Albatros Palace Sharm Sharm El Sheikh
-
?
sâm.
27 apr. -
1059€
sâm.
04 mai -
849€
sâm.
11 mai -
869€
sâm.
18 mai -
789€
sâm.
25 mai -
839€
sâm.
01 iun. -
769€
sâm.
08 iun. -
1009€
sâm.
15 iun. -
989€
sâm.
22 iun. -
899€
sâm.
29 iun. -
849€
sâm.
06 iul. -
929€
sâm.
13 iul. -
979€
sâm.
20 iul. -
959€
sâm.
27 iul. -
1029€
sâm.
03 aug. -
979€
sâm.
10 aug. -
979€
sâm.
17 aug. -
1029€
sâm.
24 aug. -
909€
sâm.
31 aug. -
989€
sâm.
07 sept. -
919€
sâm.
14 sept. -
919€
sâm.
21 sept. -
959€
sâm.
28 sept. -
979€
sâm.
05 oct. -
959€
sâm.
12 oct. -
979€
sâm.
19 oct. -
1019€
sâm.
26 oct. -
859€
sâm.
02 nov. -
859€
sâm.
09 nov. -
859€
sâm.
16 nov. -
819€
sâm.
23 nov. -
789€
sâm.
30 nov. -
789€
sâm.
07 dec. -
789€
sâm.
14 dec. -
949€
sâm.
21 dec. -
1019€
sâm.
28 dec. -
789€
sâm.
04 ian. -
789€
sâm.
11 ian. -
789€
sâm.
18 ian. -
789€
sâm.
25 ian. -
789€
sâm.
01 feb. -
789€
sâm.
08 feb. -
789€
sâm.
15 feb. -
789€
sâm.
22 feb. -
789€
sâm.
01 mar. -
809€
sâm.
08 mar. -
819€
sâm.
15 mar. -
819€
sâm.
22 mar.
- Disponibil
- Ultimele locuri
- Ultimul loc
- Epuizat
- ? Verfica tarif
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Albatros Palace Sharm, cu plecare din Bucuresti, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Albatros Palace Sharm cu plecare din Cluj Napoca, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Albatros Palace Resort, cu plecare din Oradea, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Albatros Palace Sharm, cu plecare din Timisoara, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Albatros Palace Sharm, cu plecare din Iasi, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
- Transport cu avionul
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- Taxe de aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Asistenta turistica
- Cazare 6/7/8/14/21/28 nopti
- Asigurare de calatorie medicala si storno
Albatros Palace Sharm Sharm El Sheikh
- Internet
- Parcare
- Fitness
- SPA
- Teren de Sport
- All Inclusive
- Piscina
- Situat pe plaja
- Recomandat familiilor cu copii
Întrebări frecvente despre Albatros Palace Sharm
-
Cum este locatia Albatros Palace Sharm?Locatia Albatros Palace Sharm din statiunea Sharm El Sheikh este considerata de majoritatea turistilor exceptionala
-
Ce facilitati pune la dispozitie turistilor sai Albatros Palace Sharm ?Oaspetii care se cazeaza la hotelul Albatros Palace Sharm pot beneficia de urmatoarele :
-Internet
-Parcare
-Fitness
-SPA
-Teren de Sport
-All Inclusive
-Piscina
-Situat pe plaja
-Recomandat familiilor cu copii
-
Ce camere are acest hotel?-Standard Room (GardenView)
-Twin Room GardenView (TW)
-Standard Garden Double Room (220)
-
Cate stele are hotelul Albatros Palace Sharm ?Hotelul Albatros Palace Sharm are 5 stele.
-
Din ce orase de plecare exista pachete pentru Albatros Palace Sharm?-Bucuresti
-Cluj Napoca
-Oradea
-Timisoara
-Iasi -
Ce metode de plata sunt acceptate pentru a achita Albatros Palace Sharm ?-Transfer bancar
-Card online
-Cash/card în agențiile Karpaten
-Rate online Credex
-Cash/card în orice magazin Altex & Media Galaxy -
Cat poate costa un sejur cu avionul la Albatros Palace Sharm ?Pretul incepe cu 769 EUR/pers/sejur.
-
Care este reducerea Early booking pentru hotel Albatros Palace Sharm ?Reducere Early Booking de 25% calculata din tariful de baza al hotelului in data de 30.04.2024 pentru un sejur de 7 nopti. Reducerea nu se aplica la tariful zborului sau a altor servicii si este posibil sa nu se aplice pentru toate datele de cazare.
-
Cazare9.2
-
Locaţie9.2
-
Raport calitate-preţ8.8
-
Personal hotel8.8
-
Mâncare6.8
Aproape de aeroport, plaja, mancare variata, curatenia
-
resortul a fost imens!
distractie atat pentru copii cat si ptr adulti
mancarea trebuie mai diversificata , in proportie de 90% in fiecare zi mancam aceleasi feluri de mancare, e clar ca nu au un chef bine instruit
Reciful de corali și plaja cu nisip fin și întrare lina în mare.
Hotelul are 5 restaurante care servesc toate aceeași mâncare (1,2 feluri maxim difera) în fiecare zi. Piscina pentru copii funcționează doar între orele 10-12 și 14-17 dar alea sunt fie ore de masa, fie ore de somn. Prin urmare în fiecare zi noi și ceilalti am fost dați afară de la piscina. Hotelul servește înghețată între orele 12.30 și 15.30 în timpul programului de somn al copiilor. Deși Hotelul se recomanda a avea 5 stele nici măcar o data nu ne au schimbat lenjeria de pat, care avea nisip pe ea, sau sa înlocuiască produsele de igiena (sampon, Balsam, etc). Spre deosebire de alte hoteluri similare singurele opțiuni de gătire pe loc a mâncării au fost oua dimineața și niște paste oribile la prânz și seara. Când zic oribile ma refer ca nici măcar copilul de 4 ani iubitor de paste, nu a vrut sa le mănânce. La capitolul fructe au avut mere si banane, atât! Și încă un aspect foarte important, ora de plecare q fost stabilita la 6 30, au venit aproape de 7, sm făcut 10 minute pana la aeroport si am așteptat 2 ore sa ne îmbarcam. Este un aeroport nealterat, nu se justifica aceste 3 ore jumătate înainte cu atât mai mult cu cât acea 1 ora difernta ar însemna că putem lua micul dejun la hotel și sa nu stam nemâncați pana la ora 15., ora României. Subliniez asta pt ca mâncarea în acel miniaeroport este groaznica și scumpa și a trebuit sa hrănim totuși copilul. În concluzie mi a plăcut Karpaten și am sa revin pt alte vacante dar nu la acest hotel.
Cazarea și poziția hotelului
Hotelul este ok
LOCUL FRUMOS, AMABILITATEA, CURATENIA
NU AM
gradinile,piscina,plaja
mincarea,bautura,f slabe, zilnic cu mici variatii,mesele fara fete de masa(la nota 9,6)si inca un amanunt:excursiile oferite de agentie sunt duble la pret....
Personalul amabil, camera a fost cu vedere la mare, desi nu am platit o astfel de camera. In tot resortul se facea curetenie foarte des.
Desi baia era curata, persista un miros urat de canalizare.
Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.
Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.
PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!
Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:
ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022
Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.
Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906
Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691.
Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.
Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.
Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.
Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM vor plati taxa de viză începând cu 1 Mai 2021. Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport) și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).
Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.
Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!
Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691
In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html
Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-Romania, OBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).
Regulament la bordul aeronavei:
Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.
Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.
Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.
Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.
Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.
Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.
In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.
Informatii utile:
- · Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
- · Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
- · Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
- · Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
- · Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
- · Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- · Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
- · Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
- · Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
- · Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
- · Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
- · Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
- Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.
Servicii neincluse în preț:
• Asigurari medicale (obligatorii) si/sau storno (recomandate)
• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)
• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)
• Late check-out pana la ora transferului
• Early check-in la sosire
• Infolierea bagajelor
• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)
• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.
• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.
Acte necesare:
• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).
Nota! Fus orar Egipt = Ora Romaniei – 1 h in perioada 31.03.2024 –25.04.2024. Fus orar Egipt = Ora Romaniei in perioada 26.04.2024 - 31.10.2024.