Saptamana Orientala 23-30 mai
Saptamana Orientala 23-30 mai
Early Booking 30% până la: 31.05.2024

Reducere Early Booking de 30 % calculată din tariful de bază al hotelului în data de 31.05.2024 , pentru un sejur de 7 nopţi. Reducerea nu se aplică la tariful zborului sau a altor servicii și este posibil să nu se aplice pentru toate datele de cazare.

Pozele au caracter orientativ
CALCULEAZA TARIF
Egipt - Vezi harta

Amphoras Blu (ex Shores Aloha Sharm) Sharm El Sheikh

Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Amphoras Blu (ex Shores Aloha Sharm), Egipt

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:

Amphoras Blu (ex Shores Aloha Sharm) Sharm El Sheikh

Amplasare

Acest resort se află la Sharm el-Sheikh, chiar pe plajă.

Dotări

Resortul cu aer condiționat cu un lift dispune de 206 camere. La recepția din zona de primire personal ce vorbește mai multe limbi vă stă la dispoziție pentru orice fel de ajutor. Printre facilitățile complexului se numără o cameră de bagaje, un seif și un bancomat. În zonele comune, clienții au la dispoziție acces Wi-Fi (gratuit). La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. Locul de cazare dispune de facilități pentru persoanele în scaun cu rotile. Pe lângă un supermarket, aici se mai găsesc și alte magazine. Resortul are o grădină frumoasă și un loc de joacă. În funcție de disponibilitate, clienții ce călătoresc cu mașina personală pot folosi parcarea (gratuit). Printre celelalte oferte se numără servicii de bonă, asistență medicală, un serviciu de transfer, room service 24h, un serviciu de apel de trezire, un serviciu de spălătorie, un coafor, o spălătorie de tip self-service și un autobuz propriu pentru navetă. O sală de reuniuni oferă posibilitatea de a ține conferințe, prezentări sau reuniuni.

Locul de cazare

Un aparat de aer condiționat și un sistem de încălzire creează o atmosferă plăcută în camere. În majoritatea spațiilor de cazare clienții beneficiază de vedere spre mare de pe balcon sau de pe terasă. Camerele au un pat dublu sau un pat „King size”. În plus, pentru cei mici sunt disponibile paturi pentru copii. De asemenea, sunt disponibile un seif și un minibar. Mai sunt disponibile și un frigider, un minifrigider și un aparat pentru cafea/ceai. Se garantează diverse posibilități de comunicare și divertisment prin echiparea cu un telefon, canale prin satelit și WiFi (contra cost). În baia dotată cu un duș și o cadă există un uscător de păr. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit în băi.

Sport/divertisment

Piscina exterioară cu zonă pentru copii se potrivește perfect pentru odihnă activă și antrenament acvatic constant. Băuturile răcoritoare de la barul piscinei/snack-bar și relaxarea agreabilă în cada cu hidromasaj le vor crea cea mai bună dispoziție iubitorilor de apă. Șezlongurile ademenitoare și umbrelele ce oferă adăpost așteaptă pe terasă. Locul de cazare oferă un program cuprinzător de sport în aer liber cu tenis, boccia, volei de plajă, volei și călărie. Sunt disponibile diverse tipuri de sporturi, printre care sporturi acvatice ca schi nautic, plimbări cu scuterul acvatic, plimbări cu banana, scufundări subacvatice și aqua-fitness, iar contra plată snorkelling. Resortul le oferă iubitorilor de sport și multe activități în interior, și anume o sală de fitness, tenis de masă, biliard, un joc de darts și aerobic. La locul de cazare sunt propuse diverse oferte de relaxare, ca de exemplu spa, saună, baie de aburi, hamam, salon de înfrumusețare și terapii prin masaj. Alte oferte de petrecere a timpului liber includ un program de recreere, un miniclub și o minidiscotecă. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mâncare

Locurile unde se poate lua masa cuprind 2 restaurante, o cafenea și un bar. Băuturile răcoritoare de la barul de pe plajă creează momente minunate. Complexul oferă pentru masă demipensiune, pensiune completă și regim all inclusive. Se oferă micul dejun, prânzul și cina. De asemenea, resortul pune la dispoziție gustări. Locul de cazare oferă un sortiment de băuturi alcoolice și nealcoolice.

Carduri de credit

Resortul acceptă ca mijloace de plată carduri de credit uzuale.

Facilitati:
  • Parcare
  • Fitness
  • SPA
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii

Întrebări frecvente despre Amphoras Blu (ex Shores Aloha Sharm)

Conditii de rezervare la Amphoras Blu (ex Shores Aloha Sharm) Sharm El Sheikh

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 24-05-2024 15:53:25

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

 

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906

Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691.

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

De asemenea pasagerii cu bagaje atipice vor fi incasati suplimentar si pentru transferul aeroport - hotel - aeroport, acestea necesitand mai mult spatiu de depozitare. Atasat aveti costurile suplimentare (Extra Luggage) !

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM vor plati taxa de viză începând cu 1 Mai 2021. Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport) și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-Romania, OBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Informatii utile:

· Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
· Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
· Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
· Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat, wifi) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
· Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
· Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
· Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
· Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
· Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
· Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
· Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
· Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor.
Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)

• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).

Nota! Fus orar Egipt = Ora Romaniei – 1 h in perioada 31.03.2024 –25.04.2024. Fus orar Egipt = Ora Romaniei in perioada 26.04.2024 - 31.10.2024.

Hoteluri similare
Alte statiuni din Egipt