Barcelo Tiran Sharm Resort Sharm El Sheikh
-
949€
sâm.
20 apr. -
?
sâm.
27 apr. -
879€
sâm.
04 mai -
669€
sâm.
11 mai -
699€
sâm.
18 mai -
699€
sâm.
25 mai -
729€
sâm.
01 iun. -
699€
sâm.
08 iun. -
729€
sâm.
15 iun. -
749€
sâm.
22 iun. -
769€
sâm.
29 iun. -
729€
sâm.
06 iul. -
729€
sâm.
13 iul. -
729€
sâm.
20 iul. -
709€
sâm.
27 iul. -
779€
sâm.
03 aug. -
729€
sâm.
10 aug. -
729€
sâm.
17 aug. -
779€
sâm.
24 aug. -
759€
sâm.
31 aug. -
749€
sâm.
07 sept. -
679€
sâm.
14 sept. -
679€
sâm.
21 sept. -
689€
sâm.
28 sept. -
679€
sâm.
05 oct. -
659€
sâm.
12 oct. -
679€
sâm.
19 oct. -
?
sâm.
26 oct. -
?
sâm.
02 nov. -
?
sâm.
09 nov. -
?
sâm.
16 nov. -
?
sâm.
23 nov. -
?
sâm.
30 nov. -
?
sâm.
07 dec. -
?
sâm.
14 dec. -
?
sâm.
21 dec. -
?
sâm.
28 dec. -
?
sâm.
04 ian. -
?
sâm.
11 ian. -
?
sâm.
18 ian. -
?
sâm.
25 ian. -
?
sâm.
01 feb. -
?
sâm.
08 feb. -
?
sâm.
15 feb. -
?
sâm.
22 feb. -
?
sâm.
01 mar. -
?
sâm.
08 mar. -
?
sâm.
15 mar. -
?
sâm.
22 mar.
- Disponibil
- Ultimele locuri
- Ultimul loc
- Epuizat
- ? Verfica tarif
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Barcelo Tiran Sharm Resort, cu plecare din Bucuresti, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Barcelo Tiran Sharm Resort, cu plecare din Cluj Napoca, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Barcelo Tiran Sharm Resort, cu plecare din Oradea, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Barcelo Tiran Sharm Resort, cu plecare din Timisoara, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Sharm El Sheikh - Barcelo Tiran Sharm Resort, cu plecare din Iasi, Egipt
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
- Transport cu avionul
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- Taxe de aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Asistenta turistica
- Cazare 6/7/8/14/21/28 nopti
- Asigurare de calatorie medicala si storno
Barcelo Tiran Sharm Resort Sharm El Sheikh
Amplasare
Acest hotel se află la Sharm el-Sheikh, chiar pe plajă.
Dotări
Clienții au la dispoziție 345 de camere într-o clădire principală cu 3 etaje și 7 clădiri auxiliare. La recepția din zona de primire personal ce vorbește mai multe limbi vă stă la dispoziție pentru orice fel de ajutor. Facilitățile hotelului cuprind o cameră de bagaje, un seif și un bancomat. În spațiile comune, conexiunea Wi-Fi le oferă clienților acces (gratuit) la internet. Un supermarket și un magazin de suveniruri și alte magazine oferă distracție la cumpărături. Locul de cazare are o grădină frumoasă și un loc de joacă. În cazul în care călătoresc cu mașina, clienții pot să parcheze într-un garaj (contra cost) sau în parcare (gratuit). Printre celelalte oferte se numără un serviciu de îngrijire a bebelușilor contra cost, servicii de bonă, un serviciu de transfer, room service 24h, un serviciu de spălătorie, un coafor, o spălătorie de tip self-service, serviciile unui valet și un autobuz propriu pentru navetă.
Locul de cazare
Un aparat de aer condiționat și un sistem de încălzire creează o atmosferă plăcută în camere. În majoritatea spațiilor de cazare clienții beneficiază de vedere spre mare de pe balcon sau de pe terasă. Camerele dispun de un pat dublu și de o canapea. Sunt disponibile dormitoare separate. De asemenea, pot fi puse la dispoziție pătuțuri pentru bebeluși și paturi suplimentare. De asemenea, sunt disponibile un seif, un minibar și un birou. Pentru a înlesni aprovizionarea ocazională prin mijloace proprii, în spațiile de cazare există un minifrigider și un aparat pentru cafea/ceai. Clienții au parte de mai mult confort și datorită setului de călcat. Echiparea este completată de un telefon, canale prin satelit și WiFi (contra cost). Clienții pot să apeleze la serviciul de pregătire a camerei pentru somn. În cameră se găsesc și papuci de casă. Băile dispun de un duș, de o cadă și de o cadă cu hidromasaj. Un uscător de păr și halate de baie sunt disponibile pentru folosința zilnică. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit în băi. Unitatea de cazare oferă camere de familie și o cameră de fumători.
Sport/divertisment
5 piscine exterioare promit împrospătare și înviorare. De asemenea există bazine pentru copii. O cadă cu hidromasaj îmbie la relaxare, iar barul piscinei/snack-barul oferă forțe noi între reprize. Clienții își pot savura concediul pe terasa însorită cu șezlonguri și umbrele. Cei ce vor să facă mișcare pot alege între tenis, volei de plajă și minigolf. Clienților hotelului li se propune un program vast de sporturi acvatice, printre care windsurfing și iahting, precum și contra cost plimbări cu scuterul acvatic, hidrobicicletă, plimbări cu banana și scufundări subacvatice. Locul de cazare le oferă iubitorilor de sport și multe activități în interior, și anume o sală de fitness, tenis de masă, biliard, un joc de darts, gimnastică și aerobic. În unitatea de cazare sunt propuse diverse oferte de relaxare, ca de exemplu spa, saună, baie de aburi, hamam, salon de înfrumusețare și terapii prin masaj. Alte oferte de petrecere a timpului liber includ un program de recreere, un miniclub, o minidiscotecă, muzică live, o discotecă și un club de noapte. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259
Mâncare
Locurile unde se poate lua masa cuprind 3 restaurante, o cafenea și un bar. Băuturile răcoritoare de la barul de pe plajă creează momente minunate. Hotelul oferă pentru masă demipensiune și regim all inclusive. Se oferă micul dejun, prânzul și cina. De asemenea, locul de cazare pune la dispoziție gustări. Unitatea de cazare oferă un sortiment de băuturi alcoolice și nealcoolice.
Carduri de credit
La hotel sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa, Diners Club și MasterCard.
- Internet
- Parcare
- Fitness
- SPA
- All Inclusive
- Piscina
- Situat pe plaja
- Recomandat familiilor cu copii
Întrebări frecvente despre Barcelo Tiran Sharm Resort
-
Cum este personalul la hotel Barcelo Tiran Sharm Resort?Personalul la hotelul Barcelo Tiran Sharm Resort din statiunea Sharm El Sheikh este considerata de majoritatea turistilor exceptionala
-
Ce facilitati pune la dispozitie turistilor sai Barcelo Tiran Sharm Resort ?Oaspetii care se cazeaza la hotelul Barcelo Tiran Sharm Resort pot beneficia de urmatoarele :
-Internet
-Parcare
-Fitness
-SPA
-All Inclusive
-Piscina
-Situat pe plaja
-Recomandat familiilor cu copii
-
Ce camere are acest hotel?-Superior Double (211)
-Sea View Double (211)
-
Cate stele are hotelul Barcelo Tiran Sharm Resort ?Hotelul Barcelo Tiran Sharm Resort are 5 stele.
-
Din ce orase de plecare exista pachete pentru Barcelo Tiran Sharm Resort?-Bucuresti
-Cluj Napoca
-Oradea
-Timisoara
-Iasi -
Ce metode de plata sunt acceptate pentru a achita Barcelo Tiran Sharm Resort ?-Transfer bancar
-Card online
-Cash/card în agențiile Karpaten
-Rate online Credex
-Cash/card în orice magazin Altex & Media Galaxy -
Cat poate costa un sejur cu avionul la Barcelo Tiran Sharm Resort ?Pretul incepe cu 659 EUR/pers/sejur.
-
Care este reducerea Early booking pentru hotel Barcelo Tiran Sharm Resort ?Reducere Early Booking de 35% calculata din tariful de baza al hotelului in data de 29.02.2024 pentru un sejur de 7 nopti. Reducerea nu se aplica la tariful zborului sau a altor servicii si este posibil sa nu se aplice pentru toate datele de cazare.
-
Personal hotel9.3
-
Cazare8.7
-
Locaţie8.7
-
Raport calitate-preţ8.7
-
Mâncare8.4
Totul a fost ok.
Nu am aspecte negative.
Este amplasat in golf, curatenia, amabilitatea personalului.
amabilitatea personalului
In primul rand nu mi-a placut ca am avut zborul din Romania foarte devreme, ceea ce ne-a creeat un disconfort foarte mare. Am fost nevoiti sa asteptam mai mult de 5 ore in holul hotelului pana am primit camerele. Treziti de la ora 2 am in Romania si primind camera la hotel dupa ora 15.30.... a fost ingrozitor de obositor. Poate nu ar fi rau pentru agentia dvs sa ia in considerare acest aspect. Un alt aspect neplacut este legat de Ahmed, reprezentantul agentiei partenere MTS, de la care am achizitional 2 excursii, una la Cairo- Piramide, cu avionul. Intentionat a omis sa ne spuna, inainte de achitarea excursiei, despre cheltuielile suplimentare pe care trebuie sa le facem. De exemplu nu ne-a spus ca urmeaza sa platim taxa de viza, ca in programul excursiei este inclusa o plimbare pe Nil care trebuie achitata acolo.... Deci rusine!! Am fi mers oricum la piramide, acesta fiind un obiectiv decis de acasa. Am fost foarte, foarte multumiti de ghidul vorbitor de limba romana Mahmud.Tot in legatura cu aceasta excursie as vrea sa va informez ca la intoarcere avionul spre Sharm El Sheik a avut intarziere 2 ore si jumatate. In loc sa plecam la ora 21 am plecat la 23.30. Amuzant nu?! Nu am achizitionat excursia cu autocarul pentru ca petreceam prea mult timp pe drum. Asa, cu avionul ne-am gandit ca 45 de minute plus o ora inainte in aeroport e mult mai bine. Eh, uite ca am ajuns la ora 19 in aeroport si la hotel la ora 0.45. Una peste alta timpul a fost identic cu cel pe care l-am fi facut cu autocarul si am fi economisit 100 de euro de persoana. Despre Hotel, nu mi-a placut atitudinea personalului de la receptie, total diferita de cea a celorlalti colegi de-ai lor care nu mai stiau cum sa te faca sa te simti bine. Plaja lata, frumoasa, cu corali dar baie se face doar intr-o zona restransa, intr-un colt al plajei. Cu toate astea a fost un concediu placut.
Ambianta și plaja
Mi-a plăcut amabilitatea personalului, educația lor și hotelul în sine
Pozitionarea foarte buna in zona cu plaja cu nisip si acces in apa, piscina exterioara generoasa, echipa de animatori foarte ok.
Nu am avut nimic negativ referitor la hotel. ! Agentul firmei partenere MTS ar trebui sa ofere amanuntit detalii despre excursii, inclusiv aspectele mai putin placute pentru turist. De exemplu: am ales viiztarea sitului Petra din Iordania. Despre timpul necesar desfasurarii excurisiei, ne-a spus ca plecam dimineata si ne vom intoarce undeva pe la ora 11 seara. Avem de parcurs 2,5 ore cu autocarul, apoi 45 min cu barca si iarasi 2 ore cu autocarul. Dupa ce am achitat, ne spune ca de fapt plecarea este la 2 noaptea, iar mai tarziu ne-a anuntat ca plecam la ora 1 noaptea. A mai OMIS sa ne spuna ca la intrarea in Iordania se face test Covid si costa 40 USD de persoana. Am aflat acest amanunt de la un alt cuplu - Polonia - din hotel. Ei au cumparat excurisa de la agentia poloneza.. si care a costat 320 USD (dolar US) si nu 340 EURO precum MTS. Acesta este iarasi un mic amanunt dar care face ceva diferenta. Pretul excurisiei era afisat in EURO, plata cu card se putea face doar prin conversie in USD si basca, agentul ne-a cerut sa suportam inca 2,5% in plus pentru comisionul perceput de banca. Serios? Nu am mai intampinat vreodata asa ceva, cu exceptia unui amarat de butic din Paris care taxa comisionul bancar pentru tranzactii de sub 10 Euro. In total, excurisa a durat fix 24 de ore batute pe muchie. Am plecat 29.12.2021 la ora 1 A.M si am revenit la ora 1A.M. pe 30.12.2021. Putea sa ne spuna ca se consuma timp cu organizarea convoiului, ca sunt numeroase puncte de verificare ale politiei, controlul vamal se desfasoara cu multa greutate.. Toate aceste amanunte pot influenta decizia de a cumpara sau nu excursia. Daca aleg sa o cumpar, prefer sa stiu la ce sa ma astept si sa nu imi creeze o stare de disconfort. Unul dintre cele mai grave puncte este omisiunea despre testarea Covid din Iordania. Agentul a motivat ca " nu a stiut".. dar nu pot sa cred in ruptul capului ca un agent de turism nu are habar de asemenea lucruri. Ceilalti agenti cum de stiau acest amanunt? Desigur, in autocar am accesat site-ul MAE si mda... in Iordania se intra cu efectuarea unui TEST PCR de catre autoritatea locala, indiferent daca esti vaccinat, ai venit cu un Test Negativ de acasa.. In rezumat, vacanta in Egipt cu Karpaten a fost ok. Nu am nimic de reprosat agentiei Karpaten. Doar partenerii locali MTS ar trebui atentionati despre practicile/nivelul informatiilor furnizate la vanzarea excursiilor optionale. O zi frumoasa!
Pozitionarea acestuia la malul marii
Prosoape de plaja vechi
-pozitionarea -mancarea -paturile din camere -piscina privata -plaja
-in camera era o usa care facea legatura cu camera alaturata (incuiata), dar prin care se auzea tot ce se intampla la vecinul; -in baie, dusul nu avea usa - design open space, presupun. Astfel, se inunda partial baia dupa fiecare dus. Probabil din acest motiv usa de la baie arata ca dupa razboi' -majoritatea personalului nu stie engleza decat la nivel de "hello"; -doar in dreptul anumitor (30%) alimente era scris pe hartie ce reprezinta, personalul incapabil sa explice ce urmeaza sa-ti puna in farfurie intrucat ei cunosc doar araba si rusa, nu si engleza; -personalul Spa-ului extrem de insistent.
Priveliștea, amplasamentul.
Nerenovat ,
Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.
Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.
PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!
Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:
ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022
Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.
Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906
Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691.
Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.
Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.
Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.
Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM vor plati taxa de viză începând cu 1 Mai 2021. Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport) și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).
Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.
Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!
Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691
In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html
Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-Romania, OBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).
Regulament la bordul aeronavei:
Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.
Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.
Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.
Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.
Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.
Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.
In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.
Informatii utile:
- · Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
- · Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
- · Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
- · Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
- · Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
- · Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- · Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
- · Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
- · Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
- · Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
- · Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
- · Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
- Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.
Servicii neincluse în preț:
• Asigurari medicale (obligatorii) si/sau storno (recomandate)
• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)
• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)
• Late check-out pana la ora transferului
• Early check-in la sosire
• Infolierea bagajelor
• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)
• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.
• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.
Acte necesare:
• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).
Nota! Fus orar Egipt = Ora Romaniei in perioada 29.10.2023 –30.03.2024 si 28.04.2024 - 01.11.2024. Fus orar Egipt = Ora Romaniei – 1 h in perioada 31.03.2024 –27.04.2024.