Pachet Smart Voyage Costa Blanca - Gran Hotel Bali Benidorm
- 689€ 25 Jun
- 779€ 02 Jul
- 779€ 09 Jul
- 879€ 20 Aug
- 859€ 27 Aug
- 689€ 03 Sep
- 589€ 15 Oct
Tarife/persoana/pachet X nopti Smart Voyage Costa Blanca - Gran Hotel Bali - Benidorm, Costa Blanca - Valencia
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- Asistenta turistica in limba romana
- Cazare 7 nopti
- Taxe de aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Transport cu avionul
- Asigurare de calatorie medicala si storno
Pachet Smart Voyage Costa Blanca - Gran Hotel Bali Benidorm
Gran Hotel Bali este cea mai inalta unitate de cazare a Europei - 52 etaje, amplasata la doar 5 minute de mers pe jos de plaja Poniente. Design-ul, facilitatile si serviciile acestui hotel apreciat si recunoscut de turisti va vor transforma vacanta intr-o experienta inedita in „Manhattan-ul” Spaniei.
Hotelul dispune de mai multe piscine exterioare - una dintre acestea fiind deschisa tot anul, terasa interioara si exterioara, doua restaurante, doua baruri, un centru spa cu sauna, sala fitness si piscina de mica adancime. Turistii se pot relaxa la sala cu jocuri de tennis si masa de biliard, in jacuzzi, la baile turcesti/cu aburi ori in clubul de noapte. In imediata apropiere a hotelului se regaseste clubul de golf Real de Faula. Hotelul pune la dispozitia oaspetilor servicii de spalatorie, curatatorie, calcatorie si de menaj, room service, inchirieri auto si schimb valutar. Complexul detine ascensor, incalzire, aer conditionat si receptie non-stop.
Informatii despre CamereGran Bali dispune de 776 camere, de tipul suita cu terasa, cvadrupla, tripla sau twin. Camerele spatioase ale hotelului Gran Bali sunt repartizate pe 52 etaje, decorate in nuante pastelate si sunt dotate cu TV, seif, minibar, aer conditionat si balcon privat, iar baile elegante sunt utilate cu oglinda de toaleta si uscator de par.
- Internet
- Fitness
- SPA
- Piscina
- Situat pe plaja
- Recomandat familiilor cu copii
-
Cazare8.7
-
Mâncare8.3
-
Locaţie9.3
-
Raport calitate-preţ9.0
-
Personal hotel9.2
Priveliștea oferită din camera :fabuloasa
aglomerația din restaurant;s-ar fi putut servi masa pe terasa,in jurul piscinei,mai ales in actualul context pandemic,iar vremea permitea acest lucru zgomotul din restaurant
Priveliștea oferită din camera :fabuloasa
aglomerația din restaurant;s-ar fi putut servi masa pe terasa,in jurul piscinei,mai ales in actualul context pandemic,iar vremea permitea acest lucru zgomotul din restaurant
Arhitectura
Dumul spre plaja.( panta prea mare). Interdicția de a fuma in aer liber,la piscin
---------------
"RESTAURANTUL"- de fapt, cantina hotelulu, unde trebuia sa iei masa contra cronometru
Camera a fost deosebita vedere la mare mincarea buna serviciile foarte bune ,personalu amabil si receptiv
, cind urcai la etaju 43 nu mai trebuia sa latim doar eram cazati acolo 3 euro cam mult nu a fost frumos
..amplasarea si in mod deosebit wiew-ul..
..mobilierul este foarte vechi..
Panorama și balconul spațios
Mobilierul vechi
Curățenie
Aglomerat
vedere la mare
mancarea
Totul
NIMIC
Panorama
Mobilier invechit
Faptul că am avut o cameră cu vedre la mare și munte.
Dimensiunea camerei in care, pe lângă cele două paturi, mai exista și o sofa; aspectul băii, prost impărțită, cu aspect neîngrijit.
Locația
Probleme cu netul
Personalul amabil si camerele . Desi majoritatea personalului nu stia engleza.
Mancarea , era aceasi aproape in fiecare zi . Nici un pic de diversitate.
Locatia si aspectul.
Uneori produsele servite la masa.
Amplasarea, panorama, majoritatea camerelor au vedere la mare
In anumite momente , când hotelul s-a mai aglomerat timpul de așteptare la lift.
Curățenia,organizarea,solicitudinea personalului, ordinea, pozitionarea fata de plaja
Meniurile fata de alți ani, dar au scuza crizei economice datarata COvid. La excursie m- a nemulțumit profund reprezentanta de la aeroportul din Valencia a Blue AIR care ne-a taxat suplimentar, pe noi cu 35 € pt bagaje de mâna cu toate ca aveam 9 kg și dimensiunea corecta. O sa vin sa recuperez de la dumneavoastră aceasta suma pt ca sunteți direct răspunzători de contractul cu firma de zbor
Poziția hotelului ; Dotări ; Entertainment,
Cozi la lift, masă ; Nu era post TV în lb româna deși era in armeana, etc Mâncarea la pachet proasta, Unele autobuze cu defecte la aerul condiționat
Poziția hotelului ; Dotări ; Entertainment,
Cozi la lift, masă ; Nu era post TV în lb româna deși era in armeana, etc Mâncarea la pachet proasta, Unele autobuze cu defecte la aerul condiționat
Amabilitatea personalului,arhitectura, dotarea .De asemenea mi-a placut posibilitatea de a admira marea si imprejurimile in conditii foarte bune.
Nu am nimic de reprosat.
Distractia nu a corespuns. Pana in acest an erau trei puncte de distratie seara. Ff bune. Acum a ramas doar terasa. Hm!
In afara pozitiei si maretiei hotelului, am fost foarte multumita de organizarea acestuia, de personalul serios si extrem de muncitor si indatoritor. Curatenia camerei si a conditiilor de servire a mesei foarte bune. Felicitari manegementului . Il voi recomanda cu placere.
Nu am avut nemultumiri.
Locatia, privelistea, personalul.
Mobilierul.
Mi-a placut foarte mult deschiderea lor. In ultima zi am cerut un late chekout fiind cu un bebelus, serviciu pentru care nu a fost nevoie sa platim, deji sigur era contra-cost, ei oferindu-ne o alta camera, foarte draguta in corpul mic. Noua ni s a parut chiar mai potrivita pentru noi, desi nuavea vedere la mare, sau balcon si era la un etaj inferior. Tot personalul foarte ok.
Agloneratia care se producea la masa.
Serviciile , personalul si tot ce a fost oferit
Mancare a reprezentat numai tarile celelalte, nu a fost foarte variata.
Camerele cu vedere la mare, curatenia, piscinele
Personalul ineficient si putin amabil (se formau cozi peste tot - la lifturi, la receptie, la intrarea/iesirea din restaurant), pozitia hotelului aflat la distanta destul de mare de centrul statiunii
Înălțimea și lifturile exterioare.
Mobila și curățenia găsită in camere.Hotel vechi și neîngrijit.
Locatia superba! Spania chiar este o tara in care, cu siguranta o sa revenim in concediu! Curatenie, personal amabil. Si multumiri speciale, ghidului nostru, Mihaela Luca.
Locatia, curatenia, personalul.
Putin cam greoi sistemul de verificare al cartelelor atat la intrarea in restaurant cat si la iesire. Se formau cozi chiar daca nu se consumau bauturi sau apa.
Amplasarea, calitatea serviciilor și a personalului
Nu e cazul
Curățenia zilnică in camera si izolarea fonica, ne-am putut odihni chiar dacă afară era zgomot.
-
Curatenie în camera și mâncare în restaurant
A fost o neînțelegere cu furtul din bagajul meu când am lăsat bagajele in camera specială hotelului înainte de plecare pentru a servi micul dejun Nu sunt 100%sigura unde am fost jefuită. Există suspiciune, ca și șoferul de la autobuz ar fi putut să caută în geanta mea, pentru ca din cauza, ca excursia in Valencia a fost amânată și făcută în ultima zi de plecare, eu și încă câteva turiști din avionul nostru au lăsat bagajele în autocar toată ziua
Privelistea si amplasarea hotelului
Camerele
Panorama de la ultimul etaj precum si centrul spa si magazinele outlet cu preturi foarte bune.
Nu am comentarii negative legate de acest hotel.
Climatizarea in camera foarte buna.
Geamurile camerei nu sunt de buna calitate , auzindu-se foarte tare muzica de la piscina , calitatea mobilierului nu foarte buna și nu mi s-a părut un hotel de 4 stele.
Privelistea care o ofera, asta daca primesti o camera cu vedere la mare. . .(noi nu am primit din prima camera cu vedere la mare, a trebuit a doua zi, sa ma duc la receptia hotelului, sa intreb daca se poate, sa primim si noi o camera cu vedere la mare, ca pana la urma asta este tot farmecul hotelului cu atatea etaje...). Se pare ca nu am avut parte de un receptioner "simpatic", si nu am inteles de ce nu se dau camerele cu vedere la mare, daca tot erau goale si a doua zi, am primit-o imediat ce am vorbit cu seful receptiei, foarte amabil din fericire, si ne-a ajutat.
Ingamfarea receptionerului care l-am prins in prima noapte, cand ne-am cazat, deloc amabil, si dupa cum am povestit mai sus, a demonstrat asta si prin camera pe care am primit-o...desi erau o gramada de camere goale si pe partea cu privelistea la mare...
Totul e bine gandit si organizat iar clientul e prioritar.
Nu am nimic de reprosat.
- CONDITII DE INSCRIERE:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Modificarile de nume din rezervare sunt permise cu pana la 30 zile inainte de plecare, fara nici un cost suplimentar.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
- CONDITII DE PLATA #restartTravel:
- #restartTravel2022 îți oferă șansa să îți rezervi din timp vacanța în străinătate, beneficiind de tarife și condiții speciale de plată si anulare. Poți rezerva orice vacanta cu un avans minim de 20% achitat la momentul rezervarii. Plata finala este necesară cu doar 30 de zile înainte de plecare**. In cazul in care te decizi sa iti anulezi rezervarea din orice motiv cu cel mult 30 zile inainte de plecare**, avansul achitat va fi returnat sub forma unui voucher de vacanță care poate fi folosit pentru rezervarea unei noi vacanțe timp de 24 de luni.
*Anularea fără penalizari cu 30 zile înainte de plecare este valabilă pentru pachetele charter (Grecia, Turcia, Egipt, Tunisia), pentru restul destinațiilor europene, exotice si croaziere termenul de anulare fără penalizari este de 60 zile înainte de plecare.
Exceptie de la aceaste conditii speciale o fac rezervarile de cazare individuala si orice alte oferte pentru care sunt mentionate explicit alte conditii de plata/ anulare.
- #restartTravel2022 îți oferă șansa să îți rezervi din timp vacanța în străinătate, beneficiind de tarife și condiții speciale de plată si anulare. Poți rezerva orice vacanta cu un avans minim de 20% achitat la momentul rezervarii. Plata finala este necesară cu doar 30 de zile înainte de plecare**. In cazul in care te decizi sa iti anulezi rezervarea din orice motiv cu cel mult 30 zile inainte de plecare**, avansul achitat va fi returnat sub forma unui voucher de vacanță care poate fi folosit pentru rezervarea unei noi vacanțe timp de 24 de luni.