DESPRE NOI

BUSINESS TRAVEL

Departamentul Business Travel al Karpaten Turism a fost creat pentru a veni în ajutorul companiilor și angajaților acestora, oferind servicii de consultanță și facilitând rezervările pentru cazare, biletele de avion sau închirierile auto, precum și organizarea de evenimente la nivel global.

Cu peste 27 de ani de experiență în industria turismului, suntem una dintre cele mai mari agenții tour- operatoare din România, făcându-ne remarcați prin profesionalism, adaptabilitate și parteneriate solide în întreaga lume.

Business travel
Organizare evenimente corporate
Organizare evenimente corporate - MICE

Știm că timpul tău este important, iar evenimentele MICE precum: conferințe, expoziții, târguri, team-building-uri, incentives sau petreceri private pentru colaboratorii și angajații companiei pe care o reprezinți pot solicita foarte mult timp pentru a fi pregătite. Cu o vastă experiență în business travel, echipa noastră dedicată este pregătită să te ajute în organizarea evenimentelor corporate, indiferent de buget și complexitate.

Rezervări cazare
Rezervări cazare &
Ticketing

Cu un portofoliu impresionant, de peste 300.000 de hoteluri la nivel global, suntem siguri că îți putem oferi soluția ideală pentru călătoria ta de afaceri. Parteneriatele de lungă durată cu companiile aeriene ne permit să oferim mereu cele mai bune soluții și să negociem cele mai mici tarife atunci când ai nevoie de un bilet de avion pentru tine sau clienții tăi corporate.

Transferuri private
Transferuri private &
Închirieri auto

Portofoliul nostru include o gamă variată de servicii transport, precum: închirieri auto, transferuri premium, bilete de tren și închirieri autocare sau microbuze atât din flota proprie, cât și externă. Indiferent de serviciul pe care îl soliciți, consultanții noștri sunt pregătiți să îți ofere cele mai bune variante, ținând cont în special de bugetul tău.

AVANTAJE

De ce să ne alegi pe noi?

Cu expertiza noastră vastă în planificarea călătoriilor de afaceri, prioritatea noastră este gestionarea cu atenție a fiecărui detaliu. Suntem dedicați atât oferirii de experiențe de călătorie premium, cât și optimizării costurilor pentru a aduce beneficii considerabile companiei pe care o reprezinți.

De ce sa ne alegi pe noi

Înțelegem că fiecare industrie are nevoi de călătorii distincte, iar echipa noastră, formată din experți în domeniul turismului, oferă consiliere personalizată, adaptată nevoilor tale. Având parteneriate globale, asigurăm acoperirea cu succes a tuturor cerințelor specifice.

Suntem conștienți de importanța timpului în lumea afacerilor. Monitorizăm activ timpul de răspuns pentru toate solicitările tale și ne angajăm să oferim răspunsuri rapide și oferte complexe prin intermediul sistemelor noastre avansate de rezervări. Asigurăm astfel eficiență și promptitudine în colaborare.

Investim permanent în tehnologie pentru a oferi soluții inovatoare și eficiente pentru emiterea, monitorizarea și gestionarea serviciilor. Ne bazăm pe tehnologie pentru a oferi un control mai bun al rezervărilor și pentru a simplifica procesele de organizare a călătoriilor de afaceri.

Cu un volum de vânzâri de peste 170 de milioane de euro în 2023, fiind recunoscuți de către furnizorii noștri (companii aeriene, hoteluri, companii de închirieri auto) ca un vânzător de top, beneficiem de o putere de negociere considerabilă pentru a obține tarife competitive și avantaje preferențiale, reducând astfel costurile pentru clienții noștri corporate.

Efectuăm analize periodice pentru a evalua eficacitatea strategiilor de reducere a costurilor și pentru a propune noi inițiative de optimizare. Oferim consultanță personalizată pentru interpretarea rapoartelor, identificând împreună cu clienții noștri oportunitățile de eficientizare a bugetelor lor de călătorie.

În caz de situații de urgență sau schimbări neașteptate, asigurăm o comunicare rapidă și eficientă, facilitând reprogramarea sau rezolvarea altor provocări în timp util.

Utilizăm tehnologie de ultimă generație pentru a monitoriza călătoriile tale, asigurându-ne că suntem pregătiți să intervenim la primele semne de probleme.

Echipa noastră de profesioniști este disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru a răspunde nevoilor tale și pentru a-ți oferi suport în timp real în orice situație.

Încrederea este una dintre cele mai puternice legături care poate exista între parteneri, însă este și una dintre cele mai fragile. Din acest motiv toate parteneriatele noastre se bazează pe transparență și ajutor reciproc.

Confortul și siguranța ta sunt o prioritate pentru noi, de aceea ne asigurăm că înaintea organizării unui business trip vei primi toate informațiile necesare cu privire la condițiile de călătorie.

Călătoriile de afaceri sunt mereu în schimbare și știm cât de important este să ai parteneri capabili să se adapteze. Împreună putem aborda noi proiecte și suntem siguri că indiferent de situațiile neprevăzute putem găsi cele mai bune soluții.

Știm că fiecare afacere are nevoi specifice. Suntem mereu deschiși pentru a oferi soluții de plată personalizate, adaptate nevoilor și complexității fiecărei eveniment.

Karpaten Turism
Corporate Department

Pentru oferte personalizate, te rugăm completează formularul alăturat sau contactează-ne la numărul
de telefon sau adresa de email: