Pozele au caracter orientativ
Pachet promo vacanta Elysees Dream Beach Hotel Hurghada City Hurghada
Pachet promo vacanta Elysees Dream Beach Hotel Hurghada City Hurghada imagine 2
Pachet promo vacanta Elysees Dream Beach Hotel Hurghada City Hurghada imagine 3
Pachet promo vacanta Elysees Dream Beach Hotel Hurghada City Hurghada imagine 4
Pachet promo vacanta Elysees Dream Beach Hotel Hurghada City Hurghada imagine 5
CALCULEAZA TARIF
de la 429€
/pers/sejur
Hurghada - Vezi harta

Pachet Charter Hurghada - Elysees Dream Beach Hotel, cu plecare din Baia Mare Hurghada City

Foarte bine 7,7din 10 comentarii
de la 429€
/pers/sejur
Alege tip transport
Alege orasul de plecare
Alege data de plecare
  • 449€ Vi
    16 iun.
  • 449€ Vi
    23 iun.
  • 469€ Vi
    30 iun.
  • 469€ Vi
    07 iul.
  • 469€ Vi
    14 iul.
  • 459€ Vi
    21 iul.
  • 429€ Vi
    28 iul.
  • 439€ Vi
    04 aug.
  • 469€ Vi
    11 aug.
  • 469€ Vi
    18 aug.
  • 469€ Vi
    25 aug.
  • 469€ Vi
    01 sept.
  • 439€ Vi
    08 sept.
  • 439€ Vi
    15 sept.
  • 469€ Vi
    22 sept.
  • 439€ Vi
    29 sept.
  • 439€ Vi
    06 oct.
  • 439€ Vi
    13 oct.
  • 439€ Vi
    20 oct.
  • Disponibil
  • Ultimele locuri
  • Epuizat

Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Hurghada - Elysees Dream Beach Hotel, cu plecare din Baia Mare, Hurghada

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • Asistenta turistica in limba romana
  • Cazare 5/7/9/14 nopti
  • Taxe de aeroport
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Transport cu avionul
Servicii neincluse:
  • Asigurare de calatorie medicala si storno

Pachet Charter Hurghada - Elysees Dream Beach Hotel, cu plecare din Baia Mare Hurghada City

Facilitati:
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 10 comentarii
7,7
  • Cazare
    8.0
  • Mâncare
    7.4
  • Locaţie
    8.0
  • Raport calitate-preţ
    7.6
  • Personal hotel
    8.2
Georgeta Veronica
Romania
9 Mai 2023
10 Exceptional

Totul a fost excelent

Singur
Romania
7 Mai 2023
7,2Bine

Apropierea de plaja

Lipsa acces internet in camera și lipsa canale tv in engleză, franceza, romană; erau doar in araba și rusa. Lipsa apa de băut in camera ptr spălat pe dinti deși am platit all-inclusive.

Grup de prieteni
Romania
2 Mai 2023
7,2Bine

Aproape de plaja,in linii mari curat,si Dl Mahmud,care desi se ocupa cu excursiile din cadrul hotelului,ne-a ajutat cu multe informatii utile despre oras,f.amabil

Mancarea ar trebui sa fie putin mai diversificata la micul dejun,personalul asteapta tips pt orice,f.mare galagie in primele zile,provenind din camerele alaturate,schimbul valutar nu este niciodata acelasi de la un staff la altul si fiecare socoteste in avantajul lui,ceea ce nu este foarte profi:(

Cuplu
Romania
15 August 2022
9,2Superb

Mi-a plăcut foarte mult faptul ca accesul la plaja este direct din hotel.Hotelul detine si un pub foarte dragut in imediata apropiere ceea ce este un plus.

Mâncarea nu este variata si foarte buna insa nu mori de foame.Se poate manca dimineață si seara la hotel si la pranz poti comanda ceva direct pe plaja,preturile sunt accesibile.

Cuplu
Romania
15 August 2022
8Foarte bine

Pasarela de trecere la Plajă

Muzica foarte tare pe timpul noptii

Familie cu copii
Romania
22 Martie 2022
6,4Placut

Hotelul satisfăcător,personal amabil

Nu am obiectii

Singur
Romania
20 Ianuarie 2022
8Foarte bine

Hotelul are plaja foarte aproape si este accesibil, este aproape de portul Hurghada si este placut. Camerele sunt mari dar curatenia lasa de dorit. A se vedea ce nu v-a placut pentru restul detaliilor.

Nu am inteles politica preturilor practicata de acest hotel. Pentru un sejur de doua persoane in perioada 30 decembrie - 6 ianuarie 2022. Pot intelege ca pentru perioada Anului Nou sunt cresteri insa pentru aceeasi perioada un cuplu de romani din Germania veniti prin sonnneklar au platit 819 euro de persoana, all inclusiv 3 saptamani iar noi o saptamana din Romania, doar cu demipesniune 766 de euro. Sunt foarte nelamurita asupra acestui aspect. ???? Hotelul nu exceleaza la categoria curatenie. Am schimbat camera de 3 ori. Agentul de turism de la agentia partenera MTS a fost foarte insistent si a tinut sa sublinieze ca el nu are niciun bacsis de pe urma noastra. Excursiile celor de la MTS sunt foarte scumpe, diferenta esra de 15 euro-20 de euro minim fata de alte agentii. Ramadan - nota 1 pentru felul in care trateaza turistii.

Grup de prieteni
Romania
11 Ianuarie 2022
8Foarte bine

mancare variata, plaja aproape

camera cam racoroasa pentru perioada aleasa (Revelion); apa calduta Intrucat nu exista rubrica si despre agentia de turism voi completa aici. La aeroport am fost intampinati de altcineva decat persoana de contact mentionata in mail. Din fericire nu au existat probleme, dar m-as fi asteptat ca nr de telefon pus la dispozitie sa fie al persoanei care ne astepta. Agentia locala cu care colaborati este ffff scumpa. Cereau 85 eur pe excursia la Luxor. Am gasit aceeasi excursie la 50 eur (55 eur cu ghid in romana), 65 sau 70 eur. La fel si pt alte excursii. Ghidul local a stabilit in prima seara intalnirea cu Dr. pt testul PCR la ora 14. Cu o zi inainte, a trimis mesaj la ora 22:17 ca s-a schimbat programarea pt ora 10:50. Care a fost in final 11:30. Aveam deja planuri pt dimineata respectiva si am fost nevoiti sa le anulam. S-a oferit intr-adevar sa ne dea banii inapoi pe test, dar la ora 22:30 seara era cam inutil.

Grup de prieteni
Romania
15 Noiembrie 2021
6,8Placut

Plaja

Șantierul din spate

Singur
Romania
25 Octombrie 2021
6,4Placut

Plaja la care avea acces hotelul era incapatoare si curata. Mancarea era variata si gustoasa.

Totul e murdar. Prosoapele si lenjeriile sunt murdare sau patate si urat mirositoare. Mobilierul e murdar, rupt, patul meu avea o gaura prin care imi aluneca fundul. Mancarea era servita haotic, nu existau servetele, tacamuri, angajatii nu vorbeau engleza asa ca nu intelegeau ce li se cerea. Pe plaja angajatii vorbeau limba egipteana si se enervau daca nu intelegeai. Multe parti de plaja erau rezervate complet si te trimiteau efectiv in alta parte. Camerele cu vedere la mare erau de fapt cu vedere la sosea si marea se vedea cumva in zare peste sosea si alte proprietati, deasemene erau amplasate deasupra discotecii.

Singur
Conditii de rezervare la Pachet Charter Hurghada - Elysees Dream Beach Hotel, cu plecare din Baia Mare Hurghada City

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 28-04-2023 14:08:29

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

 

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022 

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906 

 Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE:  https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM   vor plati taxa de viză începând cu  1 Mai 2021.  Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport)  și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-RomaniaOBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

 Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Începând cu data 2 mai 2023 (ora 4:00), vor fi puse în aplicare o serie de măsuri privind fluidizarea traficului către și dinspre Aeroportul Iași, odată cu demararea lucrărilor de extindere a parcării auto și reconfigurarea căilor de acces în fața terminalelor T3 și T4.

 Link-uri oficiale:

 

1) IASI Airport

https://www.facebook.com/100064502179942/posts/pfbid02G3HuKAjdxTRLB2YeWFJSZQWygysymW3cu8ST9bnYXbMNcKUe4hPaM6c1pyvqA3AEl/

 

2) Primăria Municipiului Iași

https://www.facebook.com/100064352962882/posts/pfbid02ZzwM4ykvuMEL1Zbibv8yPc6hdTZde8Fcs5uV1QGj6UUmTvxLFoxMuzHkUhreM55Wl/

 IASI Airport construiește al doilea cel mai mare terminal din România, iar lucrările sunt în plină desfășurare (Noul terminal va o capacitate de procesare de 3,3 – 3,5 milioane de pasageri pe an (950 pax/oră vârf) și, conform graficului, va fi gata la finalul lunii decembrie 2023).

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
  • ·        Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
  •          Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.

 Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)

• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).                   

Nota! Fus orar Egipt  = Ora Romaniei – 1 h  in perioada 26.03.2023 –27.04.2023. Fus orar Egipt  = Ora Romaniei  in perioada 28.04.2023 –26.10.2023. 
          

 

 

 
Hoteluri similare
Alte statiuni din Hurghada