CALCULEAZA TARIF
Samos - Vezi harta

Doryssa Seaside Resort Pythagorion

Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Samos - Doryssa Seaside Resort, cu plecare din Bucuresti, Samos

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Transport cu avionul
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • Taxe de aeroport
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Asistenta turistica in limba romana
  • Cazare 7 nopti
Servicii neincluse:
  • Asigurare de calatorie medicala si storno

Doryssa Seaside Resort Pythagorion

Amplasare

Acest hotel la plajă din clasa lux, ideal pentru turiști de la plajă, se află la Pythagorio chiar pe plaja cu nisip, în centrul orașului Pythagorio și la atracțiile turistice se ajunge în aproximativ 800 de m.

Dotări

Cele 179 de camere sunt împărțite pe 3 nivele la ele se poate ajunge cu un lift. La recepția din zona de primire personal ce vorbește mai multe limbi vă stă la dispoziție pentru orice fel de ajutor. Servicii ca o cameră de bagaje, un seif, un schimb valutar și un bancomat contribuie la o ședere confortabilă. În zonele comune, clienții au la dispoziție acces Wi-Fi (gratuit). La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. Există facilități pentru persoanele în scaun cu rotile. Clienții pot hoinări sau face cumpărături la un supermarket și un magazin de suveniruri și în alte magazine. Hotelul are o grădină frumoasă și un loc de joacă. Printre celelalte facilități ale unității de cazare se numără un spațiu cu televizor. O parcare (contra cost) este disponibilă în funcție de necesitate pentru cei ce călătoresc cu mașina personală. Printre serviciile oferite se numără un serviciu de transfer, la anumite ore room service, un serviciu de spălătorie, un coafor și serviciile unui valet.

Locul de cazare

Aparatul de aer condiționat creează o atmosferă plăcută în camere. În majoritatea spațiilor de cazare clienții beneficiază de vedere spre mare de pe balcon sau de pe terasă. Camerele cu mochetă dispun de un pat dublu sau de o canapea. Există dormitoare separate. Pot fi solicitate paturi suplimentare. De asemenea, sunt disponibile un seif și un birou. Mai sunt disponibile și un frigider și un minifrigider. Telefonul, un televizor cu canale prin satelit și opțiune Pay per View, radioul și WiFi-ul (gratuit) oferă un concediu confortabil. În cameră se găsesc și papuci de casă. În baia dotată cu un duș și o cadă există un uscător de păr. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit în băi. De asemenea, stau la dispoziție camere adaptate pentru scaun cu rotile cu baie fără bariere. Locul de cazare oferă camere de nefumători și camere pentru fumători.

Sport/divertisment

În timp ce adulții înoată în piscina exterioară, copiii se distrează de minune în bazinul cu apă de mică adâncime. Băuturile răcoritoare de la barul piscinei/snack-bar și relaxarea agreabilă în cada cu hidromasaj le vor crea cea mai bună dispoziție iubitorilor de apă. Sunt disponibile o terasă însorită, șezlonguri și umbrele. Activități sportive multe și diverse, propuse la hotel, ca de ex. volei de plajă și contra cost tenis, volei și minigolf oferă divertisment sportiv. Iubitorii sporturilor acvatice se pot bucura de plimbări cu scuterul acvatic și hidrobicicletă. Contra unor taxe suplimentare clienții pot de asemenea alege o sală de fitness, tenis de masă și biliard. În unitatea de cazare sunt propuse diverse oferte de relaxare, ca de exemplu spa, saună, baie de aburi, hamam, salon de înfrumusețare și terapii prin masaj. Pentru timpul liber se propun un miniclub și muzică live. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mâncare

Locurile unde se poate lua masa cuprind un restaurant, o cafenea și un bar. Locul de cazare oferă pentru masă demipensiune și regim all inclusive. Clienții de la all inclusive se bucură de oferte speciale, ca de exemplu gustări, de asemenea există o selecție de băuturi alcoolice și nealcoolice. Un mic dejun, un prânz și o cină stau la dispoziție pentru toate poftele.

Carduri de credit

Sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa, Diners Club și MasterCard.

Întrebări frecvente despre Doryssa Seaside Resort

Conditii de rezervare la Doryssa Seaside Resort Pythagorion

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Grecia
Ultima actualizare: 20-12-2023 13:04:13

CONDITII DE CALATORIE

Începând cu data de 27 martie 2023:

  • a fost eliminată obligativitatea purtării măștii de protecție în toate categoriile de mijloace de transport în comun;
  • rămân obligatorii purtarea măștii (tip FFP-2, N95 sau mască dublă – textilă/chirurgicală) și efectuarea testelor rapid sau PCR în unitățile medicale de orice tip (spitale, policlinici, centre de recoltare, laboratoare etc.), centrele de asistență pentru persoane vârstnice și persoane cu dizabilități, precum și în celelalte structuri cu specific similar;
  • Persoanele care se prezintă la o unitate medicală publică sau privată pentru o consultație simplă nu sunt supuse obligativității prezentării rezultatului unui test COVID-19;
  • În cazul în care se solicită o examinare invazivă, persoana în cauză trebuie să prezinte în mod obligatoriu rezultatul unui test PCR sau rapid;
  • Persoanele internate sau care urmează să fie internate într-o instituție medicală publică sau privată sunt supuse obligativității prezentării unor rezultate ale testelor PCR sau rapide, după cum urmează:
    • în cazul programărilor prealabile se va prezenta dovada efectuării unui test PCR cu maxim 48 de ore înainte;
    • în cazurile de urgență, pacienții vor fi supuși unui test PCR sau rapid din prima zi de internare;
  • Persoanele care se prezintă pentru tratamente cu durata de o zi (ex: chimioterapie, radioterapie, dializă etc.) trebuie să prezinte rezultatul unui test PCR (nu mai vechi de 72 de ore), respectiv rapid (nu mai vechi de 48 de ore).

În ceea ce privește accesul vizitatorilor/însoțitorilor sunt valabile următoarele reglementări:

  • Este permis accesul unui singur vizitator/persoană însoțitoare/pacient, acesta trebuind să prezinte rezultatul unui test PCR (valabil 72 de ore) sau rapid (valabil 48 de ore). Cu titlu de excepție pentru pacienții minori, este permis accesul a doi vizitatori/persoane însoțitoare. Testul de laborator (PCR sau test rapid) se repetă la fiecare trei 3 zile;
  • a fost eliminată cerința prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru toate categoriile de angajați.

A fost eliminată obligativitatea prezentării periodice a rezultatului unui test PCR sau rapid pentru angajații nevaccinați.

Recomandări:

  • respectarea cu strictețe a normelor privind purtarea măștii de protecție în spațiile în care aceasta este obligatorie (FFP-2, KN-95 sau 2 măști chirurgicale suprapuse) respectarea distanței între persoane;
  • respectarea cu strictețe a măsurilor comunicate de autoritățile elene, inclusiv în cazul unei eventuale diagnosticări cu COVID-19 pe perioada vacanței;
  • respectarea cu strictețe a normelor de prevenire a incendiilor și de evitare a tuturor activităților care pot genera potențiale surse de incendiu (ex: aruncarea de țigări, utilizarea grătarelor în aer liber, activități lucrative care generează scântei, etc);
  • în cazul în care au nevoie de asistență consulară, cetățenii români pot apela la Ambasada României la Atena sau la Consulatul General al României la Salonic, inclusiv prin apelarea numărului de urgență, dacă situația în care se află are caracter de urgență.

 Informatie aditionala: incepand cu 2024 in Grecia se percepe o TAXA DE REZILIENTA LA CRIZA CLIMATICA in functie de clasificarea hotelului:

TAXA DE REZILIENTA LA CRIZA CLIMATICA - aceasta nu este in pachetul de calatorie si nici in rezervaile individuale, ea se va achita la check in.

Apartamente şi hoteluri 1* / 2*, taxa 1.50 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 3*, taxa 3 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 4*, taxa 7 EUR / camera / noapte
• Hoteluri 5*, taxa 10 EUR / camera / noapte

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

  

Nota:

Daca ati incheiat asigurare medicala calatorie (recomandata), nu uitati sa le luati cu Dvs in bagajul de mana.

Vacanta placuta!