CALCULEAZA TARIF
Maldive - Vezi harta

Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa Male

Alege data de plecare

Tarife/persoana/noapte Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa, Maldive

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 escală
(0h0m)
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 escală
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Cazare
  • Tip de masa confom regimului ales
Servicii neincluse:
  • Transport (neinclus)
  • Cheltuieli personale, bacsisuri, bauturi si servicii/facilitati neincluse in pret (in functie de oferta fiecarui hotel) (neinclus)
  • Asigurare de calatorie (neinclus)

Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa Male

Amplasat in mijlocul apelor albastre linistite ale atolului Malé de Nord, Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa oferă cazare pe malul mării. Ușor accesibil printr-un transfer premium cu barca cu motor de 20 de minute de la Aeroportul Internațional Velana, acesta oferă diverse facilități, cum ar fi restaurante, o piscină in aer liber și un bar. Acest complex de 5 stele oferă o zonă de plajă privată și un club pentru copii. Unitatea de cazare oferă o recepție deschisă nonstop, room service și schimb valutar pentru oaspeți.

La complex camerele sunt dotate cu aer conditionat, birou, TV cu ecran plat, baie proprie, lenjerie de pat, prosoape si terasa cu vedere la piscina. Fiecare cameră este dotată cu cutie de valori, iar toate camerele oferă și vedere la mare. Toate camerele vor oferi oaspeților un dulap și un fierbător de apă.

Hilton Maldives Amingiri oferă un mic dejun continental sau tip bufet.

Unitatea de cazare oferă cazare de 5 stele, cu saună și loc de joacă pentru copii. Oaspeții de la Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa se vor putea bucura de activități in și in jurul complexului, cum ar fi snorkelling.

Muzeul Național este la 18 km de complex, iar Parcul Sultan este la 18 km de proprietate.

Întrebări frecvente despre Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa

Conditii de rezervare la Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa Male

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Maldive
Ultima actualizare: 22-01-2024 16:35:25

 

CONDITII DE CALATORIE PENTRU INTRAREA IN MALDIVE

 

 

La sosire în Maldive:

La sosirea pe aeroporturile din Maldive, toți pasagerii sunt obligați să poarte mască de protecție pentru prevenirea răspândirii COVID-19.

Turiștii nu mai sunt obligați să prezinte rezultatul negativ al unui test PCR la intrarea în Maldive.

Turiștilor care prezintă simptome de COVID-19 li se poate preleva un test antigen.

Toți pasagerii trebuie să completeze și să transmită formularul online al declarației privind starea de sănătate, cu cel puțin 48 ore înainte de îmbarcare, pe pagina de internet: https://imuga.immigration.gov.mv/.

 

La plecarea din Maldive:

Toți pasagerii trebuie să completeze online Declarația de Sănătate de Călătorie, cu cel puțin 48 de ore înainte de îmbarcare. Declarația se află pe pagina de internet: https://imuga.immigration.gov.mv

 

Alte informații utile:

Actualizări privind situația COVID-19 din Maldive pot fi consultate pe paginile de internet:

https://covid19.health.gov.mv/dashboard/

https://visitmaldives.com/en/covid19-updates

https://imuga.immigration.gov.mv/ethd

 

CONDIȚII DE INTRARE

Pentru cetăţenii români care se deplasează în Republica Maldive este necesară obţinerea vizei de intrare.

Vizele turistice se obțin pentru o perioada de cel mult 30 de zile direct de la punctele de trecere a frontierei (port, aeroport) (fara taxa suplimentara). Pentru acest tip de viză sunt necesare următoarele:

  • pașaport valabil cel puțin 6 luni de la data sosirii;
  • dovada continuării călătoriei după șederea în Maldive (ex. bilet avion);
  • dovada mijloacelor financiare (100+50 USD / zi) sau rezervarea confirmată la o unitate de cazare din Maldive.

 

La sosirea in Maldive cetățenii străini trebuie să completeze un formular la biroul de imigrări din aeroport/port, în care se înscriu detaliile pașaportului, adresei unde urmează să locuiască și durata șederii. Toate porturile și aeroporturile au în structură câte un birou de imigrări la care se pot solicita informații suplimentare.

 

 

La terminalul de sosiri la aeroport:

- Dupa preluarea bagajelor de cala va indreptati catre iesirea din aeroport unde sunt ghiseele cu reprezentanii hotelului rezervat. Pe aeroport se regasesc si partenerii nostri locali MTS GLOBE/DESERT GATE (aflat in Zona C, ghișeul  nr. 10), in cazul in care nu regasiti reprezentantii hotelului puteti apela la acestia pentru orientare.

- Dupa ce ati luat legatura cu un reprezentant al hotelului o sa fiti redirectionat pentru transferul cu speedboat (salupa rapida), seaplane (hidroavion) sau domestic flight (avion de mici dimensiuni). Pentru seaplane sau domestic flight veti primi biletele de avion de la reprezentatii hotelului inainte de a porni spre zona de imbarcare. In functie de rezervarile confirmate de hotelieri, timpii de asteptare pot sa fie mai mici sau mai mari (in special in cazul zborurilor intene). Rezervarea transferurilor se face de catre hotel.

- Pentru transferul de retur informatiile cu privire la ora plecarii se solicita la receptia hotelului cu aproximativ 24 ore inainte de calatorie.

 Emergency contact DESERT GATE 24/7: +00960 7772476

 

ASISTENŢĂ CONSULARĂ

Atenţie! România nu are nici o formă de reprezentare diplomatică sau consulară de carieră în Republica Maldive. În calitate de cetăţean al Uniunii Europene, puteţi solicita, în caz de necesitate, eliberarea unui titlu de călătorie în vederea întoarcerii în ţară din partea misiunilor diplomatice ale ţărilor UE cu sediul în Republica Maldive.

Site-ul Comisiei Europene conţine informaţii utile privind protecţia consulară de care beneficiază cetăţenii UE inclusiv lista cu misiunile diplomatice ale ţărilor UE cu reprezentare în acest stat.

Există un Consulat Onorific al României în Malé care vă poate sprijini în rezolvarea unor probleme urgente, prin contactele cu autorităţile locale, dar care nu poate realiza formalităţi consulare. Reprezentarea diplomatică a României în Republica Maldive este asigurată de Ambasada României în India.

 

 

Observatii

  • Companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii turistice pot aduce modificari pana la momentul plecarii si dupa momentul plecarii. In cazul unor modificari, agentia organizatoare va informa turistii.
  • Pasagerii sunt rugati ca inainte de predarea bagajelor la ghiseu sa-si asigure personal inchiderea (incuierea) acestora.
  • Eventualele lipsuri/furturi de obiecte personale din bagaje se vor reclama pe loc la ghiseul specializat din aeroport.
  • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  • Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, inainte de a depune o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.
  • Trebuie sa va prezentati la aeroport cu cel tarziu 3 ore inainte de ora decolarii pentru formalitatile de imbarcare si securitate.

 

 

Informatii cazare

  • Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile de resort locale.
  • Distributia si tipul camerelor la hoteluri se va face de catre receptiile acestora.
  • Problemele legate de amplasarea, aspectul camerei sau orice cerinta speciala a turistului se va rezolva direct la receptia hotelului in functie de disponibilitati.
  • Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (seif, minibar, internet etc.). La receptia hotelurilor se achita taxele de oras (acolo unde se percep), individual.
  • Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata (pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).

 

 

Moneda nationala & Paritate

Moneda oficiala este rufiyaa din Maldive (MVR) (1 USD = 15.68 MVR)

Majoritatea resorturilor din Maldive accepta plati direct in EURO sau DOLARI asta ca nu este obligatorie schimbarea valutei la sosire. Sunt acceptate majoritatea cardurilor de credit, in special Visa, dar si MasterCard, American Express, etc. Este posibil ca pentru anumite tranzactii sa se perceapa un comision.

In cadrul vizitelor din zonele rezidentiale este posibil sa se solicite plati in moneda locala. Astfel ca daca va doriti astfel de vizite, puteti schimba o suma mica de bani in moneda locala.

 

 

Bacsisul              

  • Bacsisul pentru orice serviciu este o practica frecventa.
  • Bacsisul pentru ghizii si soferii locali este de 5 USD/zi

 

 

LISTA BAGAJE

-      Documentele de calatorie: pasaport, vouchere, bilete de avion, asigurarea de calatorie.

-      Copii ale principalelor pagini din pasaport.

-      Bani cash / card de credit.

-      Aparat foto si carduri de memorie / filme foto, baterii reincarcabile de schimb, incarcator pentru acumulator si telefon.

-      Medicamente de urgenta si medicatia dumneavoastra curenta in cazul in care aveti diferite afectiuni pentru care urmati un tratament permanent.

-      Palarie si ochelari de soare, creme cu factor de protectie ridicat, mai ales in lunile calduroare (inclusiv un balsam pentru buze).

-       Rucsac mic sau o gentuta incapatoare in care sa luati si o sticla de apa pentru excursiile de o zi.

-       Costum de baie, pantaloni scurti, rochite, papuci de plaja – pentru zilele petrecute la plaja.

-       Haine confortabile, largi, usoare si comode, din fibre 100%

-       Esarfa pentru femei - pentru a va acoperi umerii sau capul cand intrati intr-un lacas religios din cadrul unor excursii in afara resortului.

-       Papucei de plaja. Este posibil ca in unele zone sa gasiti arici de mare sau bucati de coral care va pot rani.

-      Nota referitoare la continutul bagajului de mana (valabil pentru orice calatorie cu avionul): sa NU contina nici un fel de pulverizatori, (spray-uri, parfumuri, deodorante),apa/sucuri/ lichide in recipiente mai mari de 100ml, obiecte ascutite (pile metalice sau/si unghiere, bricege, cutite, foarfeci de orice fel, arme etc) pt ca vor fi imediat confiscate inainte de imbarcare. Fac exceptie: medicametele pe care trebuie sa le luati in timpul zborului.

 

 

INFORMATII GENERALE DESPRE DESTINATIE:

- băuturile alcoolice pot fi cumpărate și consumate doar de persoanele cu vârsta de cel puțin 18 ani;

- limba oficială locală este Dhivehi, dar toți angajații din turism vorbesc limba engleză, unii chiar italiană și germană;

- având în vedere că zone comerciale la propriu se găsesc doar în capitala Male, iar la magazinele din zonele turistice se pot achiziționa doar suveniruri și câteva produse generale, se recomandă să vă aprovizionați corespunzător înainte de efectuarea deplasării către Maldive (medicamente cu rețetele aferente, produse de igienă personală, cosmetice, contraceptive, medicamente împotriva răului de mare etc.).

 

 

Restrictii privind dronele:

Inainte de calatorie, va rugam sa verificati cu resortul in care veti fi cazati care sunt conditiile privind folosirea dronelor. Fiecare resort are dreptul de a refuza folosirea dronelor in perimetrul acestuia.

De asemenea, inainte de plecare trebuie sa obtineti un premis pentru folosire. Gasiti mai multe detalii accesand urmatorul link:

https://drone-laws.com/drone-laws-in-the-maldives/

 

 

 

PRIZE & ELECTRICITATE

Curentul electric furnizat este de 220 V. In majoritatea hotelurilor, prizele sunt cu 3 pini plati. Insa din ce in ce mai multe hoteluri au prizele adaptate pentru aparatura electrica europeana (cu 2 pini rotunzi).

La receptia hotelurilor puteti gasi adaptoare, insa sunt destul de limitate. Astfel ca va recomandam sa aveti cu dumneavoastra adaptor de priza (tip englezesc). 

 

 

Securitate:

  • Va recomandam sa lasati obiectele de valoare si documentele de calatorie in locuri special amenajate.
  • Persoanele care fac parte din grupuri turistice nu trebuie sa se desparta de grup si trebuie sa urmeze sfaturile conducatorului grupului.
  • Respectati obiceiurile si traditiile locale si manifestati intelegere si acceptare fata de acestea.
  • In cazul in care doriti sa calatoriti cu taxiul, va recomandam sa folositi numai firmele autorizate in domeniu si numai in baza unei comenzi telefonice.

 

 

Reglementări vamale

Sunt interzise:

- importul de: substanțe explozive, praf de pușcă, produse chimice, arme, muniții, materiale pornografice, toate materialele interzise de religia islamică (inclusiv idoli ai altor religii și Biblii), băuturi alcoolice, carne de porc și produse din carne de porc, plante vii sau animale vii, medicamente, steroizi, substanțe narcotice sau psihotrope, harpoane sau dispozitive similare de pescuit sub apă;

- posesia și importul de droguri, care sunt infracțiuni pedepsite cu închisoare pe viață;

- exportul tuturor categoriilor de broaște țestoase;

- exportul tuturor obiectelor confecționate din carapace de broască țestoasă;

- exportul de coral negru în orice formă a sa.

 

 

TELEFONIE

Prefix telefonic internațional +960 (nu există prefixe locale)

Telefoanele: se pot cumpara cartele locale (cu mentiunea ca doriti sa sunati in Romania/ Europa) de la diversele chioscuri din zonele turistice.

Recomandam instalarea aplicatiilor Whatsapp si / sau Viber cu care puteti vorbi si trimite mesaje gratuit, oriunde in lume, in incintele cu internet wi-fi (hotel si alte obiective turistice).

Roaming telefonie & Internet:

•         Inainte de deplasare va recomandam sa va activati roaming-ul la telefoanele mobile.         

•         Pentru a apela un numar de telefon din Romania se formeaza mai intai codul national +40 urmat de numarul de telefon dorit (+407XXXXXXXX)

 

 

TELEFOANE DE URGENTA:

poliție 119

pompieri 118

ambulanță 102

Spitalul ADK (Male) 313553

Spitalul Indira Gandhi Memorial (Male) 336658

 

Numere telefon urgenta agentie Karpaten:  0770.196.310 / 0758.800.744 / 0770.416.921.

 

Vacanta frumoasa!

 

Alte statiuni din Maldive