Hotel Turquoise Venus
Tarife/persoana/noapte Hotel Turquoise, Litoral Romania
(0h0m)
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
- Sejur minim - 5 nopti
Hotel Turquoise Venus
Hotel Turquoise:
Localizare: pe plajă, in stațiunea Venus.
Facilități hotel: restaurant, bar, piscină exterioară , piscina pentru copii și spectacole live.
Facilități cameră dublă: pat matrimonial sau twin, baie proprie (cabină de duș sau cadă), uscător de păr, balcon, Smart TV, Wi-Fi și sistem de climatizare.
- Internet
- Parcare
- All Inclusive
- Piscina
- Situat pe plaja
- Recomandat familiilor cu copii
Întrebări frecvente despre Hotel Turquoise
-
Care sunt punctele forte ale hotelului Hotel Turquoise?Punctele forte ale acestui hotel sunt:
-Mancarea
-Personalul
-Cazarea
-Locatia
-
Ce facilitati pune la dispozitie turistilor sai Hotel Turquoise ?Oaspetii care se cazeaza la hotelul Hotel Turquoise pot beneficia de urmatoarele :
-Internet
-Parcare
-All Inclusive
-Piscina
-Situat pe plaja
-Recomandat familiilor cu copii
-
Se poate plati cu vouchere de vacanta ( tichete de vacanta ) sau card de vacanta pentru Hotel Turquoise ?Da, se poate plati atat cu vouchere cat si cu card de vacanta.
-
Cine apreciaza cel mai mult Hotel Turquoise?Hotel Turquoise este apreciat cel mai mult de Familie cu copii.
-
Cate stele are hotelul Hotel Turquoise ?Hotelul Hotel Turquoise are 4 stele.
-
Ce metode de plata sunt acceptate pentru a achita Hotel Turquoise ?- Transfer bancar
- Card online
- Cash/card în agențiile Karpaten
- Plata în orice locație PayPoint
-
Mâncare9.1
-
Personal hotel9.1
-
Cazare9
-
Locaţie9
-
Raport calitate-preţ8.8
Mi-a placut hotelul, personalul, dar din cauza agentiei dvs care nu au stiut sa imi vanda o cazare in care sa am loc, nu am fost deloc multumita de agentie, in conditiile in care am spus ca suntem 2 adulti si 2 copii. Nu am putut sa iau pat suplimentar din cauza ca nu erau disponibile iar noi nu am stiut cum sunt camerele.Total dezanagita de agentie incat am sa ma adresez la Protectia Consumatorului.
Hotelul mi-a placut, camera prea mica pt nevoile mele.
Anul acesta mâncarea a fost foarte buna comparativ cu acum 3 ani la același hotel sau ce am avut in Bulgaria sau Egipt la hoteluri similare sau 5 stele
Piscina nu e încălzită, cu toate ca și-ar putea pune niște panouri solare si sa circule apa. Seara nu prea ai ce face cu copiii, ar fi drăguț ceva program pt ei ca sa te poti relaxa. Stațiunea e dezastru, arată ca acum 50 de ani, plătim taxa de stațiune si rezultate 0 Dacă nu mergeam cu mai multe familii care vroiau neaparat in România 100% alegeam alta destinație. In Bulgaria la 5 stele cu all inclusiv in același perioada, cu 2 - 3 sapt înainte rezervare e jumătate de preț. Am fost anul trecut la Bulgari și exceptând mâncarea serviciile sunt mult peste România. Compar doar ce e lângă noi.
Curatenia din hotel, sala de mese, amabilitatea personalului
In timp ce faceam baie in mare in zona hotelului la 6-7m de tarm m-am lovit cu genunchiul de o stanca din apa si m-am julit foarte tare. Am auzit si alte persoane ca se plangeau de acest lucru. Am spus acest lucru la reprezentantii hotelului insa nu m-au luat in seama.
curatenia
plaja
amplasarea
muzica data la maxim la terasa de vis-a-vis
Mi-a placut camera spatioasa, moderna, curata, baia la fel, luminoasa, spatioasa, moderna, curata
Desi eram cazate 4 personae, 2 copii si 2 adulti, la refill-ul minibarului se punea doar o bucata din bautura respectiva. Iar intr-o zi nici nu s-a pus, a trebuit sa cobor noaptea sa iau apa plata de la dozator
locatia
nu am observatii de facut
Personalul
Diversitatea meselor
Asezarea pe plaja care oferea si sezlonguri dar si cele doua piscine, pentru adulti si copii.
Nu am nimic sa adaug.
Amabilitatea personalului, mancarea proaspata, diversa si bine preparata, diversitatea de prajituri si fructe, locatia excelenta langa malul marii.
Nu cred ca exista lucruri care sa nu iti placa la acest hotel. Poate programul artistic cam static si monoton
Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.
Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.