Early Booking 20%

Reducere Early Booking de 20 % calculată din tariful de bază al hotelului pentru un sejur de 7 nopţi. Reducerea nu se aplică la tariful zborului sau a altor servicii și este posibil să nu se aplice pentru toate datele de cazare.

Pozele au caracter orientativ
CALCULEAZA TARIF
Zona Paphos - Vezi harta

Azia Resort & Spa Paphos

Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Sejur Cipru - Azia Resort & Spa, cu plecare din Budapesta, Zona Paphos

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 escală
(0h0m)
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 escală
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Transport cu avionul
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • Taxe de aeroport
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Asistenta turistica
  • Cazare 7 nopti
Servicii neincluse:
  • Asigurare de calatorie medicala si storno

Azia Resort & Spa Paphos

Această proprietate este la 3 minute pe jos față de plajă. Inconjurat de grădini tropicale, acest hotel spa elegant este situat pe malul mării, la 5 km de Kato Paphos. Acest hotel este ideal pentru o vacanță relaxantă si revigorantă in insoritul Cipru. Complexul cuprinde 2 zone separate pentru familii și adulți cu varsta de peste 16 ani. WiFi este gratuit in intregul complex.

Oaspeții se pot bucura de soarele cald pe un șezlong, de langă cele 2 piscine in aer liber de la Azia Resort & Spa. De asemenea, sunt disponibile tratamente spa, o piscină interioară, saună, cadă cu hidromasaj și diferite activități, precum yoga și polo in apă.

Decorul elegant variază de la cel contemporan, in culori luminoase, la cel exotic cu influențe arabe. Langă piscină se află lounge-uri, precum si cateva localuri excelente, in care oaspeții pot savura o băutură sau pot lua masa.

După un joc de tenis, oaspeții pot savura o băutură răcoritoare la barul in aer liber. Azia Resort & Spa are 5 restaurante cu 6 opțiuni de luat masa.

Centrul comercial Kings Avenue și Mormintele Regilor sunt la 4 km, iar Grădina Zoologică din Paphos se află la 12 km. Centrul orasului Paphos este la 6 km. Aeroportul International Paphos este la 22 km, iar Aeroportul International Larnaca se află la 122 km.

Întrebări frecvente despre Azia Resort & Spa

Conditii de rezervare la Azia Resort & Spa Paphos

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Cipru
Ultima actualizare: 11-06-2024 00:00:55

Condiții de călătorie  

Bine de știut atunci când călătorești!

 

  1. Înainte de a călători

Documentele de călătorie 

Pe lângă voucherele de cazare și biletele de avion este bine să vă verificați și documentele de călătorie înainte de a merge la aeroport. Trebuie să aveți în vedere că accesul în Cipru este permis doar în baza pașaportului sau a cărții de identitate, aflate în termenul de valabilitate. 

 

În vederea intrării pe teritoriul Republicii Cipru, se recomandă intrarea doar prin următoarele puncte de frontieră: aeroporturile internaționale Larnaca si Pafos, precum şi porturile Limassol, Larnaca, Latsi şi Pafos, situate în zona aflată sub controlul efectiv al autorităților guvernamentale ale Republicii Cipru.

Dacă călătoriți alături de un minor, vă rugăm să vizitați site-ul celor de la Poliția de frontieră Română pentru a afla mai multe despre documentele necesare.

În cazul cetățenilor străini, avem rugămintea de a verifica condițiile de intrare în Cipru cu autoritățile competente sau cu cei de la Ambasada Republicii Cipru.

Înainte de a ajunge la aeroportul din România, vă rugăm să vă asigurați că aveți asupra dumneavoastră pe lângă documentele oferite în agenție, pașaport și asigurarea medicală de călătorie. De asemenea, cetățenii români care călătoresc în Cipru pot solicita la Casele Naționale de Asigurări din România obținerea Cardului European pentru Asigurări de Sănătate.

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită și pregătirii bagajelor. Majoritatea pachetelor noastre includ un bagaj de cală de 23 kg și un bagaj de mână pentru persoanele cu vârsta de peste 2 ani. Pentru copiii până la 2 ani (infanți) se poate transporta 1 cărucior pliabil gratuit. În cazuri excepționale, 1 (un) cărucior pliabil poate fi acceptat gratuit pentru copiii cu vârsta de până la 4 ani, dacă confortul copilului depinde de acesta. Copiilor până la 2 ani (infanți) li se permite gratuit 1 bagaj de până la 10 kg şi a cărei sumă a dimensiunilor nu poate depăşi 115 cm. 

În cazul în care aveți nevoie de un bagaj special (echipament de kitesurfing, echipament golf, etc.) vă rugăm să ne contactați cu minim 7 zile înainte de data de plecare, pentru a evita refuzarea acestuia în aeroport.

Vă reamintim că condițiile de intrare în Cipru pot suporta modificări, de aceea vă recomandăm ca înainte de a călători să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de călătorie.

 

  1. În timp ce călătorești

Zborul România –  Cipru

Pe durata zborului avem rugămintea de a respecta politica companiei aeriene. Dacă transportatorul consideră că unul dintre pasageri are un comportament care ar putea afecta aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

Dacă întâmpinați dificultăți la preluarea bagajului de cală pe Aeroportul din Cipru, avem rugămintea de a vă adresa companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului Lost & Found amplasat în sala de recuperare bagaje a terminalului Sosiri. Vă reamintim că reprezentanții Karpaten și partenerii locali nu au acces în interiorul aeroportului, însă trebuie să-i contactați pentru a vă aștepta la transfer.

La hotel

Ajunși la hotel, trebuie să aveți în vedere că în general check-in-ul se efectuează după ora 14:00, iar check-out-ul până la ora 12:00. Camerele sunt distribuite la recepție în funcție de disponibilitate. În unele cazuri există posibilitatea de a se efectua early check-in, dar pot apărea costuri suplimentare.

Vom încerca să îndeplinim fiecare solicitare specială solicitată din țară, însă trebuie avut în vedere că unele hoteluri pot considera patul dublu (matrimonial) două paturi de o persoană alipite. Patul suplimentar diferă în funcție de hotel și poate consta într-un pat de o persoană, pat pliant sau canapea. Un alt aspect important când vorbim despre camerele cu vedere la mare este că acestea nu garantează o vedere totală/ directă către mare. 

În cazul în care aveți nemulțumiri legate de cazare sau alte servicii ale hotelului, vă recomandăm să vă adresați direct recepției hotelului pentru a solicita o rezolvare. Suplimentar, vă puteți adresa și reprezentantului local sau ne puteți contacta direct.

 

Informații utile pentru timpul petrecut în Cipru

Pentru a vă bucura pe deplin de vacanța dumneavoastră în Cipru, v-am pregătit o serie de informații utile și recomandări:

  • Cipru este situat pe fusul orar GMT+3 în timpul verii și GMT +02:00 în timpul iernii.

  • Moneda națională este EURO. În Cipru sunt acceptate toate tipurile de cărți de credit. Ele pot fi folosite la toți distribuitorii de produse sau servicii unde sunt afișate însemnele cardurilor și pot fi utilizate la orice bancomat (ATM). Bancomatele eliberează bancnote euro.

  • Bacșișurile nu sunt obligatorii, dar se încurajează.

  • Apa de la robinet este potabilă. 

  • În cazul în care suferiți de deranjamente locale, nu vă panicați, puteți folosi în siguranță medicamentele locale. „Tranzitul călătorului” este o afecțiune des întâlnită atunci când vizitați o nouă regiune geografică.

  • Îmbrăcămintea din fibre naturale, precum bumbacul sau inul, în culori deschise sunt ideale pentru vizitele în oraș sau când alegeți să faceți o excursie opțională. Pălăriile și ochelarii de soare sunt obligatorii, la fel și crema de protecție solară. 

  • Costurile pentru apelurile telefonice/ mesaje/ internet sunt ridicate dacă alegeți să folosiți rețeaua mobilă din țară. Vă recomandăm să achiziționați o cartelă locală. 

  • Adaptoarele sunt necesare, prizele fiind de tip G – prize cu trei știfturi dreptunghiulare într-un model triunghiular și o siguranță. Tensiunea standard este de 230V.

  • Pe teritoriul Ciprului este permisă folosirea dronelor.

 

  1. Ce să faci la întoarcerea în România

De asemenea, feedback-urile sunt mereu binevenite, de aceea ne-am bucura dacă în urma vacanței dumneavoastre vă găsiți câteva minute pentru a ne împărtăși părerile dumneavoastră. 

  1. Date de contact și link-uri utile

Ministerul Afacerilor Externe – Condiții de călătorie în Cipru 

 

Ambasada României în Cipru 

Adresă: Strada Piraeos, nr. 27, cartier Strovolos, cod poștal 2023, Nicosia, Cipru

Web: http://nicosia.mae.ro 

Telefon call-center (informații consulare pentru cetățeni români): +357 22 495 333/ +357 22 517 333

Telefon de urgență: +357 97 81 22 77

Hoteluri similare
Alte statiuni din Zona Paphos