rezervarilor de pe site, acestea vor fi considerate anulate;
  • Disponibilitatea ofertelor /pachetelor de pe site este dinamica si poate suferi modificari in orice moment, in functie si de disponibilitatea Furnizorilor/Hotelurilor/Companiilor Aeriene partenere; nu ne asumam responsabilitate daca aceste disponibilitati nu au putut fi actualizate in timp real pe site-ul www.karpaten.ro, iar in momentul primirii solicitarii/rezervarii nu mai sunt locuri disponibile;
  • Fiecare oferta de pe site poate include anumite Conditii de inscriere/plata/anulare, aplicabile exclusiv pentru acea oferta sau destinatie, cu privire la rezervare, modificare, anulare, plata, restituirea sumelor achitate, restrictii aplicabile, taxe suplimentare percepute de companii aeriene, taxe hoteliere si de sejur, care ne vor fi transmise de Partenerii nostri, pe care consideram ca le-ati luat la cunostinta si le-ati acceptat in momentul acceptarii rezervarii;
  • Se poate ca pentru un anumit hotel/pachet, sa nu fie publicate toate tipurile de camere existente; va rugam sa ne transmiteti o solicitare pe e-mail daca nu gasiti in oferta noastra structura de cazare sau tipul de camera pe care il doriti;
  • In cadrul site-ului exista mentiuni cu privire la oferte speciale, reduceri de tipul Early Booking, Last Minute, etc., acestea avand conditii speciale de rezervare, modificare, plata si anulare, motiv pentru care va rugam sa cititi cu atentie aceste conditii si daca aveti intrebari sau nelamuriri, sa va adresati consultantilor nostri inainte de a efectua o rezervare.
  • In cazul ofertelor speciale, ofertelor de tipul Early Booking, Last minute, etc., Agentia isi rezerva dreptul de a limita numarul de locuri pe un anumit prag de reducere/tip de camera/data de plecare, etc., iar in cazul epuizarii acestora inainte de expirarea perioadei pana la care este valabila oferta, Agentia poate trece la urmatorul prag de reducere, poate vinde la pretul din oferta generala sau in caz exceptional, poate suplimenta numarul de locuri alocat pe un anumit prag de reducere/tip de camera/data de plecare.
  • Hotelurile care se regasesc in oferta de turism extern a Agentiei Karpaten Turism sunt clasificate conform standardelor oficiale date de Ministerul de Resort din tara respectiva. Este posibil ca in unele tari aceste standarde sa nu corespunda cu cele din Romania. Agentia face tot posibilul pentru a va oferi informatii actualizate si cat mai corecte privind descrierea hotelului, a camerelor, a zonei in care se afla amplasat, dar nu ne asumam raspunderea daca aceste informatii furnizate de Parteneri nu corespund cu realitatea sau nu corespund cerintelor dumneavoastra.
  • In cazuri exceptionale si independente de vointa Agentiei sau a Partenerilor nostri, pot aparea situatii de overbooking (suprarezervare) generate de hotelieri sau transportatori. In acest caz vom face tot posibilul pentru a va oferi o alternativa de cazare similara sau superioara, iar in cazul transportului, cea mai buna varianta de transport disponibila, in aceeasi zi sau la un interval de timp stabilit de comun acord;

Anulari / Modificari

  • Anularea sau modificarea serviciului/pachetului rezervat este supusa termenilor si conditiilor specifice ale Partenerilor si sunt mentionate in cadrul rubricii Conditii de rezervare/plata/anulare, la fiecare program in parte. Prin efectuarea unei rezervari se intelege implicit ca ati luat la cunostinta si ati acceptat aceste conditii, ca atare;
  • In cazul in care doriti anularea sau modificarea unui serviciu/pachet rezervat, este responsabilitatea dumneavoastra de a informa in scris Agentia Karpaten Turism despre intentiile dumneavoastra; Agentia nu va proceda la anulare sau modificare in lipsa unei cereri ferme din partea dumneavoastra, exprimata in scris, sub orice forma posibila (e-mail, fax, scrisoare, cerere scrisa de mana, etc);
  • In unele cazuri este posibil sa nu puteti anula serviciile rezervate si nici sa operati modificari asupra rezervarii initiale. Aceste cazuri va vor fi comunicate inainte de efectuarea rezervarii finale, astfel incat sa acceptati aceste conditii in deplina cunostinta de cauza;
  • In cazul unor Modificari aduse rezervarilor, este posibil sa se perceapa unele taxe, taxe percepute fie de Partenerii Karpaten Turism, fie chiar de agentia Karpaten Turism, pentru a acoperi unele costuri administrative generate de operarea acestor modificari;
  • Pachetele sau serviciile rezervate la Oferta Speciala, sau de tipul Early Booking, Last Minute, etc., sunt supuse unor conditii de anulare/modificare specifice, de cele mai multe ori cu penalizare de 100% din valoarea pachetului rezervat, motiv pentru care este foarte important sa cunoasteti aceste aspecte in momentul rezervarii. Conditiile de anulare/modificare specifice vor fi publicate la fiecare serviciu/pachet in parte si se considera acceptate odata cu efectuarea rezervarii.

In cazurile generale, se aplica urmatoarele conditii de anulare:

  • 30% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare
  • 100% penalizare pentru anularea cu 30 – 0 zile inainte de plecare sau no show

Plata

  • Plata pentru serviciile/pachetele turistice achizitionate se poate efectua prin transfer bancar in contul agentiei, mentionat pe factura proforma /fiscala; prin online-banking cu link de plata transmis de consultantii nostri; numerar sau cu cardul in Agentiile Karpaten Turism;
  • Plata pentru serviciile turistice achizitionate de la agentia Karpaten Turism nu se poate efectua cu vouchere/tichete de vacanta;
  • Pentru serviciile rezervate, vi se poate cere plata integrala sau plata unui avans pentru confirmarea rezervarii respective. Agentia nu este obligata sa rezerve sau sa confirme un serviciu care necesita plata catre furnizor, sau care implica penalizari de anulare/modificare, daca dumneavoastra nu efectuati dovada platii printr-una dintre modalitatile mentionate mai sus;
  • In cazul neachitarii integrale a serviciului/pachetului rezervat la data scadenta mentionata pe factura, Agentia nu are obligatia emiterii biletului de calatorie, a voucherului sau a altor documente de calatorie. Dumneavoastra sunteti responsabil pentru achitarea serviciilor comandate, iar agentia nu poate fi responsabila in cazul in care nu s-au putut emite biletele de avion pe motiv de neplata, iar dumneavoastra nu va veti putea imbarca/calatori conform rezervarii initiale. In cazul in care neemiterea la timp pe motiv de neplata implica taxe suplimentare sau penalizari, dumneavoastra sunteti responsabil de plata acestora

Conditiile generale de plata aplicabile sunt:

  • La inscriere se achita un avans minim de 30% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
  • Diferenta de 70% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei;
  • Aceste conditii de plata se modifica cu conditiile aplicabile pentru fiecare pachet/serviciu sau tip de oferta in parte; conditiile specifice de plata se vor aplica intotdeauna inaintea conditiilor generale;
  • Derogari de la conditiile de plata aplicabile pe o anumita rezervare se pot acorda numai cu aprobarea Partenerilor si a persoanelor cu functii de decizie din cadrul Agentie Karpaten Turism;
  • Agentia Karpaten Turism isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe care pot aparea la momentul rezervarilor.

TVA

  • Toate tarifele prezentate pe site includ TVA conform regimului marjei aplicabil agentiilor de turism.

Politica de anulare

  • Politica de anulare difera de la pachet la pachet iar informatiile cu privire la anulare sunt prezente pe pagina fiecarui pachet.
  • Politica standard pentru pachetele Karpaten este:
  • 30% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare
  • 100% penalizare pentru anularea cu 30 – 0 zile inainte de plecare sau no show 

Măsurile de siguranță luate de Karpaten Turism
pentru a preveni Covid-19 în agenții

Instalarea de dozatoare cu dezinfectant și covorașe dezinfectante la intrare.

Dotarea fiecărei agenții cu termometru digital non-contact. Verificarea temperaturii fiecărui angajat la începutul zilei.

Purtarea măștii de protecție și a vizierei de către consultanții de turism va fi obligatorie. Încurajarea angajaților cu simptome specifice de gripă să lucreze de acasă.

Igienizarea zilnică a tuturor spațiilor din agenții. Dezinfectarea sistematică a suprafețelor și obiectelor frecvent atinse.

Măsuri de distanțare socială de minim 2 metri între birouri. Acces limitat pentru numărul de persoane prezente în același timp în agenții.

Afișarea de materiale informative cu măsurile recomandate de Ministerul Sănătății în vederea prevenției infecției cu COVID-19.

Măsurile de siguranță luate de Karpaten Turism
și partenerii săi pentru a preveni Covid 19

Măsuri de siguranță luate in autocarele folosite pentru programele turistice Karpaten Turism:

  • Dotarea cu termometru digital non-contact
  • Plasarea de dozatoare cu dezinfectanți
  • Plasarea de covorașe dezinfectante la uși
  • Folosirea de substanțe avizate de către Ministerul Sănătății și a OMS în toate procedurile de curățenie
  • Dezinfectarea zilnică a tuturor suprafețelor și obiectelor atinse cel mai frecvent
  • Purtarea de măști de protecție de către însoțitorii de grup și șoferi va fi obligatorie
  • Vor fi afișate materiale informative cu regulamentul de conduită recomandat de către Organizația Mondială a Sănătății și Ministerul Sănătății

De asemenea, colaborăm îndeaproape cu partenerii noștri din destinații pentru a ne asigura că măsuri de siguranță stricte vor fi luate atât din partea unităților de cazare, cât și a mijloacelor de transport. Astfel, hotelurile vor adopta măsuri stricte de curățenie atât în igienizarea spațiilor comune, cât și a camerelor, iar companiile aeriene și de transport cu autocarul se vor supuse normelor internaționale de siguranță.

Măsuri de siguranță luate de hotelurile partenere Karpaten Turism:

  • Sporirea procedurilor de curățenie atât în igienizarea spațiilor comune, cât și a camerelor
  • Spălarea tuturor lenjeriilor și materialelor textile cu substanțe avizate la temperaturi înalte
  • Adaptarea procedurilor, operațiunilor și a ordinii din hotel conform normelor internaționale recente
  • Dotarea cu termoscanner la intrarea în hotel
  • Plasarea de dozatoare cu dezinfectanți, inclusiv în spațiile destinate angajaților
  • Plasarea marcajelor pentru păstrarea distanței de siguranță
  • Monitorizarea zilnică a temperaturii angajaților și a stării acestora de sănătate la fiecare intrare în tură
  • Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelului
  • În restaurantele resorturilor vor fi rearanjate mesele pentru a respecta distanța legală
  • Crearea unui program predefinit pentru masă, pentru evitarea aglomerării restaurantelor
  • Alocarea unei singure mese din restaurant, pe care persoana sau familia o va folosi pe întreaga perioadă a sejurului, pentru a evita pe cât posibil contactul între oaspeți
  • Personalul de servire va purta mască și mănuși de unică folosință
  • Folosirea de lămpi UV bactericide în zona alimentară

Măsuri de siguranță luate de companiile aeriene partenere Karpaten Turism:

  • Dotarea aeronavelor cu filtre de aer HEPA, care captează peste 99,97% dintre microbi
  • Aeronavele vor fi supuse zilnic unui proces de nebulizare, folosind substanțe care sterilizează întreg spațiul în care sunt distribuite
  • Pasagerilor le vor fi puse la dispoziție măști și șervețele cu alcool și gel dezinfectant
  • Purtarea măștii va fi obligatorie pentru pasageri pentru întreaga perioadă a zborului
  • Îmbarcarea se va face cu un singur bagaj de mână
  • Echipajele vor instrui pasagerii referitor la măsurile de siguranță sanitară și se vor asigura că acestea sunt respectate