Ne-a placut tot la acest resort! Piscinele, grădinile si vegetația, mâncarea, băuturile, personalul foarte amabil, curățenia, plaja, topoganele, etc.
Apa mării putin cam mica... trebuia sa mergi mult pentru a intra in apa mai adâncă, dar totusi nu a fost un inconvenient atât de mare.
Locatia, curatenia,arhitectura
Zgomotul statiilor de amplificare aflate in zona barului de langa receptie cu program de entertainment pana la ora 24 , care se auzea in primele cladiri.Un singur restaurant pentru servirea meselor desi aveau doua.Slaba diversitate a mancarii.Lipsa posturilor tv romanesti, spre deosebire de Polonia, Rusia,Ucraina,Franta,Germania care aveau cate 2-3.
CONORTUL,AMABILITATEA PERSONALULUI,PISCINA ETC.
-
Dezinfectant era pus la dispozitie in locurile aglomerate. Personalul serviabil.
Infolierea bagajelor (contra cost) nu s-a facut corect, neambaland fundul gentii, si pe aeroport a trebuit sa platim din nou. A durat foarte mult procedura de check-in. Nu era specificat nicaieri ca minibarul din camera se plateste si care sunt tarifele. Preluarea si servirea la restaurantul italian a durat mult.
Personalul f prietenos
La check in chiar daca am platit o camera superioara a trebuit platit extra 50 $ pt o camera cu vedere la piscina
Spatiul mare, spatiile verzi, toboganele din aquapark
nimic deosebit
Construcția, în sine, a acestuia, amplasamentul, curatenia, dotările
Nu este cazul
- Multa verdeață: palmieri și iarba pe tot domeniul, inclusiv lângă piscine și plajă - Poziționarea lângă un mic recif și posibilitatea de a face snorkling fără a pleca de la hotel
- Varietate redusă de peste și fructe de mare (având în vedere oferta variată oferită de Marea Rosie) - Personalul din restaurante destul de nepoliticos, strângand mâncarea la ora fixa, chiar daca mai erau oameni care stăteau la rând. Dacă ajungeai cu 10 minute inainte de ora fixată pentru terminarea mesei, aveai șanse să nu mai mănânci nimic - majoritatea problemelor sesizate către personalul de la recepție, nu erau niciodată rezolvate, chiar și după multiple sesizări
-
-
Gradina si piscinele, facilitatile pentru copii, spatiul exterior
Camerele puteau fi mai curate si mai bine intretinute pentru un hotel de 5*.