Pachet Melia Sunny Beach (ex Iberostar Sunny Beach) Sunny Beach
Tarife/persoana/noapte Melia Sunny Beach (ex Iberostar Sunny Beach) - Sunny Beach, Litoral Bulgaria
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Pachet Melia Sunny Beach (ex Iberostar Sunny Beach) Sunny Beach
Localizare: la 100m de plaja din stațiunea Sunny Beach.
Facilități hotel: 5 restaurante, 4 baruri dintre care unul este la plajă, 3 piscine exterioare și 3 piscine pentru copii, mini aqua park cu tobogane, zonă de plajă privată, 2 locuri de joacă pentru copii, kids club, receptie deschisă nonstop, internet Wi-fi in zonele publice, birou de schimb valutar, sală fitness, tenis de masă, teren de voley, bancomat, cameră de bagaje, birou de rent a car.
Facilități hotel contra cost: parcare, serviciu de spălătorie, biliard, baie cu aburi, ședințe de masaj, saună.
Facilități cameră dublă: minibar, aer condiționat, seif, birou, televizor LCD cu canale prin satelit, telefon, birou, balcon, baie cu duș, uscător de păr, internet Wi-fi.
- Internet
- Parcare
- Fitness
- SPA
- Piscina
- Recomandat familiilor cu copii
-
Cazare9.3
-
Mâncare8.9
-
Locaţie9.1
-
Raport calitate-preţ9.5
-
Personal hotel9.5
Raportul calitate pret, camera, plaja, personalul.
Mancarea putea fi mai proaspata si mai diversa. Pun seama pe faptul ca am fost la final de sezon, iar hotelul era destul de gol.
Raportul calitate pret, camera, plaja, personalul.
Mancarea putea fi mai proaspata si mai diversa. Pun seama pe faptul ca am fost la final de sezon, iar hotelul era destul de gol.
Camera, mancarea, serviciile
-
Este un resort super OK.Se vede ca fac paret din marele lant Iberostar....
Bauturile non alcolice foarte foarte diluate in acest an.Avem experienta si celorlalte 4 sejururi petrecute aici in care chiar totul a fost super OK.
Faptul ca nu a existat nici o presiune de eliberare a camerei de hotel sau parcarii in ultima zi a sejurului
Faptul ca nu avea plaja proprie.
Totul.
Nu reusesc de trei ani de cand i-l frecventam sa organizeze seri dansante pentru adulti. Am discutat cu romanii prezenti si cu multi englezi ( VARSTA 35-50 ANI) si ar prefera un pic de distractie dupa terminarea programelor artistice de seara, decat sa stea la mese pana la orele 24. POATE LE FACETI NISTE SUGESTII.
Nivelul de siguranta ridicat datorita echipei de paza foarte discrete dar prezente in orice loc de acces.
Am constatat ca pogramul de seara al animatorilor(de altfel foarte draguti)era neschimbat fata de 2011.Aici ar trebui lucrat mai mult.Osugestie ar fi diversificarea spectacolelor de seara pentru adulti, eventul seri dansante in aer liber ,spatiul fiind suficient,lumea fiind dornica de miscare de dans nu de stat pe scaun si lenevit. Este parerea mea care ar ajuta si mai mult la gradul de satisfacere al clientului. Inca un lucru care ar trebui facut ar fi amenajarea unui bar si pe plaja caci odata plecat din resort nu poti beneficia de serviciile celor care nu se dezlipesc de piscine.Acest lucru l-au realizat cei de la Imperial tot din S.B. locatie in care am fost in 2010.TOATE CELE MENTIONATE MAI SUS SUNT SUGENTII.
animatia creata precum si distractiile si jocurile care se desfasurau., curatenia din camera precum si in mod deosebit faptul ca se schimbau prosoapele in fiecare zi
Cazarea
Sezlonguri insuficiente si atitudinea necorespunzatoare a supraveghetorului de la piscina.
Totul
-
serviciile si facilitatile existente
datorita numarului redus de locuri la piscine trebuia sa ne trezim foarte devreme pt a prinde sezlonguri libere
Servirea,bunadispozitia angajatilor,locatia,SIGURANTA (aveau firma de paza care verifica tot ce misca),locuri de parcare suficiente si pazite.Cu ei ai o vacanta reusita.
Pe plaja nu au o locatie unde sa serveasca bauturi cum au alte resorturi la care am stat in Sunny Beach. Toata lumea statea lipita de piscine pentru acest lucru. Ar trebui sa antreneze mai mult turistii la activitati distractive de peste zi.Seara ar trebiu organizate petreceri tematice in aer liber. Toate acestea le semnalez ca o umila RECOMANDARE din partea unui turist care apreciaza eforturile bulgarilor de a atrage si multumi turistii.
Faptul ca intreg personalul avea grija ca turistii sa se simta cat mai bine incepand de la receptioneri, cameriste, chelneri, ospatari, entertaiment, cu mici exceptii care pot fi trecute cu vederea.
Faptul ca eram "priviti ca romani" de catre sefa de restaurant. Avea ea ceva cu romanii. Mai exact nu aveam voie sa mergem cu mancare in camera in conditiile in care lumea mergea frecvent,(am vazut nemti care mancau si apoi aruncau farfuriile in scrumierele de pe holul hotelului, fara ca cineva sa zica ceva), am fost intorsi din restaurant pe motiv ca eram in papuci in conditiile in care restaurantul era plin de oameni in papuci sau desculti. Per total insa a fost ok.
servicile si entertainment-ul
nu am fost extrem de incantat de camere
Serviciile
Aspectul interior un pic cam uzat.
asezarea ,amplasarea geografica tot
copii de 11 ani nu aveau voie la topogan nu am inteles de ce
camera
mi-a placut absolut tot
Preocuparea permanenta a Managerului de hotel pentru imbunatatirea activitatii si satsfacerea clientului
ATITUDINEA CIUBUCARA A AGENTILOR DE PAZA - SECURITATE in colaborare cu unele persoane aflate in receptia hotelului. Ti se solicita si impun prestatii chiar daca acestea se dovedesc in final ca nu sunt obligatorii (parcare obligatorie numai la parcarea hotelului pe toata durata sejurului, chiar daca lipsesti 1-2 zile , sau ai gasit loc de parcare mai convenabil )
nimic;
zona de relaxare de la etaj-ul 1 din vecinatatea camerelor, f prost amplasata;cei care vor sa se odihneasca in camere n-au nici o sansa datorita zgomotului.Restaurantul prea mic, trebuie sa astepti 15-20 min pt a gasi o masa;
animatorii
erau prea multi slatari romani care furau prosoapele de pe sezlonguri, dar nu cred ca asta a fost vina hotelului
Pozitie foarte buna, camere mari si spatioase, balcon mare si lat, baie cu cada, uscator de par, muzica, curatenia se face zilnic si se schimba prosoapele, personalul foarte primitor
-
Serviciile personalului au fost " the best"
Spectacolul de seara.
Nu am de facut nici un repros.
Atmosfera.
Nimic.
Nimic
Insuficiente locuri de parcare; personal nepoliticos la parcare; personal nu foarte amabil
- CONDITII DE INSCRIERE:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Modificarile de nume din rezervare sunt permise cu pana la 30 zile inainte de plecare, fara nici un cost suplimentar.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
- CONDITII DE PLATA #restartTravel:
- #restartTravel2022 îți oferă șansa să îți rezervi din timp vacanța în străinătate, beneficiind de tarife și condiții speciale de plată si anulare. Poți rezerva orice vacanta cu un avans minim de 20% achitat la momentul rezervarii. Plata finala este necesară cu doar 30 de zile înainte de plecare**. In cazul in care te decizi sa iti anulezi rezervarea din orice motiv cu cel mult 30 zile inainte de plecare**, avansul achitat va fi returnat sub forma unui voucher de vacanță care poate fi folosit pentru rezervarea unei noi vacanțe timp de 24 de luni.
*Anularea fără penalizari cu 30 zile înainte de plecare este valabilă pentru pachetele charter (Grecia, Turcia, Egipt, Tunisia), pentru restul destinațiilor europene, exotice si croaziere termenul de anulare fără penalizari este de 60 zile înainte de plecare.
Exceptie de la aceaste conditii speciale o fac rezervarile de cazare individuala si orice alte oferte pentru care sunt mentionate explicit alte conditii de plata/ anulare.
- #restartTravel2022 îți oferă șansa să îți rezervi din timp vacanța în străinătate, beneficiind de tarife și condiții speciale de plată si anulare. Poți rezerva orice vacanta cu un avans minim de 20% achitat la momentul rezervarii. Plata finala este necesară cu doar 30 de zile înainte de plecare**. In cazul in care te decizi sa iti anulezi rezervarea din orice motiv cu cel mult 30 zile inainte de plecare**, avansul achitat va fi returnat sub forma unui voucher de vacanță care poate fi folosit pentru rezervarea unei noi vacanțe timp de 24 de luni.