CALCULEAZA TARIF
Laponia - Vezi harta

Scandic Rovaniemi City Rovaniemi

Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Scandic Rovaniemi City, Laponia

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:

Scandic Rovaniemi City Rovaniemi

Întrebări frecvente despre Scandic Rovaniemi City

Conditii de rezervare la Scandic Rovaniemi City Rovaniemi

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Finlanda
Ultima actualizare: 28-05-2024 17:16:09

Condiții de călătorie în Finlanda

Bine de știut atunci când călătorești!

 

  1. Înainte de a călători

Documentele de călătorie 

Pe lângă voucherele de cazare și biletele de avion este bine să vă verificați și documentele de călătorie înainte de a merge la aeroport. Trebuie să aveți în vedere că accesul în Republica Finlanda este permis doar în baza unui pașaport (electronic sau temporar) sau a unei cărții de identitate în curs de valabilitate.

Cetățenii români nu au nevoie de viză pentru a călători pe teritoriul Finlandei.

Dacă călătoriți alături de un minor, vă rugăm să vizitați site-ul celor de la Poliția de frontieră Română pentru a afla mai multe despre documentele necesare.

În cazul cetățenilor străini, avem rugămintea de a verifica condițiile de intrare în Finlanda cu autoritățile competente sau cu cei de la Ambasada Finlandei.

Înainte de a ajunge la aeroportul din România, vă rugăm să vă asigurați că aveți asupra dumneavoastră pe lângă documentele oferite în agenție, pașaport și asigurarea medicală de călătorie. Pentru  Finlanda este obligatoriu să aveți o asigurare medicală. Vă recomandăm cu insistenţă să încheiaţi o asigurare medicală de sănătate sau să obţineţi Cardul European de Sănătate înainte de a pleca într-o călătorie. Dacă vă îmbolnăviţi sau aveţi un accident pe durata unei şederi temporare într-un stat membru UE, formularul E112 sau cardul european de asigurări sociale de sănătate vă va da acces la îngrijirile medicale necesare.

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită și pregătirii bagajelor. Majoritatea pachetelor noastre includ un bagaj de cală de 23 kg și un bagaj de mână pentru persoanele cu vârsta de peste 2 ani. Copiii până la 2 ani (infanți) pot transporta 1 cărucior pliabil gratuit. În cazuri excepționale, 1 (un) cărucior pliabil poate fi acceptat gratuit pentru copiii cu vârsta de până la 4 ani, dacă confortul copilului depinde de acesta. Copiilor până la 2 ani (infanți) li se permite gratuit 1 bagaj de până la 10 kg şi a cărei sumă a dimensiunilor nu poate depăşi 115 cm. 

În cazul în care aveți nevoie de un bagaj special (echipament de ski, echipament snowboarding, etc.) vă rugăm să ne contactați cu minim 7 zile înainte de data de plecare, pentru a evita refuzarea acestuia în aeroport.

Vă reamintim că condițiile de intrare în Republica Finlanda pot suporta modificări, de aceea vă recomandăm ca înainte de a călători să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de călătorie.

  1. În timp ce călătorești

Zborul România –  Finlanda

Pe durata zborului avem rugămintea de a respecta politica companiei aeriene. Dacă transportatorul consideră că unul dintre pasageri are un comportament care ar putea afecta aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 

Dacă întâmpinați dificultăți la preluarea bagajului de cală pe Aeroportul din Finlanda, avem rugămintea de a vă adresa companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului Lost & Found amplasat în sala de recuperare bagaje a terminalului Sosiri. Vă reamintim că reprezentanții Karpaten și partenerii locali nu au acces în interiorul aeroportului, însă trebuie să-i contactați pentru a vă aștepta la transfer.

 

La hotel

Ajunși la hotel, trebuie să aveți în vedere că în general check-in-ul se efectuează după ora 14:00, iar check-out-ul până la ora 12:00. Camerele sunt distribuite la recepție în funcție de disponibilitate. În unele cazuri există posibilitatea de a se efectua early check-in, dar pot apărea costuri suplimentare.

Vom încerca să îndeplinim fiecare solicitare specială solicitată din țară, însă trebuie avut în vedere că unele hoteluri pot considera patul dublu (matrimonial) două paturi de o persoană alipite. Patul suplimentar diferă în funcție de hotel și poate consta într-un pat de o persoană, pat pliant sau canapea. 

În cazul în care aveți nemulțumiri legate de cazare sau alte servicii ale hotelului, vă recomandăm să vă adresați direct recepției hotelului pentru a solicita o rezolvare. Suplimentar, vă puteți adresa și reprezentantului local sau ne puteți contacta direct.

 

Informații utile pentru timpul petrecut în Finlanda - Laponia

Pentru a vă bucura pe deplin de vacanța dumneavoastră în, v-am pregătit o serie de informații utile și recomandări:

  • Nu există diferență de fus orar între România și Finlanda.

  • Moneda națională este euro. Majoritatea cardurilor precum Visa sau Mastercard sunt acceptate. În cazul în care vizitați zona rurală există posibilitatea de a fi rugați să achitați în numerar.

  • Îmbrăcămintea adecvată este esențială atunci când vizitați Finlanda, Laponia. Vremea poate fi imprevizibilă, iar temperaturile pot fi mult reduse. Vă recomandăm să vă puneți în bagaj haine termice, șosete din lână, mănuși, căciuli, salopete sau haine de iarnă groase și încălțăminte confortabilă rezistentă la apă. Agențiile locale oferă haine termice turiștilor, însă în cazul în care călătoriți cu cei mici se recomandă să vă asigurați că au toate cele necesare unei vizite în Laponia.

  • Pentru apelurile telefonice/ mesaje/ internet  vă recomandăm să vă activați opțiunea roaming înainte de a călători. 

  • Adaptoarele nu sunt necesare, prizele fiind de tip C și F – prize rotunde cu două prinderi. Tensiunea standard este de 230V.

  • Folosirea dronelor este permisă pe teritoriul Finlandei, însă trebuie să respectați regulile TRAFI și EASA.

 

  1. Ce să faci la întoarcerea în România

De asemenea, feedback-urile sunt mereu binevenite, de aceea ne-am bucura dacă în urma vacanței dumneavoastre vă găsiți câteva minute pentru a ne împărtăși părerile dumneavoastră. 

  1. Date de contact și link-uri utile

Ministerul Afacerilor Externe – Condiții de călătorie în Finlanda

 

Ambasada României în Republica Finlanda

Adresă: Stenbäckinkatu 24, 00250 Helsinki

Web: http://helsinki.mae.ro/ 

Telefon call-center (informații consulare pentru cetățeni români): +358 9 241 36 24

Telefon de urgență: +358 50 553 35 86

Hoteluri similare
Alte statiuni din Laponia