Early Booking 20% până la: 30.04.2024

Reducere Early Booking de 20 % calculată din tariful de bază al hotelului în data de 30.04.2024 , pentru un sejur de 7 nopţi. Reducerea nu se aplică la tariful zborului sau a altor servicii și este posibil să nu se aplice pentru toate datele de cazare.

RECOMANDAT TOP SELLER
Pozele au caracter orientativ
CALCULEAZA TARIF
Hurghada - Vezi harta

Hurghada Long Beach Resort Hurghada City

Foarte bine 8,6din 93 comentarii
Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Hurghada Long Beach Resort, Hurghada

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:

Hurghada Long Beach Resort Hurghada City

Localizare: este situat pe plaja sa privată, la odistanță de 14 km de aeroportul Hurghada și 22 km de centrul orașului Hurghada.

Facilități hotel:  restaurant, baruri, teren de tenis, loc de joacă și club pentru copii,  sală de fitness, aerobic, volei pe plajă, baschet, tenis de masă și tenis de camp, minigolf, minifotbal, darts, squash, biliard, șah, discotecă (gratuit pană la ora 24:00). 

Facilități cameră dublă:  pat matrimonial sau 2 paturi twin, balcon, baie cu cadă sau duș, uscător de păr, minibar, seif (gratuit), TV, telefon, acces wi-fi (contra cost).

Capacitate cameră dublă standard: 3 adulți sau 2 adulți + 1 copil (varsta maximă implinită 11 ani). Atentie! Camerele standard nu sunt renovate recent!!

 

 Nota! Vă rugăm să rețineți că  Hurghada Long Beach va incepe constructia unui restaurant și bar, ce se vor adauga la facilitățile hotelului. De asemenea, un turn de comunicații va fi construit in afara teritoriului hotelului, la 300 m distanță. Lucrările se vor desfășura cu perturbări minime și sunt planificate să se incheie pană la data de 15.06.23.

Facilitati:
  • Internet
  • Parcare
  • Fitness
  • SPA
  • Teren de Sport
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii

Întrebări frecvente despre Hurghada Long Beach Resort

Hurghada Long Beach Resort
Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 93 comentarii
8,6
Hurghada Long Beach Resort
  • Personal hotel
    9.1
  • Raport calitate-preţ
    8.9
  • Cazare
    8.5
  • Locaţie
    8.5
  • Mâncare
    8.2
Romania
25 Octombrie 2023
6,8 Placut

Curățenie, amabilitatea personalului, plaja

Mâncarea nu a fost diversificata, micul dejun același in fiecare dimineata

Cuplu
Romania
18 Octombrie 2023
6,4Placut
Hurghada Long Beach Resort

Personalul

Curatenia din camere, mancarea repetitiva

Cuplu
Romania
16 Octombrie 2023
9,6Exceptional
Hurghada Long Beach Resort

Amabilitatea personalului , curatenia , servirea ...

Cuplu
Romania
9 Octombrie 2023
6,8Placut
Hurghada Long Beach Resort

Piscina și mașinuțele ca de golf care le puteai solicita pt a ajunge la vila unde aveam camera. Serviciile Spa și dotarea cu sala de Fitness

Mobilierul din camera…era vechi, iar apa calda nu avea presiune.

Cuplu
Romania
9 Octombrie 2023
8,4Foarte bine
Hurghada Long Beach Resort

- Faptul ca erau si alte restaurante la care puteai sa mananci. - multe piscine -multe locuri de relaxare -personalul ff amabil

- faptul ca pe site nu au poza cu camera.(Camera Delux poza, camera Premium poza). Au cateva poze generice, dar nu stii din ce camere sunt facute pozele. - mancarea putea sa fie un pic mai diversificata( sa contina mai multe feluri de mancare ptr europeni) - camera era destul de veche iar baia prezenta urme de mucegai

Grup de prieteni
Romania
29 August 2023
7,2Bine
Hurghada Long Beach Resort

Exteriorul, curățenia, plaja

camera nu era renovată, mâncarea fără gust

Familie cu copii
Romania
23 August 2023
6,4Placut
Hurghada Long Beach Resort

Piscinele,zona verde, acces facil la mare.

Constat cu mare părere de rău o prăbușire a calității,diversității zilnice și săptămânale a alimentelor servite.Afirm aceasta fiind la a 4-a ședere în acest resort (2008 -2, 2010 -1, 2023 -1).Restaurantul care astăzi era exclusiv pt 12+ ani în trecut era cu specific internațional ( pe bune) cu tematica zilnică astăzi este un simulacru de internațional, în fapt partea internațională e greu comestibila.Noi ca turiști romani am reușit sa facem o singura programare la rest Nunian la care ni s-a servit ingramadita toată mâncarea o dată ... la restul nici gând.. nici contractat.Romani veniți din Germania au făcut 3 programări, asta la 2 zile după noi.S-a vorbit românește în complex ca pe litoral la noi în schimb avem TVRi și PROTV!, sârbii au vreo 4..Paharele la poalele bar nu se spala sau se spala superficial cu apa de la rețea, fără a se dezinfecta pt a evita deranjamente stomacale...va sun pt mai multe

Familie cu copii
Romania
21 August 2023
8,8Fabulos
Hurghada Long Beach Resort

Diversitatea serviciilor care completează necesitatile stringente ale unei familii cu copii: acces direct la mare, individualizarea piscinei din vecinătatea vilei, multitudinea variantelor de petrecere a timpului (spațiu Spa, Fitness room 24/24, loc amenajat pentru copii, teatru in aer liber, spectacole, terenuri de tenis, golf, slide water zone), atenția la detalii (prosoape de plaja, șezlonguri, lenjerie de camera schimbata/întreținută zilnică, curatenie in camere și mai ales in spațiile cu densitate de interes, schuttle-golf car pentru transport de la și pana la restaurante, piscine, zone de animație, plaja), amenajare zone de fitness și distracție direct pe plaja cu bufet gratis permanent activat.

1. Insistenta ghidului trimis de Karpaten la Hurghada pentru ca turiștii sa dea șpagă, tips sau bacșis. Indiferenta angajatului Karpaten de la Hurghada fata de gravele probleme create de colaboratorii MTS Globe in relaționarea și negocierea tarifelor scandalos de mari (comparativ cu piata locală) in cazul excursiilor optionale. Practic, romanii sunt abandonați de Agentia Karpaten (n.r. ghidul special acreditat la Hurghada) in mâna colaboratorilor locali fără ca respectivul angajat roman sa ofere cele mai semnificative detalii (in special de ceea ce trebuie tu, ca turist, sa te ferești). Exemplu: Nu exista plan sintetizat pentru excursiile optionale (esti convocat de agentul local MTS Globe - fără control si aviz din partea reprezentantului Karpaten de la fata locului - la o ora anume si intr-un spatiu separat de grup de agentul unde îți sunt comunicate verbal tarife halucinant de mari, negocierea se face in dolari iar la final te obliga sa platesti in euro, un copil de 13 ani plateste exact cat un adult, iar unul de 10 ani 75 de sută din tariful adultului-toate celelalte agenții locale înjumătățesc tariful copiilor). Indicat ca normalitate ca reprezentatul Karpaten de la Hurghada sa trimită oferta scrisă oficială a excursiilor optionale, programul sugerat ca interesant si relevant, serviciile oferite, modalitatea procedurala de rezolvare a situațiilor neprevăzute sau conflictuale cu colaboratorii MTS Globe. Una îți comunică reprezentantul Karpaten la sosirea pe aeroportul din Hurghada si cu totul altceva afli ca poti face de la angajații MTS Globe. 2. Lipsa de control asupra risipei de mâncare provocată de turiști iresponsabili care nu au realizat ca dincolo de zidurile resortului erau oamenii care nu au după ce sa bea apa… 3. Însoțitorii MTS Globe aveau comunicări oficiale diferite legate de plata in valuta a serviciilor optionale. Ghidul MTS Globe de la hotel era singurul care cerea plata numai in euro chiar dacă negocierea era făcută in dolari americani (calculati 5 bani la fiecare tarif/adult de 80 de euro - excursie Cairo, piramide, Sfinx, muzeu egiptologie, masa de prânz, autobuz ca transport - cerut de el și ajungeți la sume mari pierdute din conversia impusă forțat unei familii cu doi copii); Oficial MTS Globe nu face diferența între euro și dolarul american !

Familie cu copii
Romania
26 Iulie 2023
8Foarte bine
Hurghada Long Beach Resort

Gradina, plaja

Mobilierul vechi, rugina de la cabina de dus, paharele din plastic de la piscina si de la plaja( nu erau de unica folosinta si aratau oribil), paharele din restaurant .

Grup de prieteni
Romania
24 Iulie 2023
8Foarte bine
Hurghada Long Beach Resort

Plaja

Nu au avut un meniu diversificat pentru copii.

Familie cu copii
Conditii de rezervare la Hurghada Long Beach Resort Hurghada City

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 21-11-2023 10:55:26

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

 

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022 

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906 

 Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE:  https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM   vor plati taxa de viză începând cu  1 Mai 2021.  Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport)  și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-RomaniaOBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

 Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
  • ·        Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
  •          Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.

 Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)

• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).                   

Nota! Fus orar Egipt  = Ora Romaniei  in perioada 29.10.2023 –30.03.2024 si 28.04.2024 - 01.11.2024. Fus orar Egipt  = Ora Romaniei – 1 h  in perioada 31.03.2024 –27.04.2024. 
          

 

 

 
Hoteluri similare
Alte statiuni din Hurghada