Pachet Charter Hurghada - Regina Resort & Aqua Park, cu plecare din Cluj Napoca Hurghada
- 599€ 03 Jul
- 609€ 10 Jul
- 549€ 17 Jul
- 549€ 24 Jul
- 549€ 31 Jul
- 549€ 07 Aug
- 559€ 14 Aug
- 559€ 21 Aug
- 549€ 28 Aug
- 539€ 04 Sep
- 529€ 11 Sep
- 529€ 18 Sep
- 529€ 25 Sep
- 539€ 30 Sep
- 549€ 02 Oct
- 549€ 07 Oct
- 549€ 09 Oct
- 549€ 14 Oct
- 549€ 16 Oct
- 559€ 21 Oct
- 559€ 23 Oct
- 539€ 28 Oct
- 549€ 30 Oct
- 539€ 04 Nov
- 539€ 06 Nov
- 539€ 11 Nov
- 539€ 13 Nov
- 529€ 18 Nov
- 529€ 20 Nov
- 579€ 25 Nov
- 579€ 27 Nov
- 529€ 02 Dec
- 529€ 04 Dec
- 529€ 09 Dec
- 529€ 11 Dec
- 529€ 16 Dec
- 1429€ 18 Dec
- 619€ 23 Dec
- 769€ 26 Dec
- 749€ 30 Dec
- 539€ 06 Jan
- 539€ 08 Jan
- 539€ 15 Jan
- 539€ 22 Jan
- 539€ 29 Jan
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Hurghada - Regina Resort & Aqua Park, cu plecare din Cluj Napoca - Hurghada, Hurghada
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- Asistenta turistica in limba romana
- Cazare 7/14/21 nopti
- Taxe de aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Transport cu avionul
- Asigurare de calatorie medicala si storno
Pachet Charter Hurghada - Regina Resort & Aqua Park, cu plecare din Cluj Napoca Hurghada
Localizare: situat la 50 m de plaja in Hurgada, la 27 de km de aeroport.
Facilități hotel: renovat in 2017, dispune de 2 restaurante, 1 piscină pentru adulți și piscină pentru copii, miniclub pentru copii, sală de fitness.
Facilități contra cost, proceduri Spa, spălătorie, curățătorie, servicii medicale, , WiFi, biliard și tenis de masă.
Facilități cameră dublă: balcon sau terasă, baie cu duș/ cadă, televizor, minibar,aer condiționat, seif ,WiFi (contra cost).
Capacitate cameră dublă: 3 adulți + 1 copil sau 2 adulți + 2 copii (varstă maximă implinită 11 ani)
Nota!
Hotelul a inceput lucrari de renovare la terasa din fata lobby-ului și la camere incepand din 8 februarie 2022. Renovarea este de așteptat să se finalizeze pană la sfarșitul anului 2022.
- Internet
- Parcare
- Fitness
- SPA
- Teren de Sport
- All Inclusive
- Piscina
- Situat pe plaja
- Recomandat familiilor cu copii
-
Cazare7.9
-
Mâncare7.7
-
Locaţie7.9
-
Raport calitate-preţ8.1
-
Personal hotel8.5
Totul a fost ok
Totul a fost ok
Totul a fost ok
Totul a fost ok
Locatie buna, curte interioara foarte frumoasa si ingrijita, mancare foarte buna si variata, majoritatea personalului foarte atent (in special cei de la restaurant si de la ingrijirea camerelor).
Camerele sunt extrem de invechite, desi curtea, receptia si restaurantul hotelului arata bine, camerele nu au mai fost renovate de mult. Ni s-a permis insa schimbarea camerelor cu unele mai noi si mai ingrijite, ceea ce a reprezentat un plus.
Resortul in sine este foarte liniștit si personalul dragut dupa ce ai discutie de clarificare cu ei. Necesita cateva îmbunătățiri priviind camerele standard si personalul disponibil in conditiile in care timpul de asteptare lung in restaurant si recepție. Magdi, seful de sala,a fost cel care s-a asigurat ca mesele luate in complex au fost mai apropiate de asteptari. Dat fiind durata lung de check in, recomandarea este de a face turul gratuit propus in prima dimineața pentru a reduce timpul de asteptare, eficientizarea vacantei si promovarea altor pachete de excursii.
Desi ora sosirii era anuntata,check in nu s-a facut pana la ora 15 in conditiile in care era 1 singur angajat care se ocupa de procesul check in. La sosire, dupa cateva discuții si solicitari, au inceput sa pregateasca documentele pentru check in fi restul formalităților necesare. In condiții in care acesta sedere e in regim charter, era de așteptat ca nr de camere necesare sa fie pregatite dinainte sau camerele eliberate dimineața sa fie cele curatate pentru noile sosiri. Bufetul pentru pranz a fost dezorganizat, si dupa o discutie cu managerul de restaurant si recepție s-a convenit asupra voucherelor pentru cina. Dl de la curățenie a fost foarte promt si grijuliu pe perioda sederii. Nu am petrecut toate noate noptile in hotel, in condiții in care am avut 1 noapte rezervata in Luxor si 1 noapte in Cairo.
Resortul in sine este foarte liniștit si personalul dragut dupa ce ai discutie de clarificare cu ei. Necesita cateva îmbunătățiri priviind camerele standard si personalul disponibil in conditiile in care timpul de asteptare lung in restaurant si recepție.
Desi ora sosirii era anuntata,check in nu s-a facut pana la ora 15 in conditiile in care era 1 singur angajat care se ocupa de procesul check in. La sosire, dupa cateva discuții si solicitari, au inceput sa pregateasca documentele pentru check in fi restul formalităților necesare. In condiții in care acesta sedere e in regim charter, era de așteptat ca nr de camere necesare sa fie pregatite dinainte sau camerele eliberate dimineața sa fie cele curatate pentru noile sosiri. Bufetul pentru pranz a fost dezorganizat, si dupa o discutie cu managerul de restaurant si recepție s-a convenit asupra voucherelor pentru cina. Camera primita (upgrate la cea initiala) a avut cateva problemele legate de sistemul de incalzire si a fost necesar sa schimb camera inainte de cina. Nu am petrecut toate noate noptile in hotel, in condiții in care am avut 1 noapte rezervata in Luxor si 1 noapte in Cairo.
Poziționarea, cu numeroase restaurante și magazine chiar in apropiere. Camera a avut vedere superba la mare, ca in rezervare Plaja hotelului foarte curată
Wi-fi foarte prost, numai in lobby
Vegetatia, peisajele, ideea de bungalow
In bungalow este foarte frig noaptea si totul este foarte vechi/deteriorat astfel incat am schmbat camera cu una standard
Gradinile, iesirea la Marea Rosie, amabilitatea
la inceputul sejurului am fost cazati intr-o camera horor: perdele rupte, usa de la terasa nu se putea bloca, covoare rupte, lenjerie patata si rupta, lipsa produse de igiena personala, lipsa apa potabila, dupa ce am facut putin scandal am fost mutati in bungalow unde a fost totul ok.
gradina
multa mizerie in toate spatiile inchise , camera, restaurant, terase
gradina
mizeria din camere , restaurant, terase.Tacamuri , mese murdare , etc
gradina din tot resortul
curatenia lasa mult de dorit atat in camere cat in toate zonele de servit masa , bar , terase .
- CONDITII DE INSCRIERE:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Modificarile de nume din rezervare sunt permise cu pana la 30 zile inainte de plecare, fara nici un cost suplimentar.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
- CONDITII DE PLATA #restartTravel:
- #restartTravel2022 îți oferă șansa să îți rezervi din timp vacanța în străinătate, beneficiind de tarife și condiții speciale de plată si anulare. Poți rezerva orice vacanta cu un avans minim de 20% achitat la momentul rezervarii. Plata finala este necesară cu doar 30 de zile înainte de plecare**. In cazul in care te decizi sa iti anulezi rezervarea din orice motiv cu cel mult 30 zile inainte de plecare**, avansul achitat va fi returnat sub forma unui voucher de vacanță care poate fi folosit pentru rezervarea unei noi vacanțe timp de 24 de luni.
*Anularea fără penalizari cu 30 zile înainte de plecare este valabilă pentru pachetele charter (Grecia, Turcia, Egipt, Tunisia), pentru restul destinațiilor europene, exotice si croaziere termenul de anulare fără penalizari este de 60 zile înainte de plecare.
Exceptie de la aceaste conditii speciale o fac rezervarile de cazare individuala si orice alte oferte pentru care sunt mentionate explicit alte conditii de plata/ anulare.
- #restartTravel2022 îți oferă șansa să îți rezervi din timp vacanța în străinătate, beneficiind de tarife și condiții speciale de plată si anulare. Poți rezerva orice vacanta cu un avans minim de 20% achitat la momentul rezervarii. Plata finala este necesară cu doar 30 de zile înainte de plecare**. In cazul in care te decizi sa iti anulezi rezervarea din orice motiv cu cel mult 30 zile inainte de plecare**, avansul achitat va fi returnat sub forma unui voucher de vacanță care poate fi folosit pentru rezervarea unei noi vacanțe timp de 24 de luni.