Pachet Charter Rhodos - Hotel Best Western Plaza 4* Rhodos Town
-
759€
mar.
30 apr. -
1219€
mar.
11 iun. -
809€
joi
13 iun. -
?
mar.
18 iun. -
939€
joi
20 iun. -
?
mar.
25 iun. -
979€
joi
27 iun. -
1099€
mar.
02 iul. -
989€
joi
04 iul. -
1369€
mar.
09 iul. -
949€
joi
11 iul. -
1249€
mar.
16 iul. -
869€
joi
18 iul. -
1229€
mar.
23 iul. -
869€
joi
25 iul. -
1219€
mar.
30 iul. -
869€
joi
01 aug. -
1229€
mar.
06 aug. -
869€
joi
08 aug. -
1259€
mar.
13 aug. -
869€
joi
15 aug. -
1269€
mar.
20 aug. -
879€
joi
22 aug. -
1239€
mar.
27 aug. -
839€
joi
29 aug. -
1109€
mar.
03 sept. -
769€
joi
05 sept. -
1069€
mar.
10 sept. -
739€
joi
12 sept.
- Disponibil
- Ultimele locuri
- Ultimul loc
- Epuizat
- ? Verfica tarif
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Rhodos - Hotel Best Western Plaza 4*, Rhodos
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
- Transport cu avionul
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- Taxe de aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Asistenta turistica in limba romana
- Cazare 5/7/9/11/14/28 nopti
- Asigurare de calatorie medicala si storno
Pachet Charter Rhodos - Hotel Best Western Plaza 4* Rhodos Town
Localizare: este situat in orasul Rhodos la 400 m de zidurile faimoasei cetati medievale si de portul Mandraki, la 200m de plaja si de Casino.
Facilitati hotel: receptie 24h, piscina exterioara, jacuzzi, sauna, bar, terasa cu umbrele si sezlonguri, sala de conferinte, accepta animale mici (la cerere),
Facilitati contra cost: sauna ,masaj, spalatorie, parcare publica, SPA (in apropriere),
Facilitati camere: pat matrimonial sau twin, balcon sau terasa, chicineta echipata, frigider, baie cu dus.
Capacitate camera dubla: 3 adulti sau 2 adulti + 1 copil (varsta maxima implinita - 9 ani)
Descriere hotel:
Amplasare
Acest resort din categoria de primă clasă, ideal pentru turiști de la plajă, se află în centrul Rodosului, la doar câteva secunde de plaja cu nisip și pietriș. Aeroportul Rhodos (RHO) este la aproximativ 14 km.
Dotări
Resortul oferă 12 camere single și 120 de camere duble pe 5 nivele la care se poate ajunge cu un lift. Recepția este deschisă la orice oră. Facilitățile mai cuprind și o garderobă, o cameră de bagaje, un seif, un schimb valutar și un bancomat. În zonele comune, clienții au la dispoziție acces Wi-Fi. La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. Există facilități pentru persoanele în scaun cu rotile. Clienții pot hoinări sau face cumpărături la un supermarket și în alte magazine. Copiii pot să se joace după voia inimii pe locul de joacă. Printre celelalte facilități ale complexului se numără un chioșc cu ziare, un spațiu cu televizor și o sală de jocuri. O parcare (contra cost) este disponibilă în funcție de necesitate pentru cei ce călătoresc cu mașina personală. Printre serviciile oferite se numără un serviciu de îngrijire a bebelușilor contra cost, asistență medicală, room service contra cost, un serviciu de spălătorie, un coafor, serviciile unui valet și un autobuz propriu pentru navetă. Pentru clienți sunt disponibile atât locuri de parcare pentru biciclete cât și un serviciu de închiriere. Ziarul cotidian este gratuit pentru clienți.
Locul de cazare
În camere există un aparat de aer condiționat și un sistem de încălzire. Dotările standard din majoritatea camerelor includ un balcon. Camerele cu mochetă dispun de un pat dublu sau de un pat „King size”. Sunt disponibile dormitoare separate. De asemenea, pot fi puse la dispoziție pătuțuri pentru bebeluși și paturi suplimentare. De asemenea, sunt disponibile un seif, un minibar și un birou. Pentru a înlesni aprovizionarea ocazională prin mijloace proprii, în spațiile de cazare există un frigider, un minifrigider și un aparat pentru cafea/ceai. Clienții au parte de mai mult confort și datorită setului de călcat. Un telefon cu apelare directă, un televizor cu canale prin satelit/cablu TV, radioul și WiFi-ul (gratuit) oferă un concediu confortabil. În baia dotată cu un duș și o cadă există un uscător de păr. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit în băi. De asemenea, stau la dispoziție camere adaptate pentru scaun cu rotile cu baie fără bariere. Locul de cazare oferă 132 de camere de nefumători.
Sport/divertisment
Piscina exterioară oferă băi plăcute și răcoritoare. O cadă cu hidromasaj îmbie la relaxare, iar barul piscinei/snack-barul oferă forțe noi între reprize. Clienții își pot savura concediul pe terasa însorită cu șezlonguri și umbrele. Diverse activități sportive propuse în resortul garantează distracție, ca de ex. ciclism/ciclism montan și volei de plajă, iar cu plată - tenis, minigolf, partide de golf și călărie. Este disponibilă o serie variată de sporturi, printre care sporturi acvatice ca windsurfing, caiac și scufundări subacvatice, iar contra cost schi nautic, plimbări cu scuterul acvatic, plimbări cu barca cu motor, hidrobicicletă, canoe și iahting. Complexul de vacanță dispune de o ofertă cuprinzătoare de sporturi în interior, de ex. aerobic, iar contra cost o sală de fitness și biliard. După o zi lungă, clienții se pot destinde în zona de relaxare, acolo există un spa și o saună. Contra cost se oferă și terapii prin masaj. Pentru timpul liber se propun un miniclub și un cazinou. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259
Mâncare
Locurile unde se poate lua masa cuprind o sală de mese, o sală pentru micul dejun, o cafenea și un bar. Restaurantul pentru nefumători dispune de scaune înalte pentru copii. Locul de cazare oferă pentru masă pachete de servicii cu mic dejun inclus, demipensiune și pensiune completă. Un bufet bogat la micul dejun garantează o zi bună de dimineață. La amiază și seara se poate alege între mese de tip bufet, meniu fix și à la carte. La cerere pot fi pregătite feluri de mâncare dietetice și feluri de mâncare vegetariene. Suplimentar sunt disponibile oferte speciale de masă și gustări. O atracție deosebită este gătitul în fața musafirilor. Resortul oferă un sortiment de băuturi alcoolice și nealcoolice.
Carduri de credit
Sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa, Diners Club, JCB și MasterCard.
- Internet
- Piscina
-
Cazare9
-
Mâncare9
-
Locaţie9
-
Raport calitate-preţ10
-
Personal hotel10
Calitatea serviciilor
Liniste, curatenie, servicii de calitate si prompte, localizare aproaoe de Old Town si de faleza portului. Piscina agreabila, mancarea oferita diversificata.
Nu este cazul
Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.
Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.
CONDITII DE CALATORIE
Începând cu data de 27 martie 2023:
- a fost eliminată obligativitatea purtării măștii de protecție în toate categoriile de mijloace de transport în comun;
- rămân obligatorii purtarea măștii (tip FFP-2, N95 sau mască dublă – textilă/chirurgicală) și efectuarea testelor rapid sau PCR în unitățile medicale de orice tip (spitale, policlinici, centre de recoltare, laboratoare etc.), centrele de asistență pentru persoane vârstnice și persoane cu dizabilități, precum și în celelalte structuri cu specific similar;
- Persoanele care se prezintă la o unitate medicală publică sau privată pentru o consultație simplă nu sunt supuse obligativității prezentării rezultatului unui test COVID-19;
- În cazul în care se solicită o examinare invazivă, persoana în cauză trebuie să prezinte în mod obligatoriu rezultatul unui test PCR sau rapid;
- Persoanele internate sau care urmează să fie internate într-o instituție medicală publică sau privată sunt supuse obligativității prezentării unor rezultate ale testelor PCR sau rapide, după cum urmează:
- în cazul programărilor prealabile se va prezenta dovada efectuării unui test PCR cu maxim 48 de ore înainte;
- în cazurile de urgență, pacienții vor fi supuși unui test PCR sau rapid din prima zi de internare;
- Persoanele care se prezintă pentru tratamente cu durata de o zi (ex: chimioterapie, radioterapie, dializă etc.) trebuie să prezinte rezultatul unui test PCR (nu mai vechi de 72 de ore), respectiv rapid (nu mai vechi de 48 de ore).
În ceea ce privește accesul vizitatorilor/însoțitorilor sunt valabile următoarele reglementări:
- Este permis accesul unui singur vizitator/persoană însoțitoare/pacient, acesta trebuind să prezinte rezultatul unui test PCR (valabil 72 de ore) sau rapid (valabil 48 de ore). Cu titlu de excepție pentru pacienții minori, este permis accesul a doi vizitatori/persoane însoțitoare. Testul de laborator (PCR sau test rapid) se repetă la fiecare trei 3 zile;
- a fost eliminată cerința prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru toate categoriile de angajați.
A fost eliminată obligativitatea prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru angajații nevaccinați.
Recomandări:
- respectarea cu strictețe a normelor privind purtarea măștii de protecție în spațiile în care aceasta este obligatorie (FFP-2, KN-95 sau 2 măști chirurgicale suprapuse) respectarea distanței între persoane;
- respectarea cu strictețe a măsurilor comunicate de autoritățile elene, inclusiv în cazul unei eventuale diagnosticări cu COVID-19 pe perioada vacanței;
- respectarea cu strictețe a normelor de prevenire a incendiilor și de evitare a tuturor activităților care pot genera potențiale surse de incendiu (ex: aruncarea de țigări, utilizarea grătarelor în aer liber, activități lucrative care generează scântei, etc);
- în cazul în care au nevoie de asistență consulară, cetățenii români pot apela la Ambasada României la Atena sau la Consulatul General al României la Salonic, inclusiv prin apelarea numărului de urgență, dacă situația în care se află are caracter de urgență.
Informatie aditionala: incepand cu 2024 in Grecia se percepe o TAXA DE REZILIENTA LA CRIZA CLIMATICA in functie de clasificarea hotelului:
TAXA DE REZILIENTA LA CRIZA CLIMATICA - aceasta nu este in pachetul de calatorie si nici in rezervaile individuale, ea se va achita la check in.
Apartamente şi hoteluri 1* / 2*, taxa 1.50 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 3*, taxa 3 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 4*, taxa 7 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 5*, taxa 10 EUR / camera / noapte
Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.
Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.
Nota:
Daca ati incheiat asigurare medicala calatorie (recomandata), nu uitati sa le luati cu Dvs in bagajul de mana.
Vacanta placuta!